Scheer je weg uit diet topic, pauper!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:04 schreef splendor het volgende:
Ik mis de optie: Ik ben werkloos/kansloos/een luie flikker/politicus/'student'
Je kunt de koffie niet eens managen?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:14 schreef FlowDesign het volgende:
Wij hebben Douwe Egberts Koffiemanager draaien [afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:15 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je kunt de koffie niet eens managen?![]()
Jij slaapt op je werk of je kan niet lezen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:17 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
wekker 3x snoozen
ogen openen
douchen
teletext
eten
kleren aan
naar mn werk
Wel goed dat je zo snel pauze hebtquote:Op donderdag 14 september 2006 09:20 schreef DeTolk het volgende:
Thee, Postvak checken, Rondje over de afdeling lopen ( Kijken of de avondploeg alles netjes heeft achtergelaten ) en dan pauze
Hij gaat naar z'n werk dus hij leest niet goed! Wheheh pwndquote:Op donderdag 14 september 2006 09:21 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Jij slaapt op je werk of je kan niet lezen.
grote afdeling misschienquote:Op donderdag 14 september 2006 09:23 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Wel goed dat je zo snel pauze hebt
Begin meestal om 7 uur , terwijl we om 8 uur opengaan. ( Om kwart voor 7 starten we de boel op )quote:Op donderdag 14 september 2006 09:23 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Wel goed dat je zo snel pauze hebt
"naar mn werk" kan natuurlijk ook betekenen dat hij van z'n bed naar z'n bureau loopt.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij gaat naar z'n werk dus hij leest niet goed! Wheheh pwnd
koffie -> PC aandrukken -> sigaretje buiten -> inloggen -> koffie terughalen van bij buitendeur -> telegraaf -> outlook (werkmail) -> Fok -> webmail -> vragen of lunch al is gearriveerdquote:Op donderdag 14 september 2006 08:48 schreef tonks het volgende:
Koffie -> computer -> fok
join the club!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:10 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben nu verdacht weinig aan het doen op mijn stage
PC opzetten?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:59 schreef Emu het volgende:
- Jas weghangen
- Brood/Fruit in koelkast zetten
- PC opzetten
- Collega's begroeten enzo
- Koffie halen
- Inloggen, fok lezen, tweakers lezen, en tussendoor beetje werken uiteraard!
Sta-ge : (m) Het doorbrengen der gehele dag, met als afleiding het bezoeken van en posten op het Fok! forum.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:10 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben nu verdacht weinig aan het doen op mijn stage
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Sta-ge : (m) Het doorbrengen der gehele dag, met als afleiding het bezoeken van en posten op het Fok! forum.
Epibreren is tof.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Sta-ge : (m) Het doorbrengen der gehele dag, met als afleiding het bezoeken van en posten op het Fok! forum.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |