Nee.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
Deze zou idd veel kickser zijn
[afbeelding]
Nee.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Een kamper met TH ?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Dat ben ik!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:02 schreef VinoTinto het volgende:
[afbeelding]
begint me echt heel erg de keel uit te hangen. Wie verzint 't nou om een banner te creëren met zo'n lelijk wijf? Goeie reclame hoor!![]()
Dan kunnen ze nog beter jouw hoofd gebruiken.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Wil jij maikuuul niet op dit soort ideeen brengen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dan kunnen ze nog beter jouw hoofd gebruiken.
Zij is echt wel spang hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:02 schreef VinoTinto het volgende:
[afbeelding]
begint me echt heel erg de keel uit te hangen. Wie verzint 't nou om een banner te creëren met zo'n lelijk wijf? Goeie reclame hoor!![]()
Ik denk dat ze dan zo over die banner heen slippenklikken.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
rofl
Ey wiezoe mag mijn hoofd niet in een banner ? dan gaan pas veel mensen klikken
hahahahahahaha ieeeeeeeeeeeee lelijk wijfquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:44 schreef Trance_X het volgende:
[afbeelding]
Ze kon wel wat vrolijker kijken inderdaad...
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:47 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
hahahahahahaha ieeeeeeeeeeeee lelijk wijf
Als ik een hitsige Bouvier had kreeg ie een rotschop als ie erover heen wouquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:44 schreef Trance_X het volgende:
[afbeelding]
Mag deze wel dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als ik een hitsige Bouvier had kreeg ie een rotschop als ie erover heen wou
Hij toont wel enige gelijkenis met dat wijf.quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Best geil eigelijk. Meteen ook weer duidelijk hoe weinig Fokkers een vriendin hebben, buiten de postersquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:44 schreef Trance_X het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat ze klikken op de hoop dat die banner gewoon verdwijnt, zeg maar.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:50 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan zo over die banner heen slippenklikken.
Is het waar wat ze zingen over meisjes met rood haar?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:47 schreef DFDuo het volgende:
En trouwens, wat is er mis met rood haar![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze klikken op de hoop dat die banner gewoon verdwijnt, zeg maar.
Als die dag komt, god verhoede, dan zet ik de url gelijk in de blocklist.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:50 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan zo over die banner heen slippenklikken.
krijg je voor die banner betaald omdat je daar staatquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:47 schreef DFDuo het volgende:
En trouwens, wat is er mis met rood haar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |