Wat dacht je van de metro, spits, koetjes, weide etc. Volgens mij ben je er ook zo'n een die mensen gaat bestuderen als ze slapen....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef sjakie007 het volgende:
Misschien bij gebrek aan beter om naar te kijken...
Heen en terug... naar het strand he!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef Repeat het volgende:
6 uur? ben je naar parijs getreind ofzo
ik ookquote:Op woensdag 13 september 2006 22:52 schreef Viperke het volgende:
na het foto boek gezien te hebben... ik zou ik ook kijken
Je voelt ook wel wanneer iemand aan het kijken is of mis je dat?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom voyeur jij naar andere mensen in de trein als je eens een keer je ogen doet?
Kijk lekker naar buiten of naar t plafond ofzo!
Heb je niks beters te doen dan naar anderen kijken of wat?
Nou dat had ze in de trein ook wel mogen doen i.p.v. anderen aanstaren.quote:Er was eens een meisje. Vaak staart ze omhoog.
Ik ben zo´n iemand die kijkt, blijft kijken en door blijf kijken, totdat mensen me aanspreken....of juist hun hoofd wegdraaien. Psychologie.....love itquote:Op woensdag 13 september 2006 23:26 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Het wordt pas leuk als je mensen die kijken ook heel strak aan blijft kijken totdat ze bang worden en ineens een totaaaaaal andere kant op kijken
Shit betrapt door maikuuul notabene....quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt ik ben knap dus iedereen kijkt naar me topic maar mijn poesje is niet gans kaal
Hoe lees je dat laatste af?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt ik ben knap dus iedereen kijkt naar me topic maar mijn poesje is niet gans kaal
maikuuul moet niet zeikenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:48 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Shit betrapt door maikuuul notabene....
Zij is volgens mij het type vrouw dat zegt: Ik ben in principe een Fokker, en tjah ik houd van afwisselenquote:
kaal is goed, alleen laatst zei m'n chick dat ik het ook maar kaal moest halenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zij is volgens mij het type vrouw dat zegt: Ik ben in principe een Fokker, en tjah ik houd van afwisselen
Soms doe ik een dorito, soms een gans pakje Shag maar als ik me trots voel doe ik een streepje, kaal das niks dan benk net een baby.
Zo gaar he gek, kale pruimpjes voor de ganse wereld !
Ik kan je vertellen dat het een stuk prettiger is als je net uit het zwembad komt en je moet nodig zeiken. Al die haren die om je zak heengekrult blijven zitten en dan je weg zien te banen zonder jezelf te bezeren. Good luck.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kaal is goed, alleen laatst zei m'n chick dat ik het ook maar kaal moest halen![]()
maar vond je het nou eigenlijk vervelend of ?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:58 schreef AlohaXa het volgende:
Ehm okeej...
Trein... enge starende mensen... weten jullie nog?
geen baal, wel netjes kortgeknipt.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:01 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het een stuk prettiger is als je net uit het zwembad komt en je moet nodig zeiken. Al die haren die om je zak heengekrult blijven zitten en dan je weg zien te banen zonder jezelf te bezeren. Good luck.
Nee, kaal.....en geen baal.....
Dat kan je niet 'voelen'.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:56 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Je voelt ook wel wanneer iemand aan het kijken is of mis je dat?
Kan je vertellen dat kaal ook niet altijd alles is, het jeukt de eerste 2 a 3 dagen als de neten......quote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen baal, wel netjes kortgeknipt.
Vind ik ook prima.
Zo'n bos mot ik ook niet
idd, dat suckt.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:06 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat kaal ook niet altijd alles is, het jeukt de eerste 2 a 3 dagen als de neten......De hele tijd met je handen in je kruis
![]()
Kijk dat had ik moeten doen! Wfat wfat kijk jou nou! Hehe ben benieuwd hoe de reacties zouden zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 00:02 schreef Metal_Mart het volgende:
''Kijk mij eens bekeken worden''
Wtf maakt het nou uit als iemand naar je kijkt? Of ben je zo'n "Wat kijk jij nou''-Marokkaan?
Ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef angel008 het volgende:
[..]
maar vond je het nou eigenlijk vervelend of ?![]()
Waarom lees ik dit.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd, dat suckt.
1 keer kaalgehaald, doe k niet meer, tenzij het écht moet van mevrouw.
Fabeltje.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef angel008 het volgende:
[..]
helaas.. sommige mensen kunnen dat dus wel..
agossiequote:Op donderdag 14 september 2006 00:07 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Kijk dat had ik moeten doen! Wfat wfat kijk jou nou! Hehe ben benieuwd hoe de reacties zouden zijn
Bedankt voor de tip!![]()
[..]
Ja.
Mee eens.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef AlohaXa het volgende:
Misschien is voelen een verkeerde woord, maar merken doe je echt wel.
Pas leuk als een meisje blijft kijken totdat ze uitstapt, zonder iets te zeggenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:39 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Ik ben zo´n iemand die kijkt, blijft kijken en door blijf kijken, totdat mensen me aanspreken....of juist hun hoofd wegdraaien. Psychologie.....love it![]()
Vaak genoeg meegemaakt toen ik vanuit A'dam naar H'dorp toe moest met de trein smorgens vroeg door de week. Altijd hetzelfde vrouwtje, altijd lachen en nog nooit een woord tegen elkaar gezegt. Wie weet wat zij nu doet op de dag van vandaag vraag ik me wel eens af.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:13 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Pas leuk als een meisje blijft kijken totdat ze uitstapt, zonder iets te zeggen
Mja, ik ben van mening dat het aan veel dingen kan liggen waardoor je het kan merken. Een ploppende kaugombal, schaduwtje enzo. Maar hoevaak is het dat je je omdraaid en dan precies de richting opkijkt van iemand die ook jouw richting opkijkt. Misschien is het toeval.. misschien komt het juist omdat je omdraait.. wie zal het zeggen. In een dichtere nabijheid is het misschien de warmte de ademhaling etc.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:13 schreef roelofjan het volgende:
Je zal je wellicht ongemakkelijk voelen, jezelf vanalles in je hoofd halen "oh jee, zal er nu iemand naar mij kijken" etc.. maar als je je ogen dichthebt kan je niet 'voelen' of iemand naar je kijkt, genoeg expirimenten naar gedaan, nooit bewijs voor gevonden.
Maar iemand die je aanstaart beweegt alleen z'n ogen... hoe moet je dat dan ooit merken? Kaugombal of een schaduw heeft daar toch totaal geen invloed op?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Mja, ik ben van mening dat het aan veel dingen kan liggen waardoor je het kan merken. Een ploppende kaugombal, schaduwtje enzo. Maar hoevaak is het dat je je omdraaid en dan precies de richting opkijkt van iemand die ook jouw richting opkijkt. Misschien is het toeval.. misschien komt het juist omdat je omdraait.. wie zal het zeggen. In een dichtere nabijheid is het misschien de warmte de ademhaling etc.
wordquote:Op donderdag 14 september 2006 00:22 schreef Maikuuul het volgende:
Misschiens had je een natte droom en maakte je geile geluids, toen was iedereen aant kijken en wilde toen met je neukseksen
Nuttige kick.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:13 schreef benchMarc het volgende:
[..]
word
Fotoboek is verwijderd btw
nu word je bekeken in de auto en op de fietsquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:30 schreef AlohaXa het volgende:
Oh ja... ik word trouwens niet meer bekeken in de trein, want ik heb geen ov meer...
bedankt trouwens voor deze kick!!!!!!
Geen dank, neuken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:30 schreef AlohaXa het volgende:
Oh ja... ik word trouwens niet meer bekeken in de trein, want ik heb geen ov meer...
bedankt trouwens voor deze kick!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |