abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 21:11:10 #51
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_41814185
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Oh,ik zie het,er mist wat,wacht ff.

*editten gaat.
Dat ook, maar ik doelde meer op dat je nogal wat schade gereden hebt
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 14 september 2006 @ 21:14:55 #52
157960 Okeuj
Ich habe es nicht gewusst
pi_41814386
Hmm, eigenlijk maar weinig blunders tot nu toe gemaakt.

Een van de weinige is toch wel dat ik een keer een bocht iets te krap nam op de palletwagen (had een pallet met voornamelijk stoofvlees erop), waardoor de hoek van de pallet de muur raakte, wat weer als gevolg had dat er zon kilo of 100 aan stoofvlees door de hal verspreid lag (werk in een distributie centrum)
Nee echt niet.
  PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 21:22:00 #53
Toezicht is gezond!
pi_41814721
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef Okeuj het volgende:
Hmm, eigenlijk maar weinig blunders tot nu toe gemaakt.

Een van de weinige is toch wel dat ik een keer een bocht iets te krap nam op de palletwagen (had een pallet met voornamelijk stoofvlees erop), waardoor de hoek van de pallet de muur raakte, wat weer als gevolg had dat er zon kilo of 100 aan stoofvlees door de hal verspreid lag (werk in een distributie centrum)
Was het verpakt of kon je het weggooien ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_41815844
Distributie centrum

Reed met mn wagetje met 2 containers achterop vol met goederen voor de supermarkt....Maak ik een scherpe bocht, pleurt er een rolcontainer (met vooral veel glas) van mn karretje af

BAF!!!

Net voor de pauze, kon ik in de pauze opruimen
  donderdag 14 september 2006 @ 22:38:35 #55
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_41818013
Supermarkt:
- Was bezig met een steekwagen met veel te veel kratten frisdrank er op (praat nu over 1985, in die tijd waren er nog géén PET flessen, alles zat nog in ZWARE glazen flessen). Rij over de drempel van het magazijn de winkelruimte in, knakt het blad van de steekwagen omlaag gewoon overbelast. Gevolg: gigantische zooi...

Schoonmaken.
- Haastklus: vloer moest in de was gezet worden. Terwijl ik aan het vegen was was een collega aan de andere kant al bezig om de vloer in de was te zetten. Door een gebrekkige coordinatie veeg ik míjn stof in zíjn kleverige waslaag. Collega , ik

Winkel:
- Kassa moest verplaatst worden, ik zou even een verlengsnoertje leggen. Had in mijn enthousiasme alvast de stekker ingestoken en daarna pas de contrastekker gemonteerd. Heb ik nog een paar fraaie brandwonden aan over gehouden.
- Vrachtwagen uitladen: rolcontainer vol kerstballen valt van de laadklep af. Er was er letterlijk niet één meer heel
- Rolcontainers stonden om-en-om (een recht, een op zijn kop er in) opgeslagen. Als we er eentje nodig hadden dan smeten we het bovenste ding er af, daarna even een stapje achteruit. Helaas haakte de spanband vast en donderde de hele stapel om. Zat ik met mijn arm tussen, heb nu nog littekens op mijn pols.
- Bezorgen in 020: een bank naar 3hoog achter takelen. Waren maar met zijn tweeen en de bank moest over het zonnescherm van een winkel aan de straat heen. Winkelier wilde het scherm niet binnnenhalen waardoor ik met zowel het hijstouw als het stuurtouw in de weer moest. Gevolg: zonnescherm bijna van de gevel afgeramd
- Met vrachtlift regelmatig op -1,5 en +4,5 gezeten, terwijl er maar deuren van -1 tot +4 waren. (Niet echt een blunder, gewoon een slechte lift)
Laboratorium.
- Dure machine ondergeknoeid met koningswater waarin edelmetalen opgelost waren. Na schoonmaken een paar fraaie kleurige vlekken op de buitenkant, viel verder wel mee.
- Door falende pomp mezelf onder het fosforzuur gespoten. De eerste en enige keer dat ik onder een nooddouche gestaan heb.
- Koelwaterslang los: paar cm water op de vloer (en het was een behoorlijk groot laboratorium!)
- Pindakaas voor onderzoek 50% verdunnen met water in een blender. Helaas zat het deksel los en konden we het plafond gaan dweilen.
Groot bankbedrijf, IT functie
- Met ongelukkig SQL statement een zeer grote tabel uitroeien waarvan geen backup bleek te zijn. Ging weliswaar om een test-DB, maar toch. Voelde me overigens niet erg schuldig: hadden ze maar een backup moeten hebben
Huidige IT functie (industriele omgeving)
- Meerdere malen kritische systemen op foute en ongelukkige momenten rebooten, netwerkswitches platgooien etc. (Te mijner verdediging: degenen die er last van hebben hebben hun werkzaamheden dan niet aangemeld).

Er is vast nog wel meer, maar dit komt nu even bovenborrelen.
  donderdag 14 september 2006 @ 22:51:05 #56
157960 Okeuj
Ich habe es nicht gewusst
pi_41818502
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Was het verpakt of kon je het weggooien ?
Ja, het was verpakt.... tot het moment dat die bakken in contact kwamen met de betonnen vloer... Bye bye stoofvlees
Nee echt niet.
  donderdag 14 september 2006 @ 23:06:37 #57
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_41819126
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:30 schreef renz0r het volgende:

[..]

Barbaar!!!!

Arm bier
Het rook wel lekker voor de rest van de dag
Hoewel het natuurlijk wel een schande was.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_41820489
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dat ook, maar ik doelde meer op dat je nogal wat schade gereden hebt
Dat valt wel mee,als je bedenkt dat ik de afgelopen 6 jaar zo'n 120000 kiometer per jaar reed.
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:16:26 #59
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_41833081
Ik werkte op een pannenkoeken schip. Na sluitingstijd waren we bijna klaar met schoonmaken toen ik bedacht laat ik de plek onder de borden ook even schoonmaken. Ik tilde dus de 2 stapels met borden (van die hele dunne platte borden) even aan de kant en maakte daar schoon. Toen ik ze weer terug wilde zetten glipte 1 van de stapels zo langs mijn buik op de grond. Gevolg, overal hele kleine scherfjes, gelukkig maar 10 ofzo kapot maar we zijn nog wel een half uur extra aan het opruimen geweest en alle borden die nog heel waren moesten nog een keer door de afwasmachine om ze te ontdoen van de splinters.
Ik kwam pas nog een oud collega tegen die op een andere dag werkte. Die zei; o, jij was dat van die borden. Het is al meer dan 6 jaar geleden gebeurt!
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_41837517
Vond ooit eens na de lunch een briefje met "Bel Kees de Jong even terug inzake interview op het volgende nummer: 010-1234567". Dus ik dacht dat het de Kees de Jong was die ik persoonlijk kende, dus ik helemaal van Ey hoe gaat ie dan en met de kinders etc. Heel informeel. Bleek dus een totaal andere Kees de Jong te zijn en die meneer was er niet zo van gediend dat er zo informeel werd gedaan tegen iemand in zijn functie. *oops*
pi_41838476
TerugVindBlunder
  PR/Manusje van alles vrijdag 15 september 2006 @ 17:13:41 #62
Toezicht is gezond!
pi_41838752
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat valt wel mee,als je bedenkt dat ik de afgelopen 6 jaar zo'n 120000 kiometer per jaar reed.
Daar heb je gelijk in

Mooie lijst NT-T.BartMan
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:37:59 #63
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_41851896
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:08 schreef Snakey het volgende:

[..]

Daar dacht ik pas aan nadat ik op invoeren had gedrukt.
En er wordt ook geen accountantscontrole toegepast ofzo??

En waarschijnlijk ook geen publicatieplicht??
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:42:47 #64
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_41852001
Werkte een paar jaar geleden bij een koeriersdienst. Hielp dan s'avonds met het klaar zetten van de vrachtwagens voor de volgende dag. Daar een keer een rol container met blikken verf, totaal 150 liger, van de laadklep van een vrachtwagen laten rijden.

Gelukkig was er net een nieuwe collega die zich gelijk verdienstelijk kon maken..
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  PR/Manusje van alles zaterdag 16 september 2006 @ 00:44:24 #65
Toezicht is gezond!
pi_41852042
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Werkte een paar jaar geleden bij een koeriersdienst. Hielp dan s'avonds met het klaar zetten van de vrachtwagens voor de volgende dag. Daar een keer een rol container met blikken verf, totaal 150 liger, van de laadklep van een vrachtwagen laten rijden.

Gelukkig was er net een nieuwe collega die zich gelijk verdienstelijk kon maken..
Leuk altijd dat soort dingen
pi_41852881
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef babsjuh het volgende:
Bijbaantje / stage bij een dure handelsstal. Daar stonden echt dure paarden, de 3- en 4-jarigen gingen voor 10-duizenden guldens van de hand, dan waren ze nog niet eens ingereden...
Iets voor Ponylover
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
  PR/Manusje van alles zaterdag 16 september 2006 @ 14:55:52 #67
Toezicht is gezond!
pi_41862683
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 01:19 schreef Paddokingnr1 het volgende:

[..]

Iets voor Ponylover
Dat is een iets ander onderwerp Zolang het zijn beroep niet is hoort het hier niet thuis
pi_41862758
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 01:19 schreef Paddokingnr1 het volgende:

[..]

Iets voor Ponylover
leuk

maandag 18 september 2006 @ 01:19:38 #69
92012 uSeFuLiDiOt
Elbow deep into the borderline
pi_41909370
Werk als journalist bij een uitgeverij. Zelf heb ik een keer een nare tikfout in een stuk over muskusratten die onze dijken ondergraven over het hoofd gezien. Stond er dus mooi 'musKUTrat' in de kop op de voorpagina. Was de uitgever niet blij mee.

Een collega had de neiging mensen die hij niet lief vond enkele verwensingen mee te geven. Na het ophangen, de held. Een keer was hij iets te enthousiast met de hartgrondige kreet 'kuthoer', na een niet zo vlot verlopend gesprek met een burgemeester. Ik zag dat hij de haak er niet goed oplegde. Twee seconden later: triiing. Ik neem op. ,,Ik zou graag willen spreken met de jongeman die mij net kuthoer noemde." Auw.
He had alot to say
He had alot of nothing to say
pi_41909631
(horeca)

tijdens een groot feest glazen ophalen en dr zat een hele brede man in de weg met zn schouders en ellebogen waardoor ik op mn tenen moest gaan staan om zijn glas te pakken, beweegtie ineens, lazert het hele dienblad om met een stuk of 20 glazen, zon enorme klap dat de band stopte met spelen.....
pi_41913994
(IT)

Een grote levering pc's kwam binnen en moesten dus uitgepakt worden en in stellingen worden geplaatst. Hele stelling was al vol-gebouwd, alleen op de bovenste plank leek nog ruimte te zijn.... niet dus... Vol goede moed schuif ik een pc de stelling op.... ging wel wat zwaar bedenk ik me achteraf.... en onder een luid kabaal knalde 4 gloednieuwe desktops van 2 meter hoogte op het beton
Gelukkig had mijn baas voldoende humor om even de helpdesk te bellen en te melden dat 4 pc's gecrashed waren waarna er een knaapje hard hollend kwam aanrennen en niet wist wat ie er mee aan moest
pi_41914650
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Tha_Ramsush het volgende:

klinkt bekend

Toen ik nog een kroegwelpje was werkte ik tijdens de zomer-vakantie bij een honden- en kattenvoer fabriek. (ik had de mooie taak lege blikjes op deuken controleren ) Op een nacht wordt er een vrachtwagen gelost met lege blikken. Op een pallet staan zo'n 3000 lege blikken. De chauffeur van de heftruck nam alleen de bocht iets te snel waarna de hele stapel omver lag
nadeeltje was alleen dat ik het op moest ruimen
pi_41914674
(Appie Heijn)

Ik moest een keer kratten bier opstapelen midden in het gangpad van de albert heijn. Dus ik probeerde 7 kratjes tegelijk van een container af te tillen, was zo'n 15 cm hoogteverschil met de grond. Ik hield het niet meer en vervolgens klappen er 7 kratten bier op de grond. gevolg: 2cm bier door de halve winkel. En al me collega's maar zeuren dat ze door mij trek in bier hadden
0023
  maandag 18 september 2006 @ 11:11:48 #74
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_41914704
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:37 schreef kroegtijger het volgende:

[...]

Gelukkig had mijn baas voldoende humor om even de helpdesk te bellen en te melden dat 4 pc's gecrashed waren waarna er een knaapje hard hollend kwam aanrennen en niet wist wat ie er mee aan moest
Een gecrashde PC... Moet ik even onthouden...
pi_41914727
Niet echt mijn persoonlijke blunder, maar toch wel een ernstige:
Bij de Albert Heijn was een van mijn taken op zaterdagochtend de complete winkel te dweilen met de schrobmachine. Toen ik ongeveer de halve winkel door was, viel het me op dat de vloer zo glibberig aanvoelde na het dweilen. Bleek dat de avond ervoor iemand een fles olijfolie had laten kapotvallen, en in plaats van even na te denken en dat op te ruimen met papier de zaak had opgedweild
Het heeft heel wat spoelbeurten geduurd voordat de machine weer glibber-vrij was, en op die dag waren er ook aardig wat klanten die klaagden over de gladheid....

Bij magazijnwerk: ik werkte in een koelcel, en daar kwakte nog wel eens wat op de vloer. Er was iets gevallen, een of andere vettige salade, maar dat was wel opgedweild. Ik zag echter te laat dat er nog wel een vettige waas over het beton lag, en dat gebeurde in een bocht. De hele kar (1500 kg) schoot recht vooruit een stelling in, en ik ramde daarbij finaal een steunpoot doormidden. Hele stelling kraken en wiebelen, en er stonden wat pallets met zwaar spul bovenop. Ik kon even alleen maar verlamd omhoogkijken, en wachten tot ik geplet zou worden door 10-liter emmers yoghurt
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')