Trilfunctiequote:Op donderdag 14 september 2006 17:50 schreef Burbo het volgende:
Telefoon misschien?
Oma's met een klein hondjequote:Op donderdag 14 september 2006 17:52 schreef okkie-man het volgende:
Klinkt misschien gek, maar misschien de hond als "likker" .
Geloof maar dat er mensen zijn die dat doen.
Oh, niet dat je de hoorn van een antieke pulstelefoon in je kut duwt?quote:
maar hoe krijgen ze die hond dan zover??quote:Op donderdag 14 september 2006 17:52 schreef okkie-man het volgende:
Lekker hygienisch met honden die allemaal aan de stront zitten waar weer eitjes in zitten van larven en ander ongedierte...quote:Op donderdag 14 september 2006 17:52 schreef okkie-man het volgende:
Zij niet alleen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:24 schreef Rosbief het volgende:
Mijn oma zweert bij de staafmixer!
Dan blijf ik wegquote:Op donderdag 14 september 2006 17:48 schreef NanKing het volgende:
Even een waarschuwing, als je het niet serieus kunt houden blijf dan weg
Ervaring mee?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:52 schreef okkie-man het volgende:
Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 20 september 2006 00:19 schreef dollface het volgende:
De douche kop, Dus een harde waterstraal op je clit
![]()
Ik douche zo graag![]()
De tong van een hond is anders over het algemeen veel hygienischer dan die van een mens...quote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Lekker hygienisch met honden die allemaal aan de stront zitten waar weer eitjes in zitten van larven en ander ongedierte...
Hoe ontkracht dit mijn vorige reactie?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:27 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
De tong van een hond is anders over het algemeen veel hygienischer dan die van een mens...
dus als jij 's ochtends een boterham met pindakaas eet proef je 's avonds bij het slapen gaan nog steeds die pindakaas?quote:Op woensdag 20 september 2006 04:39 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Hoe ontkracht dit mijn vorige reactie?
Honden eten poep > troep op tong > onhygienisch.
's Avonds is er al een aantal keren een tandenborstel overheen geweest en blinckt den tong weerquote:Op woensdag 20 september 2006 09:04 schreef Thrilled het volgende:
dus als jij 's ochtends een boterham met pindakaas eet proef je 's avonds bij het slapen gaan nog steeds die pindakaas?
neemt niet weg dat het idee gewoon goor is
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:39 schreef fokkieslim het volgende:
ik weet dat veel vrouwen een vibrator bezitten,maar wat wordt er nog meer gebruikt om te stimuleren.
(ook dingen die er niet speciaal voor bedoeld zijn,zoals bijvoorbeeld een electrische tandenborstel).
Wat gebruiken jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |