huilie.. reageer je altijd zo op alles?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Kill_em_all het volgende:
oke april 2007 maar opschrijven voor Europa dan? hoeren nintendo, ben die kut geintjes zat, zou bijna geen wii kopen alleen omdat ze constant te laat met te weinig komen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Kill_em_all het volgende:
oke april 2007 maar opschrijven voor Europa dan? hoeren nintendo, ben die kut geintjes zat, zou bijna geen wii kopen alleen omdat ze constant te laat met te weinig komen.
Gozer WAT LUL JE. Rot op met je getroll.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Kill_em_all het volgende:
jesus je weet nog niks en je loopt nu al te kenker op nintendo....quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb het veel te druk met hier f5-enquote:Op donderdag 14 september 2006 15:36 schreef McGilles het volgende:
Hoeveel mensen zullen aan het f5-en zijn op de IGN:live site?
merendeel in new york eigenlijk welquote:Op donderdag 14 september 2006 15:34 schreef MilaNL het volgende:
Uuhm maar 19 November is een Zondag... Zijn de winkels dan open in Amerika?
Zoveel games liggen er voor GC niet eens in de schappen...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:38 schreef Koentje3 het volgende:
At the event hosted by Nintendo of Japan, there were 104 Wii games demonstrated.
Das wel erg veel niet?![]()
Je hebt het vorige topic gemist waar hij erg veel zat te trollenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:39 schreef Extraordinaire het volgende:
Kill_em_all, relaqzue. Heel de wereld kan de Wii kopen in 2006.
Gewoon logisch, als er 2 controllers bijgeleverd worden betalen degene die alleen gaan spelen teveel en de spelers die 3 of 4 controllers nodig hebben moeten er alsnog een paar bijkopenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja of slim voor hun. Kost ons extra geld
.
Maar voor Roy en mij geen problemen, op launchdag spelen wij Wii sports tegen elkaar
Dat doe ik al sinds E3 2005, het helpt alleen niet echtquote:
NEE EN IK NIET DANquote:
* Ruzbeh pleegt seppukuquote:Op maandag 29 mei 2006 19:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zal jou Nintendo nog een keer laten kennen.
150 euro.
Wiiiquote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef Koentje3 het volgende:
Hopen op 3rd party games ook 50 euri !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |