abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41807078
Die idioten van de ABN hebben het voor elkaar gekregen om mijn vakantie naar Florida al te verpesten voordat ie begonnen is. :'(

Een aanvraag van een creditcard gedaan, wat zonder problemen zou moeten lukken volgens een bankmedewerker. Ik heb namelijk ruim voldoende salaris, een vast contract en heb geen schulden of een BKR registratie.

Tot onze grote verbazing werd de aanvraag zonder reden afgekeurd. Na vele telefoontjes en zeer onvriendelijk behandeld te zijn, blijkt het dat niemand de reden van de afwijzing zou kunnen achterhalen. Een van de weinig vriendelijke medewerkers die ik in de tussentijd aan de lijn heb gekregen gaf zelfs aan dat de creditcard aanvragen een zooitje waren en dat het nieuwe controlesysteem intern veel irritatie veroorzaakte. De klanten (waaronder ik dus ook) worden na een afwijzing dus soms zelfs geadviseerd om een creditcard aan te vragen bij de ING bank

Nou ga ik dat ook zeker doen (en ook mijn andere bankzaken ga ik overzetten naar de ING), maar mijn vakantie is wel goed verziekt, doordat ik nu niet of in ieder geval zeer moeilijk een auto kan huren in Amerika en het kopen van andere zaken is daar ook vrij lastig zonder creditcard. :'(
pi_41807129
Je kan toch op 10.000 andere plaatsen ook een creditcard aanvragen. Geen probleem lijkt me.
pi_41807142
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef Repeat het volgende:
Je kan toch op 10.000 andere plaatsen ook een creditcard aanvragen. Geen probleem lijkt me.
Ik vertrek zaterdag
pi_41807235
Dan is het natuurlijk ook dom om zo kort van tevoren pas een creditcard aan te vragen me dunkt.
pi_41807254
Als je dat wel gedaan hebt en door die problemen niet geslaagd bent, succes dan

In de VS kom je helemaal nergens zonder CC
pi_41807421
6 weken geleden wist ik pas dat ik op vakantie zou gaan, heb toen direct een creditcard aangevraagd bij American Express. Dit heb ik geannuleerd omdat een vriend mij vertelde dat deze veel te duur is m.b.t. de transactiekosten.
Toen heb ik iets meer dan 3 weken geleden bij de ABN zo'n kaart aangevraagd, waarbij mij dus verteld is dat het geen probleem zou zijn.
pi_41807599
GWK geld wisselen?

Reiskluis

- ..mux.. -
pi_41807627
Mensen die mij willen steunen kunnen dat doen door een andere bank te kiezen dan de ABN
Ik wil morgen krantenkoppen zien "Klanten verlaten masaal ABN AMRO"
pi_41807658
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:07 schreef F1manager het volgende:
6 weken geleden wist ik pas dat ik op vakantie zou gaan, heb toen direct een creditcard aangevraagd bij American Express. Dit heb ik geannuleerd omdat een vriend mij vertelde dat deze veel te duur is m.b.t. de transactiekosten.
Toen heb ik iets meer dan 3 weken geleden bij de ABN zo'n kaart aangevraagd, waarbij mij dus verteld is dat het geen probleem zou zijn.
Zo blijkt maar weer, goedkoop is duurkoop. Als je bij American Express was gebleven had je nu al een kaart.
Ik post om het posten.
pi_41807688
Regel je zaakjes gewoon op tijd schooier.
pi_41807727
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef Paardesnikkel het volgende:
Regel je zaakjes gewoon op tijd schooier.
Ja joh, mag ik ook ff last minute een vakantie boeken
Als ze tegen mij zeggen dat ik ruim op tijd mijn kaart heb, wat moet ik dan nog meer?
pi_41807750
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:20 schreef F1manager het volgende:

[..]

Ja joh, mag ik ook ff last minute een vakantie boeken
Als ze tegen mij zeggen dat ik ruim op tijd mijn kaart heb, wat moet ik dan nog meer?
Vlieg je met Martinair toevallig?
Ik post om het posten.
pi_41807752
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef F1manager het volgende:
het kopen van andere zaken is daar ook vrij lastig zonder creditcard. :'(
Je kan gewoon pinnen daar, dus hoezo?

In New York kon ik op elke straathoek pinnen iig.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 18:21:58 #14
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_41807763
Je kan overal ook gewoon met cash betalen me dunkt...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_41807802
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:21 schreef Furious het volgende:

[..]

Vlieg je met Martinair toevallig?
Nee met een duitse maatschappij, vanaf Dusseldorf. Jij vertrekt zaterdag met Martinair?
pi_41807830
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kijken ze je dan niet vreemd aan als je daar voor 200 dollar cash kleding koopt ofzo?
pi_41807858
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
GEEN auto huren met cash
  donderdag 14 september 2006 @ 18:26:04 #18
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41807870
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:24 schreef F1manager het volgende:

[..]

Kijken ze je dan niet vreemd aan als je daar voor 200 dollar cash kleding koopt ofzo?
Nee hoor, er zijn daar ook mensen die gewoon met cash betalen.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  PR/Manusje van alles donderdag 14 september 2006 @ 18:26:59 #19
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_41807889
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:24 schreef F1manager het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_41807912
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:16 schreef F1manager het volgende:
Mensen die mij willen steunen kunnen dat doen door een andere bank te kiezen dan de ABN
Ik wil morgen krantenkoppen zien "Klanten verlaten masaal ABN AMRO"
Ik ga binnenkort ook mn ABN rekening opzeggen... (maar dat was ik toch al van plan)
Al tijden gezeur met die k*tbank...
pi_41807927
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:23 schreef F1manager het volgende:

[..]

Nee met een duitse maatschappij, vanaf Dusseldorf. Jij vertrekt zaterdag met Martinair?
Was het maar zo'n feest, maar nee. Anders vloog je hoogstwaarschijnlijk met een MD-11 of Boeing 767.
Ik post om het posten.
pi_41807995
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:28 schreef Furious het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, maar nee. Anders vloog je hoogstwaarschijnlijk met een MD-11 of Boeing 767.
Het wordt een Airbus A330, ook ?
pi_41808035
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef F1manager het volgende:

[..]

Het wordt een Airbus A330, ook ?
Half, het uiterlijk is mooi, alleen de cockpit ziet er niet uit.
Ik post om het posten.
pi_41808156
Airbussen zijn lelijk Zowel van buiten als van binnen

En kan je ook een creditcard krijgen als je inkomen niet vast is?
pi_41808253
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef LoggedIn het volgende:

En kan je ook een creditcard krijgen als je inkomen niet vast is?
Niet bij de ABN
Ik ken iemand met 100.000 euro aan schulden en heeft toch een Visa creditcard gekregen van de ANWB
pi_41810201
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:39 schreef F1manager het volgende:

[..]

Niet bij de ABN
Ik ken iemand met 100.000 euro aan schulden en heeft toch een Visa creditcard gekregen van de ANWB
Je bedoelt een hypotheek?
  donderdag 14 september 2006 @ 19:37:09 #27
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41810309
Postbank was m'n aanvraag gewoon vergeten. Het geld was wel afgeschreven.

Bij jou hebben ze tenminste nog een beetje aan je gedacht
Vampire Romance O+
pi_41810476
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef LoggedIn het volgende:
Mwah, zeker als ze zo'n livery dragen zeg ik er geen nee tegen.

Ik post om het posten.
  donderdag 14 september 2006 @ 19:43:45 #29
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_41810579
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef Furious het volgende:

[..]

Mwah, zeker als ze zo'n livery dragen zeg ik er geen nee tegen.

[afbeelding]
Wat een tof ding zeg.
pi_41810662
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef F1manager het volgende:
in Amerika en het kopen van andere zaken is daar ook vrij lastig zonder creditcard. :'(
Wat een onzin! Je kan overal met cash betalen en ook Traveller Cheques gaat heel erg goed in de VS. Dus kom op zeg, je vakantie ligt echt niet op z'n kont. Ben 4 keer op vakantie geweest in Amerika en geen 1 keer had ik een credit card bij me.
  donderdag 14 september 2006 @ 19:46:34 #31
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41810676
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:39 schreef F1manager het volgende:

[..]

Niet bij de ABN
Een ANWB visa card aanvragen is doodeenvoudig ja (ik heb ze verkocht ).
Ze zijn ook vrij vlot, binnen 10 werkdagen heb je je card.
Maar daar heeft TS niks meer aan
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 14 september 2006 @ 19:48:39 #32
24329 KNAK
ff w88,......
pi_41810746
Ach

Hier in India sturen ze je je statement 1 dag voor de payment due-date op, en dan vinden ze het gek dat je het niet op tijd kan betalen en knallen ze er een belated payment penalty ertegen aan

Als je um eenmaal hebt dan is het nog steeds een drama
Mai pben rai~!
pi_41810844
Een creditcard bij ABN-AMRO sucks: ze laten je er elk jaar dik voor betalen maar als je een beroep wilt doen op enige ondersteuning (ik ben eens beroofd op mijn kaart) moet je het zelf maar lekker regelen met Interpay. Ze doen helemaal geen fuck voor je. Als ik in een winkel iets koop dan verwacht ik dat de service ook door de verkoper wordt geregeld en dat ik niet zelf naar de fabrikant toe hoef

Er zijn vast betere aanbieders dan ABN-AMRO.
Leave it to me. We're checking out.
  donderdag 14 september 2006 @ 19:53:38 #34
24329 KNAK
ff w88,......
pi_41810857
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:48 schreef KNAK het volgende:
Ach

[afbeelding]

Hier in India sturen ze je je statement 1 dag voor de payment due-date op, en dan vinden ze het gek dat je het niet op tijd kan betalen en knallen ze er een belated payment penalty ertegen aan

Als je um eenmaal hebt dan is het nog steeds een drama
Ik los het eigenlijk wel goed op door flink uit mn plaat te gaan, het dan duidelijk maken dat ze met een Nederlander te maken hebben en ze er even te aan herinneren dat ABN een Nederlandsche Bank is en, dat ik wel even het hoofdkantoor zou gaan contacten in Amsterdam

Hierdoor is de payment fee dus al die 4 keren ge-reversed
Mai pben rai~!
  donderdag 14 september 2006 @ 19:53:38 #35
24329 KNAK
ff w88,......
pi_41810858
dubbel

Indian Super Mega Power 64kbps
Mai pben rai~!
pi_41810957
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:52 schreef Pitbulleke het volgende:

Een creditcard bij ABN-AMRO sucks: ze laten je er elk jaar dik voor betalen maar als je een beroep wilt doen op enige ondersteuning (ik ben eens beroofd op mijn kaart) moet je het zelf maar lekker regelen met Interpay. Ze doen helemaal geen fuck voor je. Als ik in een winkel iets koop dan verwacht ik dat de service ook door de verkoper wordt geregeld en dat ik niet zelf naar de fabrikant toe hoef

Er zijn vast betere aanbieders dan ABN-AMRO.
Voor je beide klachten heeft ABN Amro prima oplossingen. Als je vindt dat je teveel betaald moet je je passen en credit card eens bundelen in een prive pakket, stukken voordeliger. En voor verlies en diefstal van je passen hebben ze een Stand By service. Schaf je die aan, zit je altijd geramd als je wat verliest. Maar ja, ik ben dan ook een betere medewerker als die kuttekoppen op de helpdesk (het zogenaamde Customer Contact Centre)
  donderdag 14 september 2006 @ 19:59:00 #37
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41811023
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:53 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik los het eigenlijk wel goed op door flink uit mn plaat te gaan, het dan duidelijk maken dat ze met een Nederlander te maken hebben en ze er even te aan herinneren dat ABN een Nederlandsche Bank is en, dat ik wel even het hoofdkantoor zou gaan contacten in Amsterdam

Hierdoor is de payment fee dus al die 4 keren ge-reversed
Kijk
Vampire Romance O+
  donderdag 14 september 2006 @ 20:00:22 #38
24329 KNAK
ff w88,......
pi_41811072
Moet je in Nederland ervoor betalen?

Hoeveel voor een Gold Card?
Mai pben rai~!
pi_41811367
ABN is een kutbank...
pi_41811384
Abn Amro heeft op dit moment grote problemen inderdaad met het verstrekken van creditcards. Het wordt namelijk niet door Amro zelf geregeld maar door een extern 'kantoor', "creditcard services". Doordat het nu dus niet meer onder de verantwoordelijkheden van de bankshops valt kunnen de medewerkers ook geen inzicht meer krijgen in het hoe en waarom en worden klanten die al jarenlang 'goed' bekend staan domweg met botte brieven afgewezen. Wat natuurlijk bij klant en medewerkers tot zeer veel frustraties leidt.

Ze zijn er mee bezig om het proces van CC aanvragen weer in de bankshop zelf te laten gebeuren, en niet door een stel ingehuurde mensen die totaal geen idee hebben wat nou precies risicoklanten zijn en wat niet. Ik weet dat TS er erg weinig aan heeft.. maar dan weet hij wat er ongeveer gebeurd is. Abn is aan het klooien inderdaad.. en het kost ze klanten. En flink ook
pi_41811942
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:57 schreef mirannie het volgende:

[..]

Voor je beide klachten heeft ABN Amro prima oplossingen. Als je vindt dat je teveel betaald moet je je passen en credit card eens bundelen in een prive pakket, stukken voordeliger. En voor verlies en diefstal van je passen hebben ze een Stand By service. Schaf je die aan, zit je altijd geramd als je wat verliest. Maar ja, ik ben dan ook een betere medewerker als die kuttekoppen op de helpdesk (het zogenaamde Customer Contact Centre)
Hé bedankt, ga ik achteraan Die Standby Service is zeker iets nieuws want indertijd (pffff ehm rond 2000 ofzo) werd ik echt met een kluitje in het riet gestuurd: "nee meneer u moet dat zelf bij Interpay melden". Ik nog "ja maar ik betaal jullie als leverancier jaarlijks geld om ook dit soort zaken toch voor me te regelen?" maar nee hoor. Ik was trouwens niet mijn pas kwijt maar een mij onbekende onverlaat had het voor elkaar gekregen om een bedrag ten laste van mijn credit card te innen. Fraude dus.

Toch grappig dat ik hier beter en meer advies krijg dan aan de balie van de bank zelf
Leave it to me. We're checking out.
pi_41812381
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:34 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Je bedoelt een hypotheek?
Nee een schuld uit een Faillisement van een bedrijf
pi_41812645
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:57 schreef mirannie het volgende:

[..]

Er zitten zeker goede medewerkers bij de ABN. Die bankmedewerker waar ik het over had was ook zeker het is ook niet zijn fout dat ik de CC niet heb gekregen, hij was ook echt verbaast en zelfs boos op de klantenservice en CC afdeling. Maar ik ga niet af op één medewerker, zowel negatief of positief niet. Het feit dat ik, mijn vriendin en nog wat familie weg gaan bij de ABN komt omdat het intern (bij de klantenservice & CC afdeling) blijkbaar een zooitje is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')