abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 november 2006 @ 16:06:03 #176
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43140236
Ik heb als nachtportier gewerkt als bijbaantje. Onder de balie zat een knop en als je die indrukte kwam de politie en de beveiliging van het ziekenhuis zelf meteen aangerend.

Nagoed, ik zat dus een boek ofzo te lezen, voorovergebukt en een beetje tegen de onderkant van de balie aan te tikken. Toen drukte ik dus op de knop, maar had dat niet echt door dus ik duwde nog een paar keer. Opeens realiseerde ik me dus wat ik gedaan had. Ik wilde de bewaking gaan bellen dat er niets aan de hand was, maar dat was niet meer nodig, ze waren er al. .

Nagoed, lang verhaal kort maken, politie kwam met 3 wagens, alle beveiliging van het hele ziekenhuis en er was dus niets aan de hand. Ze konden er gelukkig om lachen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43140275
Ik ben dit niet gewend, het is ONZ maar iedereen reageert zo serieus
pi_43142802
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vervelend he als je niet in het middelpunt staat?
"I don't know quotes" -Quoteless
  woensdag 1 november 2006 @ 20:34:37 #179
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_43150306
quote:
De verloskundige van jouw ouders heeft ook een blunder begaan om jou niet weg te gooien

zo ONZ genoeg??
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_43150903
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:15 schreef Hbjr het volgende:

[..]

Vervelend he als je niet in het middelpunt staat?
Ja!
pi_43161332
Ik moest een keer een Getronics monteur aansturen naar een klant in Amsterdam. Had ik per ongeluk het adres van een klant in Heerlen geplakt in het ticket. :/
pi_43162799
quote:
Hey Mister_Monkeyman, I call you an ape!
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 2 november 2006 @ 10:06:55 #183
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_43164042
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:54 schreef derobin het volgende:
Wedden dat je gewoon in het magazijn werkt van de luchtmacht, en dat je taak pallets sorteren is? Maar je kon pallet niet spellen.
das goed, daar wil ik wel voor wetten...

___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
pi_47859842
ik heb gister bij de drukkerij een boek verkeerdom op de lopende band gelegd!
  Moderator zaterdag 31 maart 2007 @ 14:36:52 #185
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_47860269
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:25 schreef oshiro het volgende:
Rolcontainer met bier van een vrachtwagen op een BMW 650i laten pleuren
wehehe Appie !!

togal 3 x op die zelfde bmw gebeurt ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_47861557
ik heb toen ik 16 was gewerkt op een diervoedermengbedrijf

Dat voer werd gemengend en dan in emmers afgevuld om uit te harden door de warmte van ongebluste kalk. Nu was mij duidelijk verteld, emmers voor 1/3e vullen. Maar een nogal overmatig geschapen rechtsgevoel deed mij beslissen dat die boeren niet betaalde voor halflege emmers.

dus ik vulde de emmers tot aan het randje, hele pallet vol met emmers en het volgende pallet erop, weer vullen en toen was het tijd voor de lunch

toen ik in de kantine zat te lunchen hoorde ik wel wat herrie maar besloot hier geen acht op te slaan.

eenmaal terug opt de werkplek werd mij duidelijk dat die emmers niet voor niets voor 1/3e gevuld moesten worden....de deksels zaten inclusief diervoeder tegen het plafond van de loods, het pallet dat op de emmers stond was ervanafgeduwd en er lag overal diervoeder

tja...

heb daar niet lang gewerkt
pi_47861643
Toen ik stage liep (in 1997) was ik bodemonderzoeker, ik moest peilbuizen zetten die dan voor grondwaterbemonstering werden gebruikt.

Op een gegeven moment had ik dus een put geboord van 10 meter diep, ik buk voorover om erin te kijken (of ik al chinezen zag) en toen flikkerde zo de leenmobiel uit mijn borstzak in het gat en die dingen waren toen en stervens duur...

we hebben nog wel gebeld, maar er nam niemand op
pi_47862544
en niet echt een blunder maar wel een gaaf verhaal:

ik heb jaren tienerkamp gedraaid als leiding, op een gegeven moment hadden de meiden een paar jongens 's nachts opgemaakt. Dus als meest popi teamlid kwamen de jongens naar mij van "er moet wraak genomen worden". Dus ik tegen die jongens: "vannacht maak ik drie van jullie wakker en dan nemen we wraak"

zo gezegd zo gedaan, 's nachts heb ik 3 van de grootste raddraaiers wakker gemaakt en toen hebben we een peijneburg ontbijtkoek nat en soppig gemaakt. daar hebben we mooie drollen van gedraaid en die hebben we over de hele meidenplee verdeeld (tegen de spiegel, op de bril, vegen langs de muur)

's ochtend natuurlijk een gegil en een gekrijs, die meiden helemaal over hun toeren, huilen en half kokhalzend. dus ik naar binnen, "wat is hier aan de hand" en ik loop op de "poep" af steek mijn vinger erin en ik proef "duidelijk meiden stront"

wehehehe er vielen er drie flauw en een aantal waren niet meer te bedaren, ik heb ontzettend op mijn kop gehad van de leiding voor dit grapje, maar de jongens zeken in hun broek...het was een prima wraak

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2007 16:18:11 ]
  zaterdag 31 maart 2007 @ 16:18:36 #189
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_47862566
14 flessen wodka kapot laten vallen a 20 euro per stuk
pi_47867928
Ik werk in een grote campeer zaak/buitensport winkel. Was vandaag rustig, dus ik ging wat nieuwe tentjes opbouwen. Had ik op een gegeven moment een nieuw model, beetje budget tentje dus ik verwachtte niet teveel kwaliteit. Ik die tent in mekaar zetten, wil die stokken door de gleuven doen, maar dat ging nogal moeizaam.. ik flink kracht gebruiken, ondertussen kraakt en piept dat hele tentdoek, maja is wel vaker bij nieuwe tenten. Uiteindelijk wil ik em vast op de grond zetten, blijk ik hem binnenstebuiten opgezet te hebben!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')