Yup. Vind gewone cola te zoet. En ja, ik heb een voorkeur voor Coca Cola Light, sue mequote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken trouwens mensen die cola light lekkerder vinden dan cola. Maar dan niet de cola light van coca colaDie is ook niet lekker.
Je koopt light omdat je niet aan wilt komen, niet omdat je wilt afvallen. En ik drink ook vaak light en het smaakt me echt niet anders dan normale cola. Ik daag je uit de colatest geblinddoekt te doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:06 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Je koopt light omdat je af wilt vallen enzo, niet omdat je liever voor dezelfe prijs een ranzig blik rotzooi -welke wat beter is voor diens lijn- wilt kopen
Dat heb ik dus ook, cola zowiezoquote:Op donderdag 14 september 2006 12:01 schreef Repeat het volgende:
Nee, die gewone cola is lekker, waar de suiker je tanden spontaan verteert
als ik dat drink voel ik de suiker gewoon een aanslag doen op mn tanden
i take that challenge! ik kan echt wel blind proeven wat cola is en wat light. De nasmaak is vooral uberranzigquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:03 schreef Marruk het volgende:
[..]
Je koopt light omdat je niet aan wilt komen, niet omdat je wilt afvallen. En ik drink ook vaak light en het smaakt me echt niet anders dan normale cola. Ik daag je uit de colatest geblinddoekt te doen.
Mensen drinken om verschillende redenen light, niet alleen maar om af niet aan te komen hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:03 schreef Marruk het volgende:
[..]
Je koopt light omdat je niet aan wilt komen, niet omdat je wilt afvallen. En ik drink ook vaak light en het smaakt me echt niet anders dan normale cola. Ik daag je uit de colatest geblinddoekt te doen.
ja hoor dan voel je de suiker tussen je tandenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:03 schreef Mustard_Man het volgende:
cola light is lekker.
bij "gewone" cola voel je zo al dat suiker tussen je tanden enzo bahhh echt een wijfendrankje zo zoet.
Wat kan ik winnen? Ik vind CCL namelijk lekkerder omdat het minder zoet is. En dat verschil proef je weldegelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:03 schreef Marruk het volgende:
pepsi maxquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:03 schreef nexhil het volgende:
ik heb altijd pepsi max, ook geen suiker en valt niet zo ontiegelijk zwaar als CCL
Dan heb je er wel 2quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:54 schreef JohanTop het volgende:
Hmm, ik had laatst drukte ik op de snickers knop.. krijg ik een Twix![]()
![]()
Ik heb ooit 5 twixen (of hoe je het in meervoud zegt.) uit een apparaat gehad, terwijl ik maar wou genieten van 1 twix en niet 3 dagen strak wou staan van het suikeroverschot. Gewillig als ik ben heb ik de rest maar weggegeven aan verscheidene onderdanen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |