erm leg dat gezegde eens uit ?quote:
Dat is zo'n enorme dooddoener dat die niet uitgelegd mag wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 16:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm leg dat gezegde eens uit ?
Oh okayquote:Op woensdag 27 september 2006 17:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is zo'n enorme dooddoener dat die niet uitgelegd mag worden
ja wat voor soort muziek is dat eigenlijk ?quote:
Ja ik solliciteer naar een AIO-plek .. promoveren dus ... op naar de Dr.Bosbeelte statusquote:Op woensdag 27 september 2006 17:25 schreef Nouk het volgende:
BB bij die van volgende week, wat ga je daar precies doen. Weer onderzoek? Je wil ook echt onderzoeker worden zeg maar?
Ehm, technische powermetal (maar dan niet de foute soort)quote:Op woensdag 27 september 2006 17:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja wat voor soort muziek is dat eigenlijk ?
Jij doelt niet op de muziek zeker...quote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Nouk het volgende:
Oh, ik moet zeggen dat ik wat technische powermetal op z'n tijd best kan waarderen.
Oh hadden jullie het over een muziekstroming!.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij doelt niet op de muziek zeker...
Jij hebt er dan ook gewoon geen verstand van.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:46 schreef Zwansen het volgende:
Technische powermetal.
Voor mij valt dat allemaal onder de categorie herrie.
Goh.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook gewoon geen verstand van.
Maar dat maakte bij jou ook niet uit toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:28 schreef Nouk het volgende:
Tegen mij zou je nu zeggen waar ik allemaal geen verstand van heb..
Precies C, jij begrijpt het!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar dat maakte bij jou ook niet uit toch?
hehe begin eens bij nr. 8 zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:09 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik heb het moment weer bereikt dat 10.000 Days me kwijtraakt. Na nummer 8 dus.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iets waar jij geen verstand van hebt!
Over de wapenstilstand tussen israel en de hezbollaquote:
hm, nou ik ga hem niet 2 keer achter elkaar draaien!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe begin eens bij nr. 8 zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |