NanKing +1quote:Op donderdag 14 september 2006 18:10 schreef NanKing het volgende:
Carlos Santana?
NoSigar +1quote:Op donderdag 14 september 2006 18:32 schreef NoSigar het volgende:
Gert Vlok Nel
Hoe ken je hem eigenlijk, is het een aanrader?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:34 schreef NoSigar het volgende:
Zonder titel had ik het niet geweten...
Die waren al een tijdje verslagenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:47 schreef macondo het volgende:
Carthagen?
quote:De derde Punische Oorlog, naar aanleiding van het steunen door Carthago van een Africaanse tegenstander van Rome, tussen 149 en 146 v. Chr. resulteerde uiteindelijk in de volledige vernietiging van de stad Carthago
Wat verschrikkelijk toch, Zeurberus..quote:Op donderdag 14 september 2006 19:09 schreef Zeurberus het volgende:
hmmz, de punten van het vorige topic zijn er nog steeds niet bijgeteld![]()
Hij heeft wel een beetje gelijk. Als je geen zin hebt om te tellen, moet je gewoon geen topic openen.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk toch, Zeurberus..
edit: sorry...
Een dier?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef NanKing het volgende:
Wat is de Oberek ?
Misschien een hint? want het komt me toch wel vaag bened voor.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:24 schreef NanKing het volgende:
Nee geen dier.
Van Wikipedia:quote:Op donderdag 14 september 2006 19:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien een hint? want het komt me toch wel vaag bened voor.
quote:De oberek was ook een inspiratiebron voor diverse Poolse componisten zoals Oskar Kolberg en Henryk Wieniawski. Maar bij westerse componisten was de oberek geen bekende naam. Enkele snelle mazurka's van Chopin worden wel beschouwd als een oberek.
Nou ik dat lees komt het me toch niet zo bekend voor als ik dachtquote:
moet mijn nick toch waarmaken of niet somsquote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk toch, Zeurberus..
edit: sorry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |