helemaal goed, al is Sitethief je iets voor denk ik gezien zijn plek op de postingladder..quote:Op donderdag 14 september 2006 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Jacob vocht toch met God?
Ja, zoals je in de filename kunt zienquote:Op donderdag 14 september 2006 13:52 schreef macondo het volgende:
nee Menora heet zoiets toch
+1 vanKampenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:00 schreef vanKampen het volgende:
De menora is het symbool van de brandende braambos dat Mozes zag
het heet ook wel de zevenarmige kandelaar
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef vanKampen het volgende:
Hey Macondo!
Ik ben even een tijdje weggeweest. waar zijn Asmo enzo?
eitje, de morava. Heb niet lang gelee een flink stuk langs de donau gereden dus ik heb mazzl deze vraagquote:Op donderdag 14 september 2006 14:14 schreef vanKampen het volgende:
Deis een rivier in Midden-Europa. Ze ontspringt in de Sudeten en mondt na 353 km uit in de Donau. De
stroomt vrijwel volledig over Tsjechisch grondgebied, voor een klein deel als grens met Slowakije. Vanaf de monding van de Thaya (Tsjechisch: Dyje) vormt ze de grens tussen Oostenrijk en Slowakije. Het stroomgebied meet 26.580 km².
Welke rivier zoek ik?
versabommie +1quote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
eitje, de morava. Heb niet lang gelee een flink stuk langs de donau gereden dus ik heb mazzl deze vraag![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef versabommie het volgende:
eitje, de morava. Heb niet lang gelee een flink stuk langs de donau gereden dus ik heb mazzl deze vraag![]()
nah, zal ik een makkelijke doen:quote:
Dat noemt ie makkelijk. Ik weet niet eens welke richting die band zit,quote:Op donderdag 14 september 2006 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah, zal ik een makkelijke doen:
Hoe heette de leadzanger van Thin Lizzy, en welk instrument bespeelde hij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |