zie 3e regelquote:Op zondag 17 september 2006 00:17 schreef Chokeme het volgende:
En wat is dat principe dan wat je tegenhoudt ?
jij bent ook mobielloos?quote:
Ik denk omdat je in principe de hele dag gepeild kunt worden.quote:Op zondag 17 september 2006 00:17 schreef Chokeme het volgende:
En wat is dat principe dan wat je tegenhoudt ?
Vroeger maakten we gewoon goede afspraken. Dat is wel een nadeel van de mobiele maatschappij; je kunt met niemand meer goede afspraken maken. Men heeft immers altijd de mobiele telefoon als back-up.quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef Chokeme het volgende:
Bijvoorbeeld als je op je Zaterdagavond ergens strand, en je weet niet waar je vrienden zijn/wat ze doen etc. Vindt ik het toch wel erg handig om ff te bellen wat ze aan het doen zijn.
ik heb natuurlijk wel een huistelefoon, bel ik daarmee.quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef Chokeme het volgende:
OK I see. Opzich wel een relaxed idee dat je niet altijd opgebeld kunt worden inderdaad, ik heb mijne dan ook echt niet altijd bij me. Maar op sommige momenten ben ik hem toch echt wel nodig, of, nodig, dan is ie verdomd handig in elk geval. Bijvoorbeeld als je op je Zaterdagavond ergens strand, en je weet niet waar je vrienden zijn/wat ze doen etc. Vindt ik het toch wel erg handig om ff te bellen wat ze aan het doen zijn.
editquote:Op zondag 17 september 2006 00:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Maar zo reageer ik meestal bij nutteloze info die ik naar mijn hoofd geslingerd krijg.
Maar gefeliciteerd! Geniet er van!![]()
Je bent heel speciaal![]()
Of wilde je ook nog iets bereiken met het topic?
waarom niet dan? ik kan prima zonderquote:Op zondag 17 september 2006 00:26 schreef Arjann87 het volgende:
Ik zou ook niet zonder kunnen.
Waarom niet? Nou kijk, het is maar wat je gewend bent. Het heeft voordelen en de nadelen die jij noemt kan je makkelijk weg 'vagen'.quote:Op zondag 17 september 2006 00:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom niet dan? ik kan prima zonder
Iets wat niet bestaat kan je inderdaad niet krijgen nee.quote:Op zondag 17 september 2006 00:32 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
als het al bestaat, maar mobieletelefoonkanker zal je nooit krijgen dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |