Nee nee, ik ben voor Fok! bezig, sinds gisteren, verf aan het sparenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De P en de V ook!
Jij bent afgevaardigde van VIP of wat?
waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef mcintosh het volgende:
Zijn sommige afbeeldingen trouwens beschermt ofzo?
Die hele hele mooie afbeeldingen kan je niet overheen kliederen
Dat je dat uberhaupt probeertquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef mcintosh het volgende:
Zijn sommige afbeeldingen trouwens beschermt ofzo?
Die hele hele mooie afbeeldingen kan je niet overheen kliederen
Tja... dat was mijn vraag niet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat je dat uberhaupt probeert
Mooie tekeningen moet je mooi laten!
True, ik vind dat tekeningen niet onbeperkt beschermd hoeven worden. Maar n paar dagen/weken is wel leuk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef mcintosh het volgende:
En in de Hall of Fame staan genoeg mooie tekeningen!!
Dan kun je beter ff wachten tot desbetreffende kliederaar uitgespeeld is! Eventueel een leuke boodschap voor hem achter latenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:02 schreef MI55ILLE het volgende:
er is iemand bezig nu om consequent van die O een U te maken. Zit net wat te 'repareren' en het wordt meteen ondergekliederd
Die was wel héél erg ja!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:04 schreef Dromer het volgende:
Hoop wit in de F gegooid. En over de tekst 'pwnd bye bloodwood' heen. Alleen al om die gruwelijke spelfout moest dat weg...
Done, is op het moment van spreken weer een O.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:11 schreef maartena het volgende:
Ik heb de O een stuk gerepareerd maar mjin inkt is op. Kan iemand het afmaken?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:27 schreef Catbert het volgende:
Done, is op het moment van spreken weer een O.
Moet je zelf weten!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:43 schreef BEEEEEEN het volgende:
Kunnen we niet een keer inkt sparen als ons logo er mooi bij ligt en GoT of AWF wegvagen :p Hun hebben ons logo ook de hele tijd ondergeklad en hoort ook wel beetje bij drawball is weer eens wat anders dan hele tijd repareren
Ik ben voor (GoT dan, volgens mij heeft AWF ons geholpen dus daar heb ik niets tegen).quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:43 schreef BEEEEEEN het volgende:
Kunnen we niet een keer inkt sparen als ons logo er mooi bij ligt en GoT of AWF wegvagen :p Hun hebben ons logo ook de hele tijd ondergeklad en hoort ook wel beetje bij drawball is weer eens wat anders dan hele tijd repareren
Heb jij weer, is iemand de zwarte lijnen aant weghalen daar!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:09 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Ik heb de omlijning van de F helemaal recht en consequent gemaakt.
Geen idee...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:36 schreef maartena het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Techzine? Volgens mij heb ik een paar tz.nl gezien in het Fok!Logo.... zitten zij soms te stieren?
Net alsof dat ze gaat lukken!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:12 schreef jna het volgende:
Als Flabber zo doorgaat komen ze over FOK ! heen, dat kan nog leuk worden![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:18 schreef Cyaa het volgende:
http://www.drawball.nl/fok.php
wtf is dit :p
Heb ik speciaal voor jullie gemaaktquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:18 schreef Cyaa het volgende:
http://www.drawball.nl/fok.php
wtf is dit :p
Als je nieuw bent is het ook allemaal wennenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:48 schreef Litso het volgende:
En weer eens wat oranje bijgekleurd. Het valt me op hoe weinig mensen de kleurentool goed gebruiken.
Mee eens isquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als je nieuw bent is het ook allemaal wennen
Als ik doe wat er staat in die tool, gaat m'n muis ergens naar de linksbovenhoek in het beeld, en de kleur blijft gewoon wat ie is, misschien dat iemand een duidelijkere instructie kan maken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:48 schreef Litso het volgende:
En weer eens wat oranje bijgekleurd. Het valt me op hoe weinig mensen de kleurentool goed gebruiken.
Druk je wel eerst op s, binnenin de kleurentool? En daarna is het belangrijk dat je het beeld niet verschuift, door te scrollen ofzo.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:34 schreef droks het volgende:
[..]
Als ik doe wat er staat in die tool, gaat m'n muis ergens naar de linksbovenhoek in het beeld, en de kleur blijft gewoon wat ie is, misschien dat iemand een duidelijkere instructie kan maken?
Daarom kleur ik het oranje dus ook nooit bij want daar zijn zoveel verschillende kleuren van.![]()
lol wat een kansloze, en ze snieren onze toolsquote:
Ze doen het nu linksonderin he..quote:
Ik wilde de zwarte lijnen in de O doen.. iemand was me net voor. Ging toen maar de O rood maken, iemand was me net voor.. zijn weer goed bezig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef Repeat het volgende:
Ben nu de O aan het dichten.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik wilde de zwarte lijnen in de O doen.. iemand was me net voor. Ging toen maar de O rood maken, iemand was me net voor.. zijn weer goed bezig.![]()
Die lijntjes waren erg handig iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kwamen mijn lijntjes ongeveer uit?
Ja ze moeten er eens FAK! van maken FUK! kennen we nu welquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:29 schreef Repeat het volgende:
Heel leuk zeg, FUK, echt grappig, hoe krijg je het bedacht.
Ik heb het idee dat het sneller gaat als je langer mee doet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:37 schreef RSH11 het volgende:
Ik wou dat die inkt eens wat sneller bijvulde...
Dat kloptquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:00 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het sneller gaat als je langer mee doet.
Of lijkt dat maar zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |