Klopt, maar kan meestal goed verdoofd worden.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:57 schreef Henk-B het volgende:
Oke het is er dus 1.
Het kanaal is dus nu alleen opengemaakt, en moet dus schoongemaakt worden, dat is waarschijnlijk pijnlijker dan alleen het open maken.
Nou ja het rare was, dat de Tandarts zei dat hij dood was en ik van het gaatje boren weinig voelde, totdat hij echt aan de onderkant zat.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:02 schreef charon het volgende:
[..]
Klopt, maar kan meestal goed verdoofd worden.
Maar als, zoals je boven opmerkt, de zenuw al dood is, dan voel je helemaal niets.
In je gehemelte is wel erg gevoelig ja. Maar het kan ook zijn dat hij in je tandvlees prikt en daar voel je (mits hij een goede dunne naald gebruikt) weinig tot niks van.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:06 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nou ja het rare was, dat de Tandarts zei dat hij dood was en ik van het gaatje boren weinig voelde, totdat hij echt aan de onderkant zat.
Toen ik klaar was zei hij dat ik bij de volgende behandeling wel verdoofd wordt.
Naalden in je gehemelte toch? BAH!
Nee, dat hebben ze gedaan omdat het al een flink rotte kies is/was. Normaal is dat niet nodig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef Dudette1985 het volgende:
Hmm, bij mij ging me wortelkanaalbehandeling toch wel anders:
Was eerst naar de tandarts geweest die ook een gat boorde in me tand zodat alle pus eruit kon lopen (wat stonk dat trouwens) en ook een paar keer terug geweest, maar het ging niet over. Toen werd ik doorverwezen naar de kaakchirurg waarbij ik een paar verdovingen kreeg enzo en waarbij me tandvlees werd open gesneden om het vervolgens goed schoon te maken, dicht hechten en weer naar huis.. Misschien dat het anders gegaan is bij mij omdat het een snijtand is....
Was al 5 jaar niet geweest!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze gedaan omdat het al een flink rotte kies is/was. Normaal is dat niet nodig.
Bij TS is er ook veel te lang gewacht voordat er wat gedaan werd, of de tandarts had dat bultje bij een controle moeten zien of TS had wat vaker de tandarts moeten bezoeken
Als je gaat wachten op een dikke wang ben je neit slim bezig: hoge kosten en/of kies/tand kwijt.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:42 schreef schatje het volgende:
Bij mij ging het zo:
[afbeelding]
1. De kies is opengemaakt
[afbeelding]
2. De wortelkanalen worden schoongemaakt met een speciaal vijltje
[afbeelding]
3. Situatie direct na de behandeling: de wortelkanalen zijn afgesloten met vulmateriaal en de kies is (opnieuw) voorzien van een vulling
[afbeelding]
4. Geruime tijd later: geen spoor meer van de ontsteking
meer info
Ik heb er paar dagen last van gehad.
Ontzettende Huilebalk die je d'r bent. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:39 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Was al 5 jaar niet geweest!![]()
Nog 1 uurtje![]()
Altijd fijn dat informed consentquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:11 schreef Henk-B het volgende:
Nou jongens ben terug!
De zenuw was er de vorige keer al uitgehaald zonder dat ik het wist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |