abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 september 2006 @ 18:37:44 #1
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41808200
Wat een kanker-BV is dat zeg.
Meestal komen paketjes wel goed. Ik heb al zoveel laten bezorgen door TPG-post. Maar dit keer
(en mede door een voorlaatste keer) merk ik dat TPG wb. klantgerichte service geen ene moer kan.

Ik wacht dus al een tijd op een paar schoenen die ik heb besteld.
Heb van de week navraag gedaan bij de winkel en kreeg gister netjes de tracktrace-nummer van de winkel.
Ik kijken dus op tracktrace, Zie ik dat afgelopen zaterdag (!) al de eerste poging tot aflevering was!!!
Maar ik heb helemaal geen bericht in me bievenbus gevonden
maargoed een er staat ook dat een tweede afleverpoging nog volgt.
Ja ook goed. Maar vandaag is dat dus bijna een week geleden he. Meestal duurt het niet zo lang.

Ook zie ik dat ze wegens een storing (!) tracktrace niet up to dat eis op maandag 11 en dinsdag 12 september
Dus ik vandaah helemaal flippen, wat is dit? Waar is mijn pakketje nu? Kunnen ze niks meer terrugzien in het systeem
waar dat pekketje is!

Ik weer navragen bij de winkel, zij contact opgeneomen met klantenservice van TPG.
Krijg ik te horen dat het pakketje al sinds afgelopen maandag klaarstond op het grote postkantoor!
Dit kreeg ik dus vandaag van de winkel te horen. Ik heb voorlasnog Geen tweede niet thuis bericht gehad van de
week.
Afgelopen zaterdag heb ik ook geen niet thuis bericht gehad.
Maargoed ik kon volgens de winkel met tracktrace-nummer en geldige legitimatie bewijs naar het grote
postkantoor gaan (gedempte where) Dus ik net ernaartoe.
Kan die stervenshoeren-kut-trut niks voor me doen Omdat zij ook maar afhankelijk is van die tracktrace.nl
En ze gaat nog bitchen ook!
Wat zij zien zegt gewoon precies hetzelfde als wat ik zie op tracktrace.nl.
Wat nl. zegt dat het pakktje nog wordt afgeleverd een tweede keer.

Maar dat al bijna een week lang onderweg?
Waar blijft mijn pakketje dan?

Mede door een voorlaatste incident met TPG en deze keer. Wat gemail en wat mensen te hebben gesproken,
lijkt het erop dat als er ook maar 1 ding fout gaat. Dat ik als klant, ws. kan fluiten naar mijn spullen waar ik geld voor heb
neergeteld.

Ze willen niet achterkijken, kunnen niks zien in het systeem. En klanten-service is zo klote.
Geeft mij bij voorbaat al de schuld. Dat als ik niks in mijn brievenbus vind van een bericht dat zij er dan niks aan kunnen
doen.
Wat is dat? Zij handlen die pakketjes toch?Daar dok je toch voor krijg je dat te horen!

Bij klanten-service heb ik ook al een x navraag gedaan om een paketje en ze mochten niks zeggen.
Wegens fraude. Nou, ik vroeg ieteens om bv een paktje ergena ander naartoe te sturen.
Of wanneer het zou worden afgeleverd.
Ik wou alleen weten wanneer er voor het laatst een pakketje op mijn adres werd afgeleverd
omdat ik zeker wou zijn dat ik alles had ontvangen. hoezo kun je frauderen als je weet wanneer er voor het laatst oets werd afgelevrd???
gaat die kutgast klote doen.
Bij NPD bv. doen ze daar niet moeilijk over.

TPG wil fraude voorkomen. Mar ik heb gemerkt dooor incidenten en navraag,
dat op de manier hoe ze te werk gaan, er heel makkelijk pakketjes zomaar kunnen verdwijnen.
TPG weet dit ws. en dekt zich dan aan alle kanten in met smoesjes. En legt de schuld gewoon bij de klant neer.
Daar sta je dan.

BV. Stel de bezorger laat expres geen bericht achter.
Zit het pakketje lang op het postkantoor zonder medeweten van de klant. gaat het gewoon terrug
En die stervende kuthoeren op het postkantoor zelf weten niet dat het paketje gwoon achter ligt.
Ze wilen het nieteens proberen. Zo raken dingen toch makkelijk zoek?
Of.. de bezorger drukt em zelf achterover.

Zo kan ik nog 20 scenarios bedenken. Zeker omdat ik aan het stressen ben omdat ik dan straks ms. me geld kwijt ben
En ik heb die schoenen toch echt nodig. Je wil me huidige schoenen niet zien joh. Maar mischien als ik een plaatje post.
Anders geloof je me niet.

TPG wil fraude voorkomen, maar fraude aldaar is zo ontzettend makelijk volgens mij.
En ze geven de klant gewoon de schuld. Ik hoop dat de mensen die ik heb gesproken accuut
een hart-aanval krijgen en ter plekke overlijden of instorten.

Hoeren-kankerlijers

[ Bericht 3% gewijzigd door a-child-in-chains op 14-09-2006 18:44:04 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  donderdag 14 september 2006 @ 18:39:20 #2
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41808243
Meid, wat een stuk zeik ben jij zeg.
  donderdag 14 september 2006 @ 18:45:49 #3
108862 a-child-in-chains
pi_41808439
Dit is klaagbaak
And if you DONT like IT. You Stay the FOK OUT!
No room for the unlucky.
pi_41808450
Adem in ... adem uit ...
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 14 september 2006 @ 18:48:20 #5
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_41808506
HOU JE BEK JONGEN !11 !11111
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_41808731
Maar aan de telefoon zei je "o oo okee ik wwwachttt nog een dag "
  donderdag 14 september 2006 @ 18:56:45 #7
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41808778
Als je daar net zo'n toon aangeslagen hebt kom je waarschijnlijk idd niet verder
Vampire Romance O+
pi_41808799
Je bent in dit geval geen klant van TPG. Je bent klant van de winkel waar je die schoenen gekocht hebt, en als die via TPG versturen zijn zij de klant van TPG. Immers, zij betalen TPG voor het leveren van het pakket.

Als ze je op het postkantoor niet willen of kunnen helpen dan moet je gewoon de winkel de boel laten oplossen.
pi_41808817
Oja als je zo graag schoenen wil koop je ze maar in de winkel
pi_41808880
zeur
I pwn u!
  donderdag 14 september 2006 @ 18:59:46 #11
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41808889
Misschien voel je je trouwens beter als je even in dat selektvracht topic gaat kijken
Vampire Romance O+
pi_41808911
Misschien loopt er nu een lollerbode met je tan2 vette pata's
pi_41809031
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
En ik heb die schoenen toch echt nodig. Je wil me huidige schoenen niet zien joh. Maar mischien als ik een plaatje post.
Anders geloof je me niet.
Ik geloof je niet
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 14 september 2006 @ 19:29:11 #14
155698 _petjan
jan met de pet
pi_41809951
Welke patta's heb je gekocht?
pi_41813953
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
HOU JE BEK JONGEN !11 !11111
Ja man, jongen !!1
TPG slikt pikken maar wat dat krijg je met het leed dat privatisering heet.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  donderdag 14 september 2006 @ 23:32:14 #16
108862 a-child-in-chains
pi_41820183
Volgens boardlords en TPG is het pakketje voor de tweede x aangeboden afgelopen maandag!

Maar ik heb helemaal niets van een 'niet thuis bericht' gevonden in me brievembus!

wtf?

Er was de laatste maanden altijd een en dezelfde jongen die de route deed voor TPG en altijd
pakketjes via TPG bij me bezorgde.
heb er vandaag ook naar gevraagd bij het postkantoor. Hij heet bas. Hoor ik datie is gestopt!

Nu kan ik em dus niet meer vragen offie mischien weet offie het niet bij de buren heeft afgegeven ofzo
No room for the unlucky.
pi_41820303
Ja.. als je zo voor me aan de balie komt staan, ga ik ook geen moeite voor je doen nee
  donderdag 14 september 2006 @ 23:36:57 #18
108862 a-child-in-chains
pi_41820375
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:35 schreef Carport het volgende:
Ja.. als je zo voor me aan de balie komt staan, ga ik ook geen moeite voor je doen nee
hoezo?
Dat hele verhaal in de OP aan de balie?
Neejoh!
Was gewoon een petite onzeker kuthoertje met teveel meakeup en lippenstift op dat heel kortaf deed.
No room for the unlucky.
pi_41820569
Mjah.. het verschilt natuurlijk per persoon, maar als iemand gewoon op een normale toon iets aan mij vraagt of zijn/haar beklag doet, ben ik veel meer bereid om wat voor die persoon te betekenen, dan wanneer iemand met veel bravour even wat dingen komt opeisen
  donderdag 14 september 2006 @ 23:45:08 #20
108862 a-child-in-chains
pi_41820683
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:42 schreef Carport het volgende:
Mjah.. het verschilt natuurlijk per persoon, maar als iemand gewoon op een normale toon iets aan mij vraagt of zijn/haar beklag doet, ben ik veel meer bereid om wat voor die persoon te betekenen, dan wanneer iemand met veel bravour even wat dingen komt opeisen
Das wel waar ja en meestal krijg ik alles gedaan. Het zijn alleen sommige medewerkers die te onzeker zijn en zich
teveel aan regels proberen te houden enzo en niet nadenken. Die moet je vooralsnog NIET voor je hebben
als klant

Ik zei toch: "onzeker kuthoertje"... Ze werkt er ook nog niet lang (net een week ofzo)
No room for the unlucky.
pi_41820753
Collega's die niet klantgericht zijn
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:00:06 #22
108862 a-child-in-chains
pi_41821219
En nee ik kom niet binnen struinen als een neger of marokkaan om me pakketje op te eisen ofzo.
No room for the unlucky.
pi_41821390
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
En nee ik kom niet binnen struinen als een neger of marokkaan om me pakketje op te eisen ofzo.
Maar ook niet echt als autochtone Nederlander:
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nou, ik vroeg ieteens om bv een paktje ergena ander naartoe te sturen.
.
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:12:55 #24
126620 Krln
Belg in Breda
pi_41821706
je moet geen dingen opsturen je moet alles lekker voor jezelf houden!
pi_41822382
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:57 schreef Light het volgende:
Je bent in dit geval geen klant van TPG. Je bent klant van de winkel waar je die schoenen gekocht hebt, en als die via TPG versturen zijn zij de klant van TPG. Immers, zij betalen TPG voor het leveren van het pakket.

Als ze je op het postkantoor niet willen of kunnen helpen dan moet je gewoon de winkel de boel laten oplossen.
deze post leest niemand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')