Goh verrassend dat jij hoopt dat Ajax 'em wintquote:Op donderdag 14 september 2006 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen al om dit soort reakties ga ik hopen dat ze hem wel winnen.![]()
ga je met Maurits mee ?quote:
ff sms-enquote:Op donderdag 14 september 2006 16:02 schreef Bluezz het volgende:
Mauritsje is alweer weg
Maar ik heb zijn foonnummer
Ging laatst mijn lege kratten Jupiler inleveren bij de Plus, kreeg iets van 30 euro's terug...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef VoreG het volgende:
Boodschappen doen met 3,25 aan statiegeld en daarvan voor 3,25 aan spullen halen. Yeah
Ik ben klaar voor vanavond, bier frituur en pizza
H1 M4uw, hoest met @win?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zo van : Hey Mauw, hoest met Edwin
Je hebt een blikje bier?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef VoreG het volgende:
Boodschappen doen met 3,25 aan statiegeld en daarvan voor 3,25 aan spullen halen. Yeah
Ik ben klaar voor vanavond, bier frituur en pizza
Thuisquote:
Mooie provinciequote:
quote:
Met spitsmuis toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef DeTolk het volgende:
met wie hokt die Maurits ook al weer ?
beter dan een eilandquote:
Niet alles te letterlijk nemen eilandquote:
ik lees en interpreteer selectiefquote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Niet alles te letterlijk nemen eiland
Dat blijkt wel weerquote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ik lees en interpreteer selectief![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |