hij sneed zijn oor erafquote:Op donderdag 14 september 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:
Hoe is Vincent van Gogh tot zijn einde gekomen?
Hij ging voor zijn hart maar schoot mis, overleed aan interne bloedingen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:27 schreef BwennieBren het volgende:
mislukte zelfmoord toch?
Ja dat was t of zoietsquote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hij ging voor zijn hart maar schoot mis, overleed aan interne bloedingen.
Hij schoot zichzelf en pas een tijdje later ging hij eraan doodquote:Op donderdag 14 september 2006 16:27 schreef BwennieBren het volgende:
mislukte zelfmoord toch?
Ben je nu op tijdquote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef Soempie het volgende:mis alle vragen over kunstenaars steeds
rubens!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij schoot zichzelf en pas een tijdje later ging hij eraan dood![]()
Van welke kunstschilder is dit schilderij?
[afbeelding]
Jeetje, da's snel! Ik dacht ik doe een onbekend werkquote:Op donderdag 14 september 2006 16:35 schreef NoSigar het volgende:
renoir?
fuck ik ging af op de vormen van mevrouwquote:Op donderdag 14 september 2006 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, da's snel! Ik dacht ik doe een onbekend werk
+1 NoSigar
Ach, 'T is nietsquote:Op donderdag 14 september 2006 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, da's snel! Ik dacht ik doe een onbekend werk
+1 NoSigar
weer nietquote:
Daar ongeveer blijft het bij mij ook stekenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:53 schreef DSanka het volgende:
Het enige dat ik weet is dat het is met de mafia van doen heeft, maar verder kom ik ook niet.
hahaha corleone is geen fabel hequote:Op donderdag 14 september 2006 17:27 schreef ChopperMick het volgende:
Gambino weet ik zeker, Provenzano is nog niet zo lang geleden opgepakt dus dat zal er ook wel een zijn. Corleone en Soprano zijn volgens mij pure film/tv namen. Deze is wel héél moeilijk...
Corleone is toch een stad op Sicilië?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha corleone is geen fabel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |