Ja. Je was NIET verplicht om zo'n ding te hebben. Ben je nu zo stom of .. nee laat maar. Je bent zo stom.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:22 schreef D.Rose het volgende:
Het 'HIER' gedeelte voeg je nu zelf toe, dus kennelijk weet je wel hoe de vork in de steel zit
Hoezo? Ik zie zelfs auto's met teweinig ruimte op de achterkant voor de nederlandse/duitse platen. Waarschijnlijk is de nederlandse markt niet groot genoeg om daar extra bumpers met plaats voor te maken. Als het je stoort koop je toch geen alfa?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:08 schreef Repeat het volgende:
Ik vind Alfa (-ontwerpers) zowieso lomp;
je weet dat er een nummerplaat voorop moet, maak er dan ook een fatsoenlijke plek voor
jij probeert jezelf eruit te lullen en omdat ik je door heb en dan ben ik 'stom'?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:52 schreef __________ het volgende:
[..]
Ja. Je was NIET verplicht om zo'n ding te hebben. Ben je nu zo stom of .. nee laat maar. Je bent zo stom.
Die stickers plakte men niet voor hun lol op de auto.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:28 schreef __________ het volgende:
?
ik 'lul' natuurlijk over een NL-sticker, daarover ging immers de vraag waar je (foutief) antwoord op gafquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:41 schreef __________ het volgende:
Wat lul je nu van over de grens is het verplicht? Het gaat toch over die voorplaat die onder NEDERLANDSE regels niet voldoet? In italie is zo'n voorplaat wel goed. de NL is NIET verplicht. Net als sneeuwkettingen.
quote:
geef nou gewoon je fouten toe, schelden is een zwaktebodquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:43 schreef __________ het volgende:
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/de_kentekenplaat/
slotje en succes eikel
Eens.quote:Op zondag 17 september 2006 00:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geef nou gewoon je fouten toe, schelden is een zwaktebod
ik reageer niet meer op je vanaf nu, ik krijg medelijden
Boeiende lezing op LL was datquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |