quote:Op donderdag 14 september 2006 19:17 schreef achterop23 het volgende:
He, Kom op Groningen!
Maar toch, in Euroborg maken wij ze wel af.![]()
Nu misschien nog wel, maar als er nog een paar bij komen wordt het moeilijkquote:Op donderdag 14 september 2006 19:17 schreef achterop23 het volgende:
He, Kom op Groningen!
Maar toch, in Euroborg maken wij ze wel af.![]()
Die grens kunnen ze bij partizan inderdaad opstellen als '5e' verdediger... nouja, 5e, momenteel staat heel partizan te verdedigen...quote:Op donderdag 14 september 2006 19:33 schreef Alfje het volgende:
hmmz ik mag toch hopen dat er een onderzoekje ingesteld gaat worden naar dit arbitrale trio, die penalty was al een lachertje maar wat die grensrechter presteerd slaat werkelijk alles. Dat was alweer de tweede keer dat ie buitenspel vlagt terwijl het daar niet eens op leek.
3-1quote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef maril het volgende:
Goal, doet Henk Kok het commentaar op tv noord?
minder slecht zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:18 schreef maril het volgende:
Partizan is wel sterker, ik zit naar 4 zenders te zappen
Ja maar ik woon in brabant het digitv en kan dus alle regionale zenders ontvangenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
3-1![]()
Ja maar commentaar op radio noord is iets minder vervelend
euhm, een niet een echte fan zo te lezen...quote:Op donderdag 14 september 2006 20:29 schreef Messenga het volgende:
Van der Laak eruit voor Suarez (wie?)
Luìsquote:Op donderdag 14 september 2006 20:29 schreef Messenga het volgende:
Van der Laak eruit voor Suarez (wie?)
Geen echt FCG fan inderdaad. Volg ze wel graag. Naam kwam me even onbekend voor.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:31 schreef achterop23 het volgende:
[..]
euhm, een niet een echte fan zo te lezen...
Suarez, nieuwe aanwinst van FCG
overkomt de bestenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen echt FCG fan inderdaad. Volg ze wel graag. Naam kwam me even onbekend voor.
Altijdquote:
verrek, nog voor mijn edit een reactie... de 1 en de 2 zitten naast elkaar hè?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef Zwansen het volgende:
4-1?
Ze leken wel geïntimideerd, ook een tijd geleden dat groningen internationaal speelde natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef okee6 het volgende:
Genomen de eerste helft, prima herstel van de Groningers [afbeelding]
Wat lul je nou dom? 4-2 is een verlies, maar geen onmogelijk resultaat. Zeker niet in een opgehypte Euroborg.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:52 schreef LuukBes het volgende:
Sjongejongejonge. En dat wou op de trekker naar Madrid.
Ik zeg : net zoals die kneuzen van Twente heel dat Groningen richting een CIA-gevangenis sturen voor een fikse foltering.
Groningen thuis en Groningen uit is gewoon een wereld van verschil. En Partizan is natuurlijk wel heel erg uit, vergeleken bij een wedstrijdje onder de rivieren.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:52 schreef LuukBes het volgende:
Sjongejongejonge. En dat wou op de trekker naar Madrid.
Ik zeg : net zoals die kneuzen van Twente heel dat Groningen richting een CIA-gevangenis sturen voor een fikse foltering.
Kop dicht Ajax-kneus.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef twi het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom? 4-2 is een verlies, maar geen onmogelijk resultaat. Zeker niet in een opgehypte Euroborg.
Tongquote:Op donderdag 14 september 2006 20:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Die Henk Kok op (t.v.) Noord, wat kan die man een wedstrijd levendig maken.. Dat gaat echt van zwaar dramatisch naar schitterend... Fantastisch!! Bij de 4-1 was 'ie nog zwaar depressief aan 't worden, na 4-2 was weer alles mogelijk
Die man verdiend een eigen topic (wie zoekt 'm ff op... hij staat wel ergens op 't forum?)
Je zag echt knikkende knieën. Misschien speelt het uit-complex wel mee. En dan weet een tegenstander als Partizan daar wel raad mee natuurlijk. Vind het overigens wel jammer dat zo'n ploeg weer in de bekende fouten tuint. Als je een video erin schuift van een minder ervaren ploeg die eens in de UEFA Cup kwam (Twente, Roda, Vitesse) dan zie je bekende fouten.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze leken wel geïntimideerd, ook een tijd geleden dat groningen internationaal speelde natuurlijk.
Die tweede mazzelgoal in de 93e minuut houdt nog enigzins een deur open, 4 goals tegen kan gewoon echt niet tegen zo'n 3e rangs diesels uit het Oosten. Het is gewoon weer zo'n ouderwetse kneuzenavond van sufkutterige NLse ploegen die zich laten overbluffen. Dadelijk nog H'veen en Feyenoord op zijn bek en het drama is weer compleet.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:55 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Groningen thuis en Groningen uit is gewoon een wereld van verschil. En Partizan is natuurlijk wel heel erg uit, vergeleken bij een wedstrijdje onder de rivieren.
En dan nog, Levadia heeft Newcastle United op 0-1 weten te houden...
Echt idioot inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef gelly het volgende:
16 Keer buitenspel is toch wel absurd.
Mocht het lukken dan heb ik iig de vrijdag vrijquote:Op donderdag 14 september 2006 21:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echt idioot inderdaad.
Maar ze hebben kans over 2 weken.
Heb het grootste deel van de 2 helft in een kroeg gekeken ook wel erg okquote:Op donderdag 14 september 2006 21:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Mocht het lukken dan heb ik iig de vrijdag vrijHet liefst zit ik in het stadion natuurlijk, maar ja.
Die bedoelde ik ook, thnxquote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef maril het volgende:
[..]
Tonghad er een gestart begin dit jaar of zo
Het grote Henk Kok-Fan-Topic.
Waar dat ? Zag een kroeg op de hoek meeuwerderweg die d'r mee adverteerde.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb het grootste deel van de 2 helft in een kroeg gekeken ook wel erg ok.
Kijk, aan zo'n post herken je toch dat het 'over all' wel goed gaat met groningen... er komt zelfs iemand langs om te zuigen en te trollenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:01 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Die tweede mazzelgoal in de 93e minuut houdt nog enigzins een deur open, 4 goals tegen kan gewoon echt niet tegen zo'n 3e rangs diesels uit het Oosten. Het is gewoon weer zo'n ouderwetse kneuzenavond van sufkutterige NLse ploegen die zich laten overbluffen. Dadelijk nog H'veen en Feyenoord op zijn bek en het drama is weer compleet.
De kachel aan het Schuitendiep was lekker druk en fanatiek. Al was het stukken rustiger dan bij de play off met Ajax maar dat zal door de open euroborg komen.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Waar dat ? Zag een kroeg op de hoek meeuwerderweg die d'r mee adverteerde.
hehe, 3e rangs diesels.. Als ik de eerste helft zo zag (2e helft niet kunnen zien), zag ik een technisch ERG begaafde ploeg, zeker geen 3e rangs dielses.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:01 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Die tweede mazzelgoal in de 93e minuut houdt nog enigzins een deur open, 4 goals tegen kan gewoon echt niet tegen zo'n 3e rangs diesels uit het Oosten. Het is gewoon weer zo'n ouderwetse kneuzenavond van sufkutterige NLse ploegen die zich laten overbluffen. Dadelijk nog H'veen en Feyenoord op zijn bek en het drama is weer compleet.
Misschien te vroeg na die rugblessure? Ik doe maar een voorzichtig gokje...quote:Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef Ungeheuer het volgende:
Sluit ik me helemaal bij aan Noca. Tjonge wat waren de mannen angstig in de eerste helft. Kon goed zien dat ze erg zenuwachtig waren. Lindgren vond ik nog prima spelen. Jammer van Salmon (geblesseerd?). Hij was ook een van de weinige die wat niveau had.
Ach ja en al die stakkers die hier komen om te zeggen 'zie je wel' neem ik niet al te serieus.
Zeiden ze (die goal van Fledderus)? Vond ik mooi, dus die twee pipo's boeien me niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:42 schreef Ricky_ het volgende:
Wat zeiken Derksen en Van Hanegem over het vieren van die goal zeg, rot toch op.
Is dit Groningsquote:Op donderdag 14 september 2006 23:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeiden ze (die goal van Fledderus)? Vond ik mooi, dus die twee pipo's boeien me niet.
Je doet net alsof ik hoop dat Grunn eruit vliegt muts.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:35 schreef clauwheee het volgende:
De echte kneus ben jij, LuukBes
Zeker niet onmogelijk dit hoor. Die vierde was zuur, maar die goal van Suarez maakte een hoop goed. Het leek nergens op, vooral de eerste helft niet. Je kon de tweede helft zien dat ze er wel voor wilden gaan maar het was steeds net niet.
Over twee weken, twintigduizend gekke Groningers en LuukBes is stil!
quote:Europacupduel FC Groningen ook te zien buiten eigen provincie
Gepubliceerd op 28 september 2006, 08:04
groningen - De rechtstreekse tv‑uitzending van de return tussen FC Groningen en Partizan Belgrado door RTV Noord kan vanavond ook buiten de provincie Groningen door duizenden bekeken worden. De wedstrijd in het kader van de UEFA Cup is in heel het land te volgen via internet. Verder is TV Noord in een groot deel van het land als digitale zender te zien op TV Home van Essent Kabelcom.
Geen idee maar lijkt me vreemdquote:Op donderdag 28 september 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk in het Euroborg ? Ik kon maandag nog 5 kaarten kopen maar voor verschillende vakken, da's dus niet gezellig en heb ze dus niet gekocht. Later kreeg ik op m'n flikker omdat je ook gewoon op de ring kon rondhangen en bier drinken en je dus niet verplicht in je vak hoeft te zitten... Klopt dat ?
Of hier http://www.kanalenkiezer.nl/ daarna kijken onder regionaalquote:Op donderdag 28 september 2006 19:44 schreef venomsnake het volgende:
Uitzending rtvnoord is begonnen en is hier live te volgen.![]()
De leukste wedstrijd van vandaag. Bedanktquote:Op donderdag 28 september 2006 19:44 schreef venomsnake het volgende:
Uitzending rtvnoord is begonnen en is hier live te volgen.![]()
Mooiquote:Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
knop en zoquote:Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef leroytje het volgende:
Geweldige sfeer daaro! Begint lekker actief de wedstrijd, alleen zit er iemand doorheen te bleren
ja he, Henk Kokquote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef One_conundrum het volgende:
Wat een accent bij die commentator
http://streamgate.mediacaster.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=200&title=MediaCaster&a=.asxquote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Waar zien jullie het ? Volgens mij is langs de lijn er niet eens of heb ik wat gemist ?
heb je digitale TV? Het is live op TV Noord.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Waar zien jullie het ? Volgens mij is langs de lijn er niet eens of heb ik wat gemist ?
Je klinkt als Henk Kokquote:Op donderdag 28 september 2006 20:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Groningen gaat het niet halen.
Grunn, maar echt 100% kansen, te weinigquote:Op donderdag 28 september 2006 20:43 schreef Ricky_ het volgende:
Wie was de betere in de eerste helft?
Ziekte, al 2 jaar..quote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom ben je er eigenlijk niet VS?
Mag ik vragen wat voor ziekte? (omdat je al 2 jaar ziek bent)quote:
Zet ik liever niet op het forum, maar het is vrij ernstig.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor ziekte? (omdat je al 2 jaar ziek bent)
Lijkt me erg vervelend.
Kut zeg.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zet ik liever niet op het forum, maar het is vrij ernstig.
Ok, snap ik. Sterkte iig.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zet ik liever niet op het forum, maar het is vrij ernstig.
Ja, voor de 75e minuut, dan hebben ze nog even voor de 2e.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:06 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ze moeten snel gaan scoren nu.
SSSSSSSSSSSSttttttttttttquote:Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef mcyodogg het volgende:
hoorde al op futbal24 dat ie erin ging
Half uurtje?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef VoreG het volgende:
Nou kom op, nu die 2-0! Hoe lang nog?
Ja anders moeten ze die zooi weer meeenemen hequote:Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Heuh, die serven steken het vredesvuur aan.
ja inderdaad...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Heuh, die serven steken het vredesvuur aan.
Wow goed beeld.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
wedstrijd is trouwens hier te volgen
http://www.tvnoord.nl/media/#
henk kokquote:Op donderdag 28 september 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
Wie is deze commentator ook alweer?
Henk kokquote:Op donderdag 28 september 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
Wie is deze commentator ook alweer?
A la Van Basten ook meteen... A la Crouch is goed genoeg hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 21:30 schreef AminBen het volgende:
Droomscenario: Lovre in de '90 minuut met een omhaal a la Van Basten tegen Den Bosch, tegen zijn oude liefde
gedachte maakt me al blij![]()
Eh... zie de reacties voor je, je zou er een conclusie uit kunnen trekken dat Groningen met deze stand niet doorgaat...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoeveel is het? zijn ze door?
Jup, DE kans op de 2 - 0.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:37 schreef BB-King het volgende:
Meen je dat, missen ze een penalty?
BALEN...![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |