Je geeft eigenlijk al antwoord op je eigen ''vraag''.. Niks bijzonders voor Europa, I guess.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:31 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat wij iets van een verrassing krijgen, gezien het feit dat de presentatie van Europa als laatste komt en Nintendo 'always saves the best for last'. Zal wel wishful thinking zijn
Wii goes on sale November 19. "The worldwide debut of the Wii system happens right here in the Americas -- the same place where we debuted Nintendo DS.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:31 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat wij iets van een verrassing krijgen, gezien het feit dat de presentatie van Europa als laatste komt en Nintendo 'always saves the best for last'. Zal wel wishful thinking zijn
Nee deed ik niet maar dan zal die 1 december ook wel goed zijn en zolang kan ik niet meer wachten ( en denk velen met mij)quote:
Ik heb het dan ook niet specifiek over de releasedate.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wii goes on sale November 19. "The worldwide debut of the Wii system happens right here in the Americas -- the same place where we debuted Nintendo DS.
Helaas.
Oei oei oei wat een gemiste kans! Het ding heet Wii, is gericht op family fun, en dan verkoop je maar 1 controller in de box. Echt dom!quote:Inside the box, you'll get the hardware, all the cables, the sensor bar. One Wii remote and one nunchuck controller.
Een aantal geselecteerde wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:34 schreef MilaNL het volgende:
Uuhm maar 19 November is een Zondag... Zijn de winkels dan open in Amerika?
Believe.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:31 schreef Chanty87 het volgende:
Ja of slim voor hunquote:Op donderdag 14 september 2006 15:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oei oei oei wat een gemiste kans! Het ding heet Wii, is gericht op family fun, en dan verkoop je maar 1 controller in de box. Echt dom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |