Dat is geen klacht, het is een vraag. Daar ben je je van bewust, hoop ik?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef Furious het volgende:
Mijn klacht; wat zijn dit voor duivelse kutsnoepjes?!![]()
Retorische vraag met ingebouwde klacht, zeer high-tech.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is geen klacht, het is een vraag. Daar ben je je van bewust, hoop ik?
Zeg, gaan we poetisch doen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:38 schreef switchboy het volgende:
Geen dag waarop je iets leert is verkwist. En wat heeft spelend kind geleerd?
het is wel de bedoeling dat je daarbij een traantje wegpinkt he....quote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef Furious het volgende:
.... maar om daarna iets heel kouds met prik achterna op drinken is ZEER pijnlijk.
Ik wou dat ik erom kon lachen, maar dit komt bij mij in dezelfde categorie als mensen met een geestelijke aandoening die in vogelbadjes verdrinken.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:41 schreef ne0n het volgende:
ik lach jou uit.
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:45 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik erom kon lachen, maar dit komt bij mij in dezelfde categorie als mensen met een geestelijke aandoening die in vogelbadjes verdrinken.
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef Orealo het volgende:
Ik had een keer een weddenschap verloren, heel zakje fishermens friends in je mond (paste net) kauwen kauwen kauwen en dan koude cola erbij..
.
Schuimen man, schuimen, kotsen man, kotsen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef Orealo het volgende:
Ik had een keer een weddenschap verloren, heel zakje fishermens friends in je mond (paste net) kauwen kauwen kauwen en dan koude cola erbij..
.
Schuimen man, schuimen, kotsen man, kotsen.
Dan weet je het antwoord dus al. Had je hem ook niet hoeven stellen en dus dit topic niet hoeven openen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Retorische vraag met ingebouwde klacht, zeer high-tech.
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:08 schreef renz0r het volgende:
Tanden poetsen en direct erna sinaasappelsap drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |