quote:Op donderdag 14 september 2006 17:27 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ze is als een Wii-game. Ziet er niet echt uit maar is vast leuk om mee te spelen
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind Excitetruck er ook vet uitzien, maar ik haal alleen maar Zelda + Rayman
Ik heb het ook alleen over de remote?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:39 schreef EricG het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme spastische mongool als je én je remote én je Nunchuk tegelijk laat vallen
Acceptabel? Gewoon goed zelfs. Die Tony Hawk game ziet er net zo uit als Saints Row op de 360quote:Op donderdag 14 september 2006 17:49 schreef gamefreek het volgende:
Ik moet zeggen dat de games er gewoon acceptabel uit zien.
Tnx, *wekker zet*quote:Op donderdag 14 september 2006 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Acceptabel? Gewoon goed zelfs. Die Tony Hawk game ziet er net zo uit als Saints Row op de 360
@ Febster, morgenmiddag rond 12u of 13u. Eurogamer gaat weer een live-update bijhouden
Oke nou overdrijf jequote:Op donderdag 14 september 2006 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die Tony Hawk game ziet er net zo uit als Saints Row op de 360
Steek jij die wiimote nou maar in je aarsquote:Op donderdag 14 september 2006 15:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gozer WAT LUL JE. Rot op met je getroll.
Ik zette het ook zo voorzichtig mogelijk neer want ik had geen zin in reacties als: "lul niet, dit is crap" etc.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Acceptabel? Gewoon goed zelfs. Die Tony Hawk game ziet er net zo uit als Saints Row op de 360
Als je echt analyseert, nee. Maar als je gewoon een beetje kijkt... tja.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oke nou overdrijf je![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
(Babelfish vertalingquote:●THE DOG large venture!!
" THE DOG " of the popularity character participates, the action adventure game appears in Wii. As for the protagonist, in beautiful town with the family relations to be good [wanko] which has lived. But a certain day, the sibling is heavy in the illness of puzzle! It is necessary in order to help the sibling it seeks " the flower of legend, " goes on a journey to the island.
Nee de ene keer is het de prijs bij jou, en daarna is het ineens dat jij verwacht April 2007. Dat jij het niet eens bent met de prijs prima, maar dan heb je voor jezelf de lat te hoog gelegd. Nintendo heeft altijd alleen gezegd minder dan 250 dollar.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Steek jij die wiimote nou maar in je aarsik ben altijd al nintendo fan geweest maar daarom mag ik het toch wel niet eens zijn met de prijs? dat jij nou alles pikt van nintendo omdat het toevallig nintendo is dat is jouw probleem. Dat jij nou meteen helemaal opgefokt word omdat iemand het een keer niet 100% eens is met nintendo
get a life. Wii = cool, prijs = niet cool.
Juist.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Steek jij die wiimote nou maar in je aarsik ben altijd al nintendo fan geweest maar daarom mag ik het toch wel niet eens zijn met de prijs? dat jij nou alles pikt van nintendo omdat het toevallig nintendo is dat is jouw probleem. Dat jij nou meteen helemaal opgefokt word omdat iemand het een keer niet 100% eens is met nintendo
get a life. Wii = cool, prijs = niet cool.
Er moet echt altijd wat te zeiken zijn. Wii sports IS een volledige game! 5 verschillende games in 1 zelfs.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Juist.
Wii sports als bijgevoegde tech demo? Maar 1 controller bijvoegen bij een console die bedoeld moet zijn om de hele familie te laten gamen? Prijzen van games op hetzelfde niveau als de 360? Een launchprijs van 249 euro waarschijnlijk? (en nee, ik ben geen pauper)
Alles bij elkaar = niet cool. Ik had die 249 nog niet eens erg gevonden als er een échte game bij werd geleverd, maar Wii sports?![]()
Ik zat juist te hopen dat wiisports meegeleverd word...quote:Op donderdag 14 september 2006 18:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Juist.
Wii sports als bijgevoegde tech demo? Maar 1 controller bijvoegen bij een console die bedoeld moet zijn om de hele familie te laten gamen? Prijzen van games op hetzelfde niveau als de 360? Een launchprijs van 249 euro waarschijnlijk? (en nee, ik ben geen pauper)
Alles bij elkaar = niet cool. Ik had die 249 nog niet eens erg gevonden als er een échte game bij werd geleverd, maar Wii sports?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |