dat merk ik ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:51 schreef Homdeck het volgende:
Isis en Osiris? Ik zeg maar wat uiteraard.
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:53 schreef Freeling het volgende:
zelfde soort verhaal als romeo en julliet..
maar dat kan het niet zijn, dus gok ik op Ovide en zijn vrienden!
't was geen orgiequote:Op donderdag 14 september 2006 15:53 schreef Freeling het volgende:
zelfde soort verhaal als romeo en julliet..
maar dat kan het niet zijn, dus gok ik op Ovide en zijn vrienden!
ow die heb ik wel gelezen. ik weet er alleen niks meer van.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:54 schreef Soempie het volgende:
Shakespeare gebruikte het in zijn Midsummer-Night's dream als raamvertelling.
DevilsAndDust + 1quote:Op donderdag 14 september 2006 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pyramus en Thisbe
Hoi allemaalquote:Op donderdag 14 september 2006 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pyramus en Thisbe
Hoi Bren. Lang niet gezien. of ik loop je steeds mis, dat kan ook nog.quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:58 schreef Soempie het volgende:
Ow, okee...Bwennie![]()
heb jij een vraag?
Nee klopt, ben nu veel genieten van het mooie weer buiten en dit weekend veel verjaardagen dus ga me zometeen maar weer blutkopen aan kadootjesquote:Op donderdag 14 september 2006 15:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hoi Bren. Lang niet gezien. of ik loop je steeds mis, dat kan ook nog.
mocht er niemand met een vraag komen heb ik wel een fijne algemene:quote:Op donderdag 14 september 2006 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pyramus en Thisbe
Ik wil alleen liever geen nieuwe vraag doenzo college en ik ken t topic verder niet
napoleonquote:Op donderdag 14 september 2006 16:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
mocht er niemand met een vraag komen heb ik wel een fijne algemene:
welke veroveraar stichtte een imperium dat zich uitstrekte van China tot aan de rivier de Donau
allemaal fout, denk groter....!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:03 schreef BwennieBren het volgende:
Alexander?
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:03 schreef BwennieBren het volgende:
Alexander?
Heel goed!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:07 schreef marhil het volgende:
djengis kahn
nou als het mis was gegaan hadden we nu allemaal mongolen geweestquote:
quote:
Vermeerquote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef marhil het volgende:
even een lichte
Welke 17e eeuwse schilder wordt vaak geassocieerd met het huishouden /
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 14 september 2006 16:14 schreef Homdeck het volgende:
jan steen
een huishouden van vermeerquote:
jan steenquote:
weet ik, het was een soort van retorische vraagquote:
walt disney!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:16 schreef Homdeck het volgende:
Hoe heet de stichter van Duckstad?
NanKing +1quote:Op donderdag 14 september 2006 16:16 schreef NanKing het volgende:
Cornelus Prul
picasso of zoquote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef marhil het volgende:
even een lichte
Welke 17e eeuwse schilder wordt vaak geassocieerd met het huishouden /
Vermeer staat bekend om zijn schilderijen van dagelijkse huishoudelijke zakenquote:
Hij pleegde zelfmoord (geweer).quote:Op donderdag 14 september 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:
Hoe is Vincent van Gogh tot zijn einde gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |