Hier hoor jij niet thuis, dat weet je best.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:10 schreef Jayhawk het volgende:
new balls please
Waterweg +1 Nog van gisternacht!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:28 schreef Waterweg het volgende:
bovine spongieuze encepalopathie
Wolters Kluwen doet naar mijn weten in woordenboeken, niet in schoolboeken. Meulenhoff doet ook niet in schoolboeken.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Wolters Kluwen
Wolters Noordhoff
Meulenhoff
toch knap dat ik boeken van de laatste heb voor schoolquote:Op donderdag 14 september 2006 21:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wolters Kluwen doet naar mijn weten in woordenboeken, niet in schoolboeken. Meulenhoff doet ook niet in schoolboeken.
Nijgh en van Ditmar is ook geen schoolboekenuitgever.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:36 schreef Homdeck het volgende:
Wolters-Noordhoff
Nijgh en van Ditmar
???
Van Meulenhoff? Niet Thieme-Meulenhoff?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
toch knap dat ik boeken van de laatste heb voor school
my badquote:Op donderdag 14 september 2006 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Van Meulenhoff? Niet Thieme-Meulenhoff?
Omdat dit de eerste complete juiste lijst is, krijgt Wyccie het punt.quote:
Niet enkel dat, maar is het misschien mogelijk om punten aan het begin van een verse regel te schrijven? Dat scheelt een hoop gelees en gezoek in een topic bij het tellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |