Ik vertrek zaterdagquote:Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef Repeat het volgende:
Je kan toch op 10.000 andere plaatsen ook een creditcard aanvragen. Geen probleem lijkt me.
Zo blijkt maar weer, goedkoop is duurkoop. Als je bij American Express was gebleven had je nu al een kaart.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:07 schreef F1manager het volgende:
6 weken geleden wist ik pas dat ik op vakantie zou gaan, heb toen direct een creditcard aangevraagd bij American Express. Dit heb ik geannuleerd omdat een vriend mij vertelde dat deze veel te duur is m.b.t. de transactiekosten.
Toen heb ik iets meer dan 3 weken geleden bij de ABN zo'n kaart aangevraagd, waarbij mij dus verteld is dat het geen probleem zou zijn.
Ja joh, mag ik ook ff last minute een vakantie boekenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef Paardesnikkel het volgende:
Regel je zaakjes gewoon op tijd schooier.![]()
Vlieg je met Martinair toevallig?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:20 schreef F1manager het volgende:
[..]
Ja joh, mag ik ook ff last minute een vakantie boeken![]()
Als ze tegen mij zeggen dat ik ruim op tijd mijn kaart heb, wat moet ik dan nog meer?
Je kan gewoon pinnen daar, dus hoezo?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef F1manager het volgende:
het kopen van andere zaken is daar ook vrij lastig zonder creditcard.:'(
![]()
Nee met een duitse maatschappij, vanaf Dusseldorf. Jij vertrekt zaterdag met Martinair?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Vlieg je met Martinair toevallig?
Kijken ze je dan niet vreemd aan als je daar voor 200 dollar cash kleding koopt ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan overal ook gewoon met cash betalen me dunkt...
GEEN auto huren met cashquote:Op donderdag 14 september 2006 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan overal ook gewoon met cash betalen me dunkt...
Nee hoor, er zijn daar ook mensen die gewoon met cash betalen.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:24 schreef F1manager het volgende:
[..]
Kijken ze je dan niet vreemd aan als je daar voor 200 dollar cash kleding koopt ofzo?
Nee hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:24 schreef F1manager het volgende:
[..]
Kijken ze je dan niet vreemd aan als je daar voor 200 dollar cash kleding koopt ofzo?
Ik ga binnenkort ook mn ABN rekening opzeggen... (maar dat was ik toch al van plan)quote:Op donderdag 14 september 2006 18:16 schreef F1manager het volgende:
Mensen die mij willen steunen kunnen dat doen door een andere bank te kiezen dan de ABN![]()
Ik wil morgen krantenkoppen zien "Klanten verlaten masaal ABN AMRO"![]()
Was het maar zo'n feest, maar nee. Anders vloog je hoogstwaarschijnlijk met een MD-11 of Boeing 767.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:23 schreef F1manager het volgende:
[..]
Nee met een duitse maatschappij, vanaf Dusseldorf. Jij vertrekt zaterdag met Martinair?
Het wordt een Airbus A330, ookquote:Op donderdag 14 september 2006 18:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, maar nee. Anders vloog je hoogstwaarschijnlijk met een MD-11 of Boeing 767.![]()
Half, het uiterlijk is mooi, alleen de cockpit ziet er niet uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef F1manager het volgende:
[..]
Het wordt een Airbus A330, ook?
Niet bij de ABNquote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef LoggedIn het volgende:
Airbussen zijn lelijkZowel van buiten als van binnen
En kan je ook een creditcard krijgen als je inkomen niet vast is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |