180 euro is best heel veel meer vragen voor een krachtigere cube. En leuk dat gratis online gamen, maar als je niet online kan of niet gaat is dat een loos argument en dat uitgebreide menu is ook weer heel leuk door die software, maar het is een console hoe vaak denk je dat je dat gaat gebruiken?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwe console met nieuw soort controller, gratis online gamen, uitgebreid menu met software en toch gewoon krachtiger, ondanks dat het niet veel is misschien (niemand die dat precies weet trouwens). Daar mag je wmb best meer voor vragen.
Ik vind 200 euro best weinig aangezien ik verwacht dat ik er minstens net zoveel plezier aan beleef als aan een ps3 of xbox 360. En daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:56 schreef Tain het volgende:
[..]
180 euro is best heel veel meer vragen voor een krachtigere cube. En leuk dat gratis online gamen, maar als je niet online kan of niet gaat is dat een loos argument en dat uitgebreide menu is ook weer heel leuk door die software, maar het is een console hoe vaak denk je dat je dat gaat gebruiken?
Amen.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:02 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro best weinig aangezien ik verwacht dat ik er minstens net zoveel plezier aan beleef als aan een ps3 of xbox 360. En daar gaat het uiteindelijk om.![]()
Zit in dat hoofdfilmpje, met alle spellen, maar er moet ook ergens een afzondelijke versie zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 10:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd!
zijn daar filmpjes van?
Mischien maken ze bij de andere events wel bekend dat je niet verplicht bent het te kopen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Waar wil ik niet naar luisteren dan? Ik mag het toch belachelijk vinden dat je qua hardware niet heel erg veel extra krijgt als de cube en daar toch 180 euro extra voor mag betalen. Dan zijn de extra software dingen leuk, maar die rechtvaardigen dat prijsverschil absoluut niet.
Ga sparen!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Wtf. Topic 108 pas?
Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 14 september 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
Hebben...
Zo cool dat je je friends kunt zien als karikaturenEn dan ze gewoon naar een spel slepen om ze uit te nodigen : _o_
iddquote:Op donderdag 14 september 2006 10:10 schreef Xrenity het volgende:
Omg ik zie nu die Rayman trailer
Hoe tof!
Heb het gezien...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zit in dat hoofdfilmpje, met alle spellen, maar er moet ook ergens een afzondelijke versie zijn![]()
Op die japanse wii site, link staat ergens in dit of vorige topicquote:Op donderdag 14 september 2006 10:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat heb ik gemistHoe kom je aan die info
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |