Welkom in 2006.quote:Op zondag 17 september 2006 10:11 schreef Cynic het volgende:
jeh, mijn draadloos internet geval werkt op/in m'n laptop! *o*
Acer aspire 5600quote:Op zondag 17 september 2006 13:48 schreef Nouk het volgende:
Watvoor heb je?
ehm, nouja niet over.quote:Op zondag 17 september 2006 14:24 schreef Nouk het volgende:
Klinkt goed. Had je geld over?
ik begin om 0:00, weer lekker proberen wakker te blijvenquote:Op zondag 17 september 2006 14:29 schreef Nouk het volgende:
Ik moet morgen ook weer. Ach ja, het hoort erbij.
Ik zal even zoeken ik heb trouwens nog filmpjes van jullie optredenquote:Op maandag 18 september 2006 16:59 schreef Cynic het volgende:
oh BB, waar staat trouwens die Nick DRake docu? Want die kan ik nu wel kijken en branden enzo.
tof! Is het nog wat?quote:Op maandag 18 september 2006 17:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zal even zoeken ik heb trouwens nog filmpjes van jullie optreden
Filmpjes zijn wel okay geluid is bagger door zo'n telefoonquote:Op maandag 18 september 2006 17:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
tof! Is het nog wat?
God wat een lang optreden was dat. En afgelopen nach weer gewerkt, ben helemaal moe nu...
Ja hèquote:
tof!quote:Op maandag 18 september 2006 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja hègod ik wist dat ik zou erg zou worden daarom wou ik ook nooit zo'n ding. De filmpjes komen jouw kant op en ik heb je een invite gestuurd daar waar nick drake geseed staat.
Dat klopt dat was niet mn hoofd motivatie maar speelde wel meequote:Op maandag 18 september 2006 17:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
tof!
ja ik ken het verschijnsel. Toch heb je nooitgezegd dat dat de reden was dat je geen telefoon wilde, haha.
quicktime tja het is een kutformaatquote:Op maandag 18 september 2006 19:08 schreef Cynic het volgende:
lakse lui
Hoe open ik een mp4 file trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |