Onamerikaans gewoon.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, bewolkt en rond de 15 graden.
Ja, bijna Nederlandsquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Onamerikaans gewoon.
Geeft niet hoorquote:
quote:
Niet zo verlegen. Gewoon uit volle borst met een zangerige stem TEEEEVEEEEPEEE laten schallen.quote:
Ik heb geen mooie zangerige stem (Al komt mijn poes wel altijd naar me toe om te knuffelen als ik meezing met een mp3 ofzo), en houd ook niet van hard schallen.. Ben best rustig eigenlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo verlegen. Gewoon uit volle borst met een zangerige stem TEEEEVEEEEPEEE laten schallen.
Oh. Nou.. eh... ja... dat is toch niet erg. Op 't forum klinkt toch alles even hardquote:Op donderdag 14 september 2006 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geen mooie zangerige stem (Al komt mijn poes wel altijd naar me toe om te knuffelen als ik meezing met een mp3 ofzo), en houd ook niet van hard schallen.. Ben best rustig eigenlijk.
Dat is niet helemaal waar.. IETS ALS DIT KLINKT VEEL HARDER dan iets als dir.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou.. eh... ja... dat is toch niet erg. Op 't forum klinkt toch alles even hard.
Jat een politiepetje voor me, dat vind ik leuk.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
Oeh, oeh, ik heb een date met twee politiemannen volgende maand
Kinky, met die gummiknuppels en boeienquote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
Oeh, oeh, ik heb een date met twee politiemannen volgende maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |