Een banaan met een gorilla.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:02 schreef DeLeider het volgende:
Het is geel en als het in je oog komt ben je dood....
Een streekbus.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:02 schreef DeLeider het volgende:
Het is geel en als het in je oog komt ben je dood....
Lekkere oostblokhoertjes ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:26 schreef ehqo het volgende:
INVOEREN.
Een BeF liedje.quote:
Knuffelen?quote:
Precies.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hee kom nou. Dat is mensonwaardig hè.
Zaterdag dan he?quote:
Hoiw.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Hallow
Bier?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef cerror het volgende:
Wat een vocabulair hebben we toch.
Exuberant is het niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef cerror het volgende:
Je ziet hier liever een betoog van 100 woorden staan?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef cerror het volgende:
c. ziet liever iets als "zaadkanker" ofzo. Me dunkt.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je ziet hier liever een betoog van 100 woorden staan?
Kanker, het is inderdaod wel van un teringlaag niveau seg, got de tiefus, issut niet bier dan blêrt iemand wel hallo.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef cerror het volgende:
Néh, al kan het geen kwaad.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je ziet hier liever een betoog van 100 woorden staan?
Noem je hem tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:42 schreef Dagonet het volgende:
Af en toe komt de Amsterdammer in mij boven.
Hal de bakkes en haal bier veur me idijoot!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kanker, het is inderdaod wel van un teringlaag niveau seg, got de tiefus, issut niet bier dan blêrt iemand wel hallo.
Die zag ik niet aankomen.quote:
Ik geloof er niks van.quote:
Verexcuseer, het spijt mij u konde te moeten doen van het feit dat ik dialecten uit achtergestelde ontwikkelingsgebieden helaas niet machtig ben.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Hal de bakkes en haal bier veur me idijoot!
Oooooo...quote:
"Niet" ?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef rompompom het volgende:
Hmm, ik zit te denken hoe m'n TVP zal plaatsen.
Muk oe veur de kop sloan?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Verexcuseer, het spijt mij u konde te moeten doen van het feit dat ik dialecten uit achtergestelde ontwikkelingsgebieden helaas niet machtig ben.
*stil*quote:Op woensdag 13 september 2006 23:02 schreef rompompom het volgende:
Niet!
Wie ben jij dan weerquote:Op woensdag 13 september 2006 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben er weer
Holt oe bek teeng mn menneke!quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Holt oe bek teeng mn menneke!
Zwolse dialecten zijn immer tof ja!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:05 schreef Dagonet het volgende:
Dialecten.
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:06 schreef Q. het volgende:
[..].
Het is dat je al bezet bent, anders wilde ik met je trouwen.
Ik zal er vast ooit aan moen gleuven.quote:
het is een vrouw hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 23:06 schreef Q. het volgende:
[..].
Het is dat je al bezet bent, anders wilde ik met je trouwen.
Ik ben weer teruggekropen in de kast, daarbuiten was het veuls te kei-eng.quote:
* van gastenlijst afstreept.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
We gaan met 6 man NEEEEEE staan gillen bij het ja woord.
Heeft er iemand bezwaar?Hoelang heb je uitgetrokken voor deze plechtigheid vriend
Ik zie het gewoon voor me.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
We gaan met 6 man NEEEEEE staan gillen bij het ja woord.
Heeft er iemand bezwaar?Hoelang heb je uitgetrokken voor deze plechtigheid vriend
Heul niet!quote:
[insert oneindige discussie]quote:
mietjequote:Op woensdag 13 september 2006 23:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben weer teruggekropen in de kast, daarbuiten was het veuls te kei-eng.
Laat ik nou net zo'n heerlijk koud pilsje voor me hebben staanquote:Op woensdag 13 september 2006 23:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
[insert oneindige discussie]
Zo, en nu bier. Oh nee, fuck, ik zit godver nog aan boordMorgen dan maar
Dan was hij wel uit de kast gebleven he.quote:
Ga je mond spoelen grafhoer! Q is tof! Tóf!!!quote:
Potverdikkie! Geluksvogel!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
Laat ik nou net zo'n heerlijk koud pilsje voor me hebben staan
no shitquote:Op woensdag 13 september 2006 23:37 schreef Misstique het volgende:
Wat een vage foutmeldingen.
1 |
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen grafhoer! Q is tof! Tóf!!!
Niet in de zin van watje, dat is hoe ik het interpreteerde.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:44 schreef petre86 het volgende:
[..]kunnen mietjes niet tof zijn dan?
D'r werkt ook niemand mee aan een rel hequote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet in de zin van watje, dat is hoe ik het interpreteerde..
Je moet geen dingen doen die je niet kanquote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet in de zin van watje, dat is hoe ik het interpreteerde..
Pardon?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je moet geen dingen doen die je niet kan
ik wil wel ff gaan gaybashen in [homo] hoor als je graag een rel wilquote:Op woensdag 13 september 2006 23:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
D'r werkt ook niemand mee aan een rel he
daar kom ik nauwelijks meer.. schiet niks op.. al die blauwen die kunnen helemaal niet meer rellenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik wil wel ff gaan gaybashen in [homo] hoor als je graag een rel wil
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zit suikerglazuur op m'n gezicht.
Mag ik het er af likken?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zit suikerglazuur op m'n gezicht.
ze is wel blauw andersquote:Op woensdag 13 september 2006 23:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet zo flauw, tis maar een vrouw
wel lekker afkortbaar als me-moquote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat heb jij voor kutnaam eigenlijk![]()
gedenk te stervenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat heb jij voor kutnaam eigenlijk![]()
en? een kikker met lucht te kort is ook blauw, naja, die niet, maar toch je begrijpt wat ik bedoelquote:
Mijnheer.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
'n Avond, samen.
Woon je in de Europoort?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
en? een kikker met lucht te kort is ook blauw, naja, die niet, maar toch je begrijpt wat ik bedoel
ja en hier zitten nouwelijks blauwenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
daar kom ik nauwelijks meer.. schiet niks op.. al die blauwen die kunnen helemaal niet meer rellen
Wiens kloon is dít nou weer?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:56 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
'n Avond, samen.
Vanwaar het droeve gezicht, bent u uit uw hum?quote:
nauwelijks he? wanneer wordt jij besmurfd?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja en hier zitten nouwelijks blauwen
Ten eerste ben ik in der minne geschikt, ten tweede is m'n inborst niet pluis.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vanwaar het droeve gezicht, bent u uit uw hum?
Hallo BS.quote:
Dit vind ik toch wel een enigszins fijn geraaskal. De kogel is door de kerk.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit moet Bioslock zijn
Laat me u troosten, op welke wijze kan ik u thans van dienst zijn?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik in der minne geschikt, ten tweede is m'n inborst niet pluis.
als dago tijd heeft om zen broek ff naar beneden te doen voor mequote:Op donderdag 14 september 2006 00:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
nauwelijks he? wanneer wordt jij besmurfd?
húúú je zou vandaag toch klaar zijn? het is toch altijd watquote:Op woensdag 13 september 2006 23:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
[insert oneindige discussie]
Zo, en nu bier. Oh nee, fuck, ik zit godver nog aan boordMorgen dan maar
Kijk, is de moeheid een der geestelijkheden, dan laat mij mijn inborst in een gerustheid inslapen.quote:Op donderdag 14 septembe 2006 00:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat me u troosten, op welke wijze kan ik u thans van dienst zijn?
Ik stel mijn schouder volgaarne ter beschikking messias.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:10 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Kijk, is de moeheid een der geestelijkheden, dan laat mij mijn inborst in een gerustheid in slapen.
Is mijn vermoeienis een der lichamelijkheden, kan ik dan thans een overdosis insuline gedaan hebben? Ik bedoel, ook al stelt de geschiedenis der feiten zich in dermate zich thans op dat het allen zich tegen zal spreken, niets is zeker, ziet u? Ziet u, thans? Ik zou graag rust zoeken aan uw schouder. Gaarne.
Zo blijkens het is.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik stel mijn schouder volgaarne ter beschikking messias.
Dan kan ik thans met een gerust hart gaan slapen. Ik wens u allen, en BS in het bijzonder, een fijne nachtrust.quote:
Oh, mijn fijne damesdeerne, zou u zo vriendelijk willen zijn de freule C. morgen te voorzien van een ochtendverwensing van een der fijnere soorten?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan kan ik thans met een gerust hart gaan slapen. Ik wens u allen, en BS in het bijzonder, een fijne nachtrust.
e,quote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef ehqo het volgende:
Taalkronkels.
Als ik het genoegen heb haar op die tijd aan te spreken, dan zal ik uw wens overbrengen. Van welzeker van wel ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Oh, mijn fijne damesdeerne, zou u zo vriendelijk willen zijn de freule C. morgen te voorzien van een ochtendverwensing van een der fijnere soorten?
Lief, ohja, de lieflijkheid.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik het genoegen heb haar op die tijd aan te spreken, dan zal ik uw wens overbrengen. Van welzeker van wel ja.
Vleierij, een overdaad van. In welke coulissen heb je gedoold, onlangs?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:19 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
e,, e,
, e,
, e,
. Alsmede, e,
.
Och, coulissen van weleer, welke geen naam mogen hebben. Ziet u, ik ga eerstdaags de spleetogen met een bezoek vergewittigen. Ohja.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Vleierij, een overdaad van. In welke coulissen heb je gedoold, onlangs?
[vangt]quote:Op donderdag 14 september 2006 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier. Een willekeurige groet. Voor wie hem hebben wil.
Dat zal nog gebleken moeten worden. Bak je een beetje?quote:
Een tikkel denigrerend. Ik heb het idee dat veel 'spleetogen' de wereld een stuk beter snappen. En veel ook juist helemaal niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:28 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Och, coulissen van weleer, welke geen naam mogen hebben. Ziet u, ik ga eerstdaags de spleetogen met een bezoek vergewittigen. Ohja.
Oh, ja, maar ik ga daar ook heen met de intentie tot lerende te zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een tikkel denigrerend. Ik heb het idee dat veel 'spleetogen' de wereld een stuk beter snappen. En veel ook juist helemaal niet.
De wereld snappen? Of juist niet. Dat zou ook kunnen. Domheid is gemak.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Oh, ja, maar ik ga daar ook heen met de intentie tot lerende te zijn.
c_c is een echte bakvis.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:30 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Dat zal nog gebleken moeten worden. Bak je een beetje?
Domheid is helemaal geen gemak, e. Waar heeft u die dwaasheden vandaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:35 schreef ehqo het volgende:
[..]
De wereld snappen? Of juist niet. Dat zou ook kunnen. Domheid is gemak.
Dat is nog steeds geen antwoord op de vraag mijnerzijds.quote:
Hee erpeepee je hebt meel 14.gif En ben je nou al thuis of nietquote:
Dat leek mij zo. Kwesties die er werkelijk toe doen verkwanselen uit hypocretie.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:37 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Domheid is helemaal geen gemak, e. Waar heeft u die dwaasheden vandaan?
Bloed, zweet en bananen!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat leek mij zo. Kwesties die er werkelijk toe doen verkwanselen uit hypocretie.
Nope. Morgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hee erpeepee je hebt meel 14.gif En ben je nou al thuis of niet!?
Ooh een dag later als geplanned dus. konden ze je niet missen?quote:
Spreken middels het porcelijn buigt de hersens. Weerspiegeling is enkel een interpretatie van zintuigen, wie weet hoe de wereld buiten je hoofd is. Ik concludeer alleen dat wat in mijn hoofd ontstaat, en neem dat als waarheid. Ook al is dat een andere waarheid dan de waarheid zelve. 'De waarheid zelve' is niet absoluut.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:44 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Tijdens het urineren, mijn weerspiegeling bleekt mij dermate doods dat ik het tot waarheid aannam.
Stel dat ik aanneem dat de doodsheid van mijn ogen niet de ogen zijn in de doosheid van de gekruisde weerspiegeldheid daarvan, kan ik daaruit concluderen dat mijn doodsheid niet mijn doodsheid is, óf, beter gezegd; dat ik een levendige jongedame ben?
Het lijkt me zo irreëel, edoch zo logisch.
Ze konden de hele boot niet missen. Een ander had problemen, dus moesten we invallen.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ooh een dag later als geplanned dus. konden ze je niet missen?
Ik bak en ik braad als een heuse chef.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:30 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Dat zal nog gebleken moeten worden. Bak je een beetje?
Oh! vervelend zeg.. nouja niks aan te doen!quote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze konden de hele boot niet missen. Een ander had problemen, dus moesten we invallen.
Och, het is niet echt boeiend. Weer een dag extra betaald.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oh! vervelend zeg.. nouja niks aan te doen!
De meest onsamenhangende zever ooit, immer. Als de subjectiviteit des interpretatie van zintuigen dé regel des levensbestaan zou zijn, zou de chaos compleet zijn. Ofwel, zou samenhang met zielen die eenstemmig zijn onmogelijk wezen. Weerspiegeling is een feit, een snoeiharde stroom van niet-negeerbare informatie die middels een pad zijn weg volgt richting wat mijn doodse oog zou moeten zijn. En het argument dat alles wat in uw, danwel mijn hoofd, (aangezien het volgens uw subjectieve redenering niet uitmaakt welk subject de informatie opvangt), waarheid is, is tevens verwerpelijk, aangezien het slechts een reden heeft tot correcte argumentatie, te weten,quote:Op donderdag 14 september 2006 00:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Spreken middels het porcelijn buigt de hersens. Weerspiegeling is enkel een interpretatie van zintuigen, wie weet hoe de wereld buiten je hoofd is. Ik concludeer alleen dat wat in mijn hoofd ontstaat, en neem dat als waarheid. Ook al is dat een andere waarheid dan de waarheid zelve. 'De waarheid zelve' is niet absoluut.
Vaar wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:06 schreef Neenetje het volgende:
Zo, ik ga zo slapen, zonder te fokken.
Ik dacht even dat je niet meer zou posten.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:05 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
"et is fokkin' duidelijk, yo. "
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:06 schreef Neenetje het volgende:
Zo, ik ga zo slapen, zonder te fokken.
Jà! Ik heb een superlange post ontrafeld.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je niet meer zou posten.
Ja preciesquote:Op donderdag 14 september 2006 01:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, het is niet echt boeiend. Weer een dag extra betaald.
Doch. Is het niet zo, dat in het hoofd van, neem een schizofreen, de andere karakters evengoed waar zijn, zonder ze te aanschouwen? Aanschouwt het hallucinerende brein niet een waarheid op zich? Al is het een niet zichtbare? Het bestaan ervan is niet te ontkennen, en evengoed uitwisselbaar als het aanschouwen van een boom. Zij het in woorden.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:03 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
De meest onsamenhangende zever ooit, immer. Als de subjectiviteit des interpretatie van zintuigen dé regel des levensbestaan zou zijn, zou de chaos compleet zijn. Ofwel, zou samenhang met zielen die eenstemmig zijn onmogelijk wezen. Weerspiegeling is een feit, een snoeiharde stroom van niet-negeerbare informatie die middels een pad zijn weg volgt richting wat mijn doodse oog zou moeten zijn. En het argument dat alles wat in uw, danwel mijn hoofd, (aangezien het volgens uw subjectieve redenering niet uitmaakt welk subject de informatie opvangt), waarheid is, is tevens verwerpelijk, aangezien het slechts een reden heeft tot correcte argumentatie, te weten,
Namelijk!:Het argument is een drogreden, aangezien iedereen subject is in uw theorie, en iedereen die een bewustzijn heeft in uw theorie per definitie "waarheid" in zijn hoofd zou moeten hebben, welke uitwisseling van menselijkheid, argumentatie, retoriek wegcijfert.
Salutem.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:14 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Okay, de traagheid breekt me op. Slapende, ik ben. Avé.
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:22 schreef cerror het volgende:
Zie mij House M.D. Seizoen 2 hebben dan.
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:22 schreef cerror het volgende:
Zie mij House M.D. Seizoen 2 hebben dan.
Ik dacht dat je sliep.quote:
Nee joh, Lotte zit een halve meter onder - een meter of anderhalf rechts van mij..quote:
* cerror hete lesbo-acties in gedachten heeft.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nee joh, Lotte zit een halve meter onder - een meter of anderhalf rechts van mij..
Op de slaapbank.
Neh.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
[..]
* cerror hete lesbo-acties in gedachten heeft.
Dan is het geen lesbo-actie meer.quote:
True.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan is het geen lesbo-actie meer.
Nouhou!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
True.
Nou ja, your loss.
Kom nog even online.
Ik bier. Maar er kan meer bij.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:39 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb rose op..
Wijf.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:39 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb rose op..
Nope.. alleen Lotte, omdat ze vroeg op school moet zijn morgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik bier. Maar er kan meer bij.
Slaapt die mof ook daar trouwens?
Hoe komt die surrogaatmof aan d'r trekken dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 01:41 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nope.. alleen Lotte, omdat ze vroeg op school moet zijn morgen.
Deze is lekker.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vind rosé lekker. Als het lekkere is dan.
Hij moet zichzelf maar vermaken.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe komt die surrogaatmof aan d'r trekken dan?
Héhéhé, ik zei trekken.
Die post erboven is nu wrang.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hij moet zichzelf maar vermaken.
En kom nou op de draahaad!
We gaan zo 'slapen'![]()
Tactvol nadenken is niet bepaald z'n sterkste punt geloof ik.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:51 schreef ehqo het volgende:
Twee smachtende vrouwen en meneer gaat tv kijken.
Ik een goeie dan jij ook mevrouwquote:Op donderdag 14 september 2006 08:55 schreef Neenetje het volgende:
Nee, jij moet een goeie hebben.
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik een goeie dan jij ook mevrouw![]()
En jij, vertel eens waarom.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik haat mezelf.
Ik heb sinds vorige week al mijn colleges gemist omdat ik of ziek was of lui was. Ik heb enorm veel zin in de studie, maar als het erop aankomt kan ik me er niet toe zetten om op te staan en gewoon naar school te gaan. Ik moet daar écht iets op verzinnen want ik verpest het voor mezelfquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:10 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!![]()
![]()
!
Kusjes voor iedereen!,
,
.
Tja, dat is inderdaad niet goed.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week al mijn colleges gemist omdat ik of ziek was of lui was. Ik heb enorm veel zin in de studie, maar als het erop aankomt kan ik me er niet toe zetten om op te staan en gewoon naar school te gaan. Ik moet daar écht iets op verzinnen want ik verpest het voor mezelf.
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:10 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!![]()
![]()
!
Kusjes voor iedereen!,
,
.
Ik niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop zo dat Dribbel nu even post hier
Meer slapen.quote:
Ah, vandaag is de dag dat je daadwerkelijk iets terugkrijgt voor je collegegeld?quote:
Goed dat je het zegt! Ik moet nog even regelen dat ik die eerste termijn collegegeld, die ik 'just in case dat ik niet zou slagen' al betaald heb, terugkrijg!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:19 schreef Misstique het volgende:
Ah, vandaag is de dag dat je daadwerkelijk iets terugkrijgt voor je collegegeld?
21 euro per uur.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, vandaag is de dag dat je daadwerkelijk iets terugkrijgt voor je collegegeld?
Oh ik betaal niksquote:Op donderdag 14 september 2006 09:35 schreef Misstique het volgende:
Wie mooi wil zijn, moet veel collegegeld betalen.
Werk doet dat met mensen.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zijn jullie fucking depri op deze mooie Donderdagmorgen
Welnee. Jij moet immers gaan sparen voor een toepasselijk huwelijkscadeau.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik betaal niksDont even try it
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welnee. Jij moet immers gaan sparen voor een toepasselijk huwelijkscadeau.
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:35 schreef Misstique het volgende:
Wie mooi wil zijn, moet veel collegegeld betalen.
Dat heb jij heul niet nodig muts!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]![]()
*veel meer betaalt
*veel meer betaalt.
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb jij heul niet nodig muts!
Deze was al stil. R&P ook al. Boehoehoe, niemand wilt met mij slowchattenquote:
Start een boeiende discussie op.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze was al stil. R&P ook al. Boehoehoe, niemand wilt met mij slowchatten
zou dat het zijn?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Start een boeiende discussie op.
Zwanger?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dank je.
En ik zit al op school, heb pas half 11 les en ik ben misselijk.
Nu niet meer.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:53 schreef rompompom het volgende:
Tof icon van mij!
Had ze gevraagd om dat ding even in Noordwijk het strand op te douwen, was je sneller thuis!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef rompompom het volgende:
Nu niet meer.
Wel bijna afgemeerd in IJmuiden. En dus bijna thuis!
Ja, voor mij zou dat een hele hoop voordelen opleveren inderdaad. Maar ik heb zomaar het idee dat ze dat om één of andere vage reden niet zo'n strak plan vonden.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Had ze gevraagd om dat ding even in Noordwijk het strand op te douwen, was je sneller thuis!
Ik ben nerveus.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:21 schreef ehqo het volgende:
Bijna zaterdag.
Je gaat vervroegd trouwen?quote:
Oh ja, dan winkelen met mijn moeder.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:21 schreef ehqo het volgende:
Bijna zaterdag.
ik zou wel willen winkelen met mijn moeder, ze zit(nou ja ligt op het strand) in egyptequote:Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, dan winkelen met mijn moeder.
Neequote:Op donderdag 14 september 2006 14:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gelukkig dat bijna iedereen dat is.
Ik lust toch geen bier, dat scheelt.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, dan winkelen met mijn moeder.
BRB, even een hartaanval krijgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik lust toch geen bier, dat scheelt.
Al gereanimeerdquote:Op donderdag 14 september 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
BRB, even een hartaanval krijgen.
Natuurlijk, ik heb mijn ziel verruild voor het onsterfelijke.quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
c.
Maar. De homeopatische geneugten van Dr. Vogel dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Q. het volgende:
Ik ben het nergens mee eens.
Ja, loop maar naar een andere dokter.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar. De homeopatische geneugten van Dr. Vogel dan?
,quote:Op donderdag 14 september 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Mijn zusjes zijn tweeling. Trouwens. Moet ik je aanbevelen?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:39 schreef Dr.Mengele het volgende:
[..]
Ja, loop maar naar een andere dokter.
J. is een tweeling. Met d'r bvroer.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mijn zusjes zijn tweeling. Trouwens. Moet ik je aanbevelen?
Word je niet landziek?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
Thuis.
[..]
J. is een tweeling. Met d'r bvroer.
Ik heb nog nooit patiënten van hem gesproken die ontevreden waren over de behandeling.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mijn zusjes zijn tweeling. Trouwens. Moet ik je aanbevelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |