1 tip: voorrang nemen bij een vrachtwagen als je het niet zeker weet....IS NOOIT GOEDquote:Op donderdag 14 september 2006 13:09 schreef no1uknow het volgende:
Ik zo rijen, en 't is nogal een gaar kruispunt, en ik weet niet of ik nou voorrang had of die ander.
Maar volgens mij ik, dus ik rij zo door,
Dat kan je nu wel stellen jaquote:Op donderdag 14 september 2006 13:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
1 tip: voorrang nemen bij een vrachtwagen als je het niet zeker weet....IS NOOIT GOED
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:14 schreef FrietSaus7 het volgende:
Heb je tenminste wel neon ?
Je zou het wel denken, maar er ontbreken een paar details zoals borden...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Volgens mij had TS voorrang toch
Heb ik toch weer gelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 13:15 schreef Barcaconia het volgende:
Jij had voorrang, als je de voorangsweg rechttrekt, zie je namelijk dat jij een rechtse bocht zo maken, en hij een linkse bocht. Je moet redeneren dat de voorangsweg recht is, en de andere 2 straten zijstraten daarvan zijn. Jij had dus gelijk, maar met een puch onder een vrachtwagen liggen om dat te bewijzen lijkt me niet de beste oplossing
Maikuuulquote:Op donderdag 14 september 2006 13:15 schreef kollie het volgende:
ik vind de paints van maikuuul leuker![]()
Heb jij dat kruisje getekend? Complimentenquote:
Tijd voor theorie.quote:en ik weet niet of ik nou voorrang had of die ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |