ik mocht er nooit op rijden ...quote:Op woensdag 1 november 2006 07:10 schreef Volvoman het volgende:
Ik kon altijd hele snelle bochten maken, hij helde nooit over.
Nee gek, die treinen trappen niet!quote:Op woensdag 1 november 2006 09:25 schreef crossover het volgende:
De NS?
Och ja.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee gek, die treinen trappen niet!
volgens mij trapt geen enkele treinquote:Op woensdag 1 november 2006 09:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee gek, die treinen trappen niet!
Jij zet ramen in en doet dit net zo als in de reclamequote:
Jij gaat door voor de koelkast!quote:Op woensdag 1 november 2006 09:40 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
volgens mij trapt geen enkele trein
hooguit dat je de trein kunt aandrijven door te trappen ofzo?? (in dat geval gok ik op een pretpark oid)
toen ik nog een uitzendkracht was, en nogal naïef, ben ik met zo'n purschuim bus gaan spelen... er zat zo'n gedroogde kop op... en daar zat ik met mn schroevendraaier in te poeren....quote:
heyquote:Op woensdag 1 november 2006 11:48 schreef derobin het volgende:
Zijn jullie allemaal palletboeren en magazijnmedewerkers ofzo? Waarom reageren er geen doktoren en direkteuren enzo. Of mensen die met hun blunder omvangrijke schade aangericht hebben.
Ohquote:Op woensdag 1 november 2006 11:59 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hey
lezen!!!!!!!!!!!!!!
LUCHTMACHT
respect
ik verdedig jou wel ja als er oorlog komt
nope...quote:
hoort erbijquote:Op woensdag 1 november 2006 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OhKun je het blunderen dan even achterwege laten?
Ben jij dus die jongen die die muur eruit had geslooptquote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik was een jaar of 16 en op het bedrijf van waar ik werkte stond een soort trekker, mijn baas zegt wil je hem even wat verderop neerzetten.
Ik spring erop en ik dacht te hebben gezien dat het ding in zijn vooruit stond.
Ik wil lekker vlot wegrijden, blijkt ie in zijn achteruit te staan.
Ik ramde de halve kantine muur eruit, heleboel bakstenen los en alle ruiten eruit.
Ik kon wel door de grond zakken, heb nog weken vragen gehad of ik die jongen was die de muur had gesloopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |