Op deze mooie zonnige dag met een lekker briesje moest ik voor mijn werk even langs een klant. Ik stap de auto in en rij met een gezellig muziekje op de (drukke) snelweg op.. Wat spot mijn oog een vrachtwagen, het was er een van het bedrijf ‘BAS’ voor de volledige omschrijving, na nog geen 20 seconden rijdt hij een andere chauffeur voorbij en wat doet hij? Hij toetert, goed een keer moet kunnen, wie weet kent hij de beste man! Ik tuf door met mijn wagentje en nog geen minuut later toetert hij weer naar een andere chauffeur, binnen 4 minuten heeft meneer al 7 x getoeterd! Ik rij de beste man een keer voorbij en ik zag dat de beste man HENK heette, hoe kan het ook anders zou je denken. Henk rijdt me weer voorbij en ik zie hem vrolijk fluiten, de beste man spot schijnbaar nog een vrachtwagen, een Spaanse dit keer maar het houdt hem niet tegen om nog een keer te toeteren! Aaargh, nu ben ik het zat stop eens met toeteren!
Uiteindelijk moest ik er af, Henk zal wel vrolijk doorgetoeterd hebben maar mijn ochtend was verpest, bedankt beste Henk!
P.S Henk mocht je hier zitten, niet persoonlijk bedoeld maar krijg eens een aantal inwendige bloedingen.