Post die post hier maar weer Twist, veels te mooie post.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Nan trut!
quote:Wat ik nog in het vorige topic wilde posten maar niet meer lukte:
Nog even teruggelezen voor ik zo echt ga slapen.
Meadel zorgde hier ook voor een traantje, en meerdere mensen voor nog wat geglimlach.
Lang geleden dat zulke persoonlijke dingen ook heb neergeplempt, whehe.
Dus enigzins emo, maar blij duik ik zo mijn bed in.
Ook al ken ik hier niemand irl, jullie zijn toch een fijn stel mensen bij elkaar.![]()
en een bedankje aan allen.
Ik bood mijn excuses nog wel aanquote:Op woensdag 13 september 2006 21:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Nan trut!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog één keer mezelf quoten en dan sluit ik deze dag ècht af.
[..]
Nou, soms vind ik hun nogal tekort schieten aan goede manieren. Maar da's niet zo hier in Lesbeauquote:Op woensdag 13 september 2006 21:26 schreef Alicey het volgende:
Ik ben zelf eik helemaal niet zo bekend met [HOMO].. Maar zijn wel inderdaad topics waar je je niet echt welkom voelt..
Door het leven met een traan en een lachquote:Op woensdag 13 september 2006 21:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Truste moppie.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hetero!!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Truste moppie.
Zeg vraagje, ben jij echt een rel-tommy of is dat een naam die je jezelf gegeven hebt?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef maedel het volgende:
@ Wonderer,
net dat topic gelezen. Gadver de gadver de gader wat een gore mensen daar.
Mijn maag draaide om toen ik het las. Wat moet jij je belazerd gevoeld hebben zeg.
Wat een in en in lelijke mensen.
Maar goed, wel bijgelezen, en een beetje ingelezen, en ik snap het nu beter denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |