Dat jouw lak is weggevretenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:58 schreef TheVin het volgende:
De lak van mijn auto is weggevreten door vogelpoep. Hebben jullie daar ook last van?
Als ik het zo lees niet vaakquote:Op donderdag 14 september 2006 10:02 schreef Tatutatu het volgende:
Hoe vaak was je je auto
wat voor auto is het?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:06 schreef TheVin het volgende:
Hmm, ik stel deze vraag eigenlijk voor een collega van mij. Ze wast der auto 1 keer per jaar.
Wat deed je besluiten de komma op die plaats in de zin te zetten?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Als ik zie dat ze op m'n auto hebben gescheten, klim ik altijd heel stiekem in de boom waar m'n auto onder staat om vervolgens tubgirl uit te hangen zodat al die fuckers met vleugels een koekje van eigen deeg krijgen.
Stront in zijn oog.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat deed je besluiten de komma op die plaats in de zin te zetten?
Oude auto?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:19 schreef Lucille het volgende:
Nee, geen last van. De lak van mijn auto is van goede kwaliteit en als ik er stont op heb zitten dan haal ik het binnen een paar dagen weg.
10 jaar oud. Dus nog uit de periode dat de lak wat harder was.quote:
Dan moet die in PTA, maar je klaagt een vraagt nuquote:Op donderdag 14 september 2006 10:06 schreef TheVin het volgende:
Hmm, ik stel deze vraag eigenlijk voor een collega van mij. Ze wast der auto 1 keer per jaar.
Vroeger; toen de lucht nog schoon was en de lak nog sterk...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
10 jaar oud. Dus nog uit de periode dat de lak wat harder was.
Oliebasisquote:Op donderdag 14 september 2006 10:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
10 jaar oud. Dus nog uit de periode dat de lak wat harder was.
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:54 schreef Blanchimont het volgende:
Welke kleur? Lak zonder blanke lak is in elk geval een schijtlak om te onderhouden.
De kleur van der auto is schaduwgrijs.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:54 schreef Blanchimont het volgende:
Welke kleur? Rood is in elk geval een schijtkleur om te onderhouden.
Bijna..... Yeaah...quote:Op donderdag 14 september 2006 09:58 schreef tonks het volgende:
Nee ik heb geen auto
Plus dat ze het altijd presteren om op je handvatten te schijten enzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:19 schreef Repeat het volgende:
Hierzo staat mn ride in een boomrijke omgeving. Je raadt het al; het zit hier vol met fucking schijtlijsters, heb wel eens gehad dat ie iedere ochtend helemaal was ondergescheten, maar dan ook echt minstens 30 vogelkwakjes ofzoEn het is zo fucking hardnekkig, je staat er zo een half uur op te schrobben
juist in zo'n buurt lijkt het me dan handig om er zo'n hoes overheen te doenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:19 schreef Repeat het volgende:
Hierzo staat mn ride in een boomrijke omgeving. Je raadt het al; het zit hier vol met fucking schijtlijsters, heb wel eens gehad dat ie iedere ochtend helemaal was ondergescheten, maar dan ook echt minstens 30 vogelkwakjes ofzoEn het is zo fucking hardnekkig, je staat er zo een half uur op te schrobben
ja, kan ik zeker elke keer als ik de auto parkeer zo'n hoes eroverheen trekken en er weer afhalen als ik weg moet. Is toch niet te doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
juist in zo'n buurt lijkt het me dan handig om er zo'n hoes overheen te doen
Als je liever een half uur staat te schrobben elke keer (of je lak wilt laten wegrotten), be my guestquote:Op donderdag 14 september 2006 13:29 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja, kan ik zeker elke keer als ik de auto parkeer zo'n hoes eroverheen trekken en er weer afhalen als ik weg moet. Is toch niet te doen.
En als er stront inzit, stap je dan ook uitquote:Op donderdag 14 september 2006 10:19 schreef Lucille het volgende:
Nee, geen last van. De lak van mijn auto is van goede kwaliteit en als ik er stont op heb zitten dan haal ik het binnen een paar dagen weg.
Vogelpoep tast de autolak aan, dit heeft verder weinig te maken met het merk/type.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:54 schreef DFDuo het volgende:
Je hebt zeker een Opel.
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:56 schreef Viper_74 het volgende:
ik zal de factuur van het spuiten naar de gemeente sturen
Meeuwen/duiven scheiten nog geen zoutzuur, gelukkigquote:Op donderdag 14 september 2006 16:40 schreef solidsniper het volgende:
jong zeik niet zo flikker dr gelijk wat zoutzuur opdan heb je pas wat te zeike
![]()
![]()
Ik heb wel enkele brieven naar de gemeente gestuurd of ze die bomen niet kunnen omhakken ofzo, maar dat willen ze nietquote:Op donderdag 14 september 2006 11:19 schreef Repeat het volgende:
lezen...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:54 schreef DFDuo het volgende:
Je hebt zeker een Opel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |