Ingrid beterschap en sterkte.
Belaantje Belaantje, ik sluit me helemaal bij jou aan. Ook hier momenten dat je denkt, wanneer komt de rust?
Zoals Loena al zei, tijd voor elkaar is zo belangrijk. En daarom is het zo jammer dat jullie weekendje Parijs niet doorgaat. Dus maak echt even tijd voor elkaar, ga lekker eten ergens of doe wat anders leuks. Zodat je met elkaar kunt praten en dan zie je vanzelf weer hoe leuk het allemaal is. (naast alle ellende
![]()
)
Morgen ga ik voor het eerst sinds 4 maanden
![]()
naar de kapper. Die afspraak stond al sinds vorige week en ineens kwam het mannetje met de mededeling dat hij samen met een vriend morgen naar de Hellendoorn-rallye ging. Léon ging mee. Eerst vroeg hij of ik Cas niet mee kon nemen, maar hij kwam snel tot een moment van inzicht. Hij bracht Cas wel naar zijn moeder. Dan kon ik lekker even relaxed naar de kapper. Gelukkig denkt hij mee dus.
![]()
Ik vind het ook moeilijk als je met beide kinderen zit. Vooral op een dag zoals vandaag. 3 dagen en 2 avonden gewerkt en ik was kapot. Vanmorgen lekker lang in bed blijven liggen met zijn drietjes (nou ja, het was 09.00 dat we opstonden, valt dus ook nog wel mee) en vervolgens wil Léon dan met me spelen. Maar het enige wat ik wilde was op de bank hangen. Dan moet ik mezelf echt uit die bank trekken om wat te gaan doen. En dan ben ik blij als het spul dan 's middags weer in bed ligt.
![]()
Maar ik voel me absoluut geen slechte moeder. Ik heb zelf voor deze situatie gekozen dus ben ik niet zielig. En dat is heel anders als bij jou Belana, bij jou spelen er andere factoren, dus niet te vergelijken. Echt, geloof me, zoals ik je ken (vanuit je posts, de mail, msn, sms-jes
![]()
) ben je gewoon een schat van een mens en supermoeder. Je doet gewoon je best en dat is niet altijd even makkelijk.
Lieverd, doe alles gewoon stap voor stap en je kinderen zijn hartstikke gek op je hoor. Echt.
![]()
Hormonen hè... Net kwam het mannetje me een glaasje rosé brengen. Mijn hart stroomde ineens over van liefde en mijn ogen ook.
![]()
En ook las ik net het verhaal van Owlet...