als ik met mijn stomme kop zonodig aan een sigaret moet lurken dan wil ik er niet de reden van zijn dat anderen die de filmavond wel verdienen deze niet krijgenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:42 schreef scanman01 het volgende:
Nee, het slaat gewoon nergens op. Het was een extra voor mensen die geen sigaretten enzo besteld hebben. Later kwam in de brief opeens de opmerking 'die nog nooit gerookt hebben in het huis'. Dat is heel tegenstrijdig en slaat ook nergens op. Ik zou echt proberen om iedereen te overtuigen de film te skippen.
Discussies uitlokken....leuk tochquote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef scanman01 het volgende:
Heel vreemd dat niemand van de echt niet-rokers het zo belachelijk vindt dat ze het idee opperen om dan helemaal geen film te gaan kijken. Wat het is natuurlijk belachelijk wat BB nu flikt.
Maar de brief van BB is heel tegenstrijdig. Het was voor demensen die niet een deel van het budget gebruiken voor rookwaren. DIE mensen zouden een extra krijgen. Later komt er opeens nog die regel bij. Ik vind het echt te zot voor woorden.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:47 schreef D.Rose het volgende:
als ik met mijn stomme kop zonodig aan een sigaret moet lurken dan wil ik er niet de reden van zijn dat anderen die de filmavond wel verdienen deze niet krijgen
PRECIES!!! Ik vind het ZO jammer dat niemand daarmee komt in dat huis.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:50 schreef golfer het volgende:
Ik zou, als ik niet-roker zou zijn, tegen BB zeggen dat ze die film-avond in hun reet mogen steken.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:51 schreef puntoortje het volgende:
zo, ze gaan naar de vlooien van rik kijken
Ik denk om het e.e.a. te verduidelijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:52 schreef n1ek het volgende:
en een enveloppe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |