Ja maar heel die trui is gewoon 1 grote pluis eigenlijk, dus als ik er met zo'n roller overheen ga hou ik geen trui meer over...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:01 schreef Ultralaser het volgende:
1 niet je trui kopen bij H&M.
2. Als je het wel doet dan nogmaals goed wassen.
3. Bij de H&M zo roller halen waarmee je pluizen van je kleding afkan halen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:04 schreef Blackletter het volgende:
je trui in de vriezer leggen, serieus, dat doet mijn stiefmoeder ook altijd, dan zouden ze een stuk minder moeten pluizen(als je trui weer ontdooit is).
het is echt zoquote:
Hte helpt in ieder geval tegen kriebelende truien, dus wellicht ook wel tegen pluizende truien.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:04 schreef Blackletter het volgende:
je trui in de vriezer leggen, serieus, dat doet mijn stiefmoeder ook altijd, dan zouden ze een stuk minder moeten pluizen(als je trui weer ontdooit is).
ik geloof het ook wel maar ik denk dan altijd hoe kom je erop om je trui in de vriezer te leggenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef Blackletter het volgende:
[..]
het is echt zodat doet ze altijd
Omdat mijn vriendin hetzelfde probleem heeft maar na een paar keer wassen is het probleem wegquote:Op donderdag 14 september 2006 11:03 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ja maar heel die trui is gewoon 1 grote pluis eigenlijk, dus als ik er met zo'n roller overheen ga hou ik geen trui meer over...
En hoe weet je dat van de H&M![]()
Het lijkt er nu serieus op dat er over een maand niks meer van die trui over is, zoveel pluisjes, ik gooi m nog maar s in de was....quote:Op donderdag 14 september 2006 11:10 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin hetzelfde probleem heeft maar na een paar keer wassen is het probleem weg. Kwaliteit van H&M is gewoon iets minder en dat zie je terug in dit soort ongein.
klopt. Maar goed het blijft acryl, en als je daar bijv. een blouse onderdoet dan heb je meestal dat soort pluisjes, na een paar x wassen is dat wel minderquote:Op donderdag 14 september 2006 11:10 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin hetzelfde probleem heeft maar na een paar keer wassen is het probleem weg. Kwaliteit van H&M is gewoon iets minder en dat zie je terug in dit soort ongein.
ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 14 september 2006 11:08 schreef tonks het volgende:
[..]
ik geloof het ook wel maar ik denk dan altijd hoe kom je erop om je trui in de vriezer te leggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |