Nee nee, ik ben voor Fok! bezig, sinds gisteren, verf aan het sparenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De P en de V ook!
Jij bent afgevaardigde van VIP of wat?
waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef mcintosh het volgende:
Zijn sommige afbeeldingen trouwens beschermt ofzo?
Die hele hele mooie afbeeldingen kan je niet overheen kliederen
Dat je dat uberhaupt probeertquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef mcintosh het volgende:
Zijn sommige afbeeldingen trouwens beschermt ofzo?
Die hele hele mooie afbeeldingen kan je niet overheen kliederen
Tja... dat was mijn vraag niet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat je dat uberhaupt probeert
Mooie tekeningen moet je mooi laten!
True, ik vind dat tekeningen niet onbeperkt beschermd hoeven worden. Maar n paar dagen/weken is wel leuk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef mcintosh het volgende:
En in de Hall of Fame staan genoeg mooie tekeningen!!
Dan kun je beter ff wachten tot desbetreffende kliederaar uitgespeeld is! Eventueel een leuke boodschap voor hem achter latenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:02 schreef MI55ILLE het volgende:
er is iemand bezig nu om consequent van die O een U te maken. Zit net wat te 'repareren' en het wordt meteen ondergekliederd
Die was wel héél erg ja!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:04 schreef Dromer het volgende:
Hoop wit in de F gegooid. En over de tekst 'pwnd bye bloodwood' heen. Alleen al om die gruwelijke spelfout moest dat weg...
Done, is op het moment van spreken weer een O.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:11 schreef maartena het volgende:
Ik heb de O een stuk gerepareerd maar mjin inkt is op. Kan iemand het afmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |