Nah, hij moet het van zijn snelheid hebben. Als hij invalt is iedereen al wat moeër en krijgt hij meer ruimte om zijn snelheid te benutten. Als hij start is dat niet zo.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef 2Drix het volgende:
Toch raar...altijd als Babel invalt speelt ie supergoed, maar als hij in de basis start is hij gelijk een stuk minder![]()

Wat dat betreft heeft 'ie dan de goeie club uitgekozen.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij heeft grote praatjes maar meer ook niet, geloof mij maar![]()

Drama van Vermaelen, normaal zou hij die bal alang gehad hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:55 schreef twi het volgende:
Mooiste actie van de wedstrijd van Nielsen

Maar in Rotterdam halen ze hun voldoening uit onze slechte wedstrijden..quote:Op donderdag 14 september 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is wel een stuk rustiger in dit topic na de 2-4
Ik zei het toch.

rtl7quote:Op donderdag 14 september 2006 19:55 schreef Nega het volgende:
Ben pas net thuis, waar kan ik de wedstrijd op de radio ofzo volgen?

Neuh, was gewoon een goeie actiequote:Op donderdag 14 september 2006 19:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Drama van Vermaelen, normaal zou hij die bal alang gehad hebben.

Het waren niet alleen rotterdammers hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar in Rotterdam halen ze hun voldoening uit onze slechte wedstrijden..

Verdomme, mis ik een heel groot deel al.quote:

Dat dachten ze tegen Kopenhogen ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
thuis kunnen ze ook skippen

Hoorde ik ook al, ook echt met zo'n Engels accent btwquote:

Daarom ook het slotje want dit is het napraten niet waardquote:

En dat zegt een PSV'erquote:Op donderdag 14 september 2006 20:04 schreef okee6 het volgende:
Prettig dat Ajax nu ook eens de punten opraapt
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |