dude... ik ben vrij groot en sterk enzo maar ik durf 7 kratten bier niet aan hoor.... wtf?quote:Op maandag 18 september 2006 11:10 schreef ikJur het volgende:
(Appie Heijn)
Ik moest een keer kratten bier opstapelen midden in het gangpad van de albert heijn. Dus ik probeerde 7 kratjes tegelijk van een container af te tillen, was zo'n 15 cm hoogteverschil met de grond. Ik hield het niet meer en vervolgens klappen er 7 kratten bier op de grond. gevolg: 2cm bier door de halve winkel. En al me collega's maar zeuren dat ze door mij trek in bier hadden
ja het ging eerst nog wel goed 3 stapels had ik al van de kar afgeschoven. achteraf gezien best doim eigenlijk maar ik was te lui om ze stuk voor stuk op te gaan stapelenquote:Op maandag 18 september 2006 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude... ik ben vrij groot en sterk enzo maar ik durf 7 kratten bier niet aan hoor.... wtf?![]()
ummmm
ik heb van de zomer een bijbaantje als verhuizer gehad.. de nodige dure spullen laten vallen (echt dure spullen... als in.. dubbel jaarsalaris aan spullen enzo)
gelukkig niets kapot maar het is wel effe goed eng...
Herkenbaar...quote:Op maandag 18 september 2006 11:12 schreef Gripper het volgende:
Bij magazijnwerk: ik werkte in een koelcel, en daar kwakte nog wel eens wat op de vloer. Er was iets gevallen, een of andere vettige salade, maar dat was wel opgedweild. Ik zag echter te laat dat er nog wel een vettige waas over het beton lag, en dat gebeurde in een bocht. De hele kar (1500 kg) schoot recht vooruit een stelling in, en ik ramde daarbij finaal een steunpoot doormidden. Hele stelling kraken en wiebelen, en er stonden wat pallets met zwaar spul bovenop.
quote:Op maandag 18 september 2006 17:07 schreef duhhuh het volgende:
In de rij bij de bedrijfskantine een beker melk over je baas z'n zwarte pak gooien als je de volgende dag een functioneringsgesprek hebt... niet grappig!
Maar ik werk er nog steeds...
verdien wel verrot weinig!
Oei, zou iets voor mij zijn. Ik probeer dergelijke situaties te voorkomen door eerst duidelijk te vragen of ik er ff bij mag. Meestal beweegt iemand net niet op het moment dat je zoiets wil pakken maar ik durf geen risico's te nemen.quote:Op maandag 18 september 2006 01:34 schreef kyraaa het volgende:
(horeca)
tijdens een groot feest glazen ophalen en dr zat een hele brede man in de weg met zn schouders en ellebogen waardoor ik op mn tenen moest gaan staan om zijn glas te pakken, beweegtie ineens, lazert het hele dienblad om met een stuk of 20 glazen, zon enorme klap dat de band stopte met spelen.....
Whehe nee dat was echt Bavariaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Was het geen Grolsch?![]()
[afbeelding]
Er word nogal veel met bier gekloot onder werktijdquote:Op maandag 18 september 2006 18:47 schreef Barbossa het volgende:
De vrachtwagen moeten lossen, bij de chauffeur op de laadklep staan en vergeten die blokkade randjes omhoog te trappen. Ik rij zo die container vanuit de vrachtwagen die laadklep op in de veronderstelling dat hij niet verder kon. 38 kratten bier op de grond, waarvan slechts een krat aan flesjes heel bleef. Het hele magazijn stond veel bier, en het kwam verdomd snel de winkel in stromen
Kratten zijn log, en staan op hoge stapels.quote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er word nogal veel met bier gekloot onder werktijd![]()
Je moet ook altijd meteen als de lege klep weer omhoog gaat die randjes optrappen he, anders vergeet je het later!quote:Op maandag 18 september 2006 18:47 schreef Barbossa het volgende:
De vrachtwagen moeten lossen, bij de chauffeur op de laadklep staan en vergeten die blokkade randjes omhoog te trappen. Ik rij zo die container vanuit de vrachtwagen die laadklep op in de veronderstelling dat hij niet verder kon. 38 kratten bier op de grond, waarvan slechts een krat aan flesjes heel bleef. Het hele magazijn stond veel bier, en het kwam verdomd snel de winkel in stromen
Is dat altijd zo?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef heelveelbier het volgende:
die telefoons kon je niet ophangen, je moest wachten totdat de beller ophing)
nee, per bedrijf verschillendquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |