abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41885481
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:58 schreef Jappie het volgende:

[..]

Het zou eik 264 1/5 moeten heten bedoel je?
ik vat um al ...die andere was voortijdig gesloten....( bij pagine 2 )
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  zondag 17 september 2006 @ 13:37:17 #127
691 luciano
ondertitelloos
pi_41886677
ZO , eerst ff lekker geslapen . en ik zie dat sterretje enige support heeft gekregen .. wel ......like i said b4 , i rest my case your honour .
Time will tell .
We zullen zien hoeveel er nog over is bij BB7

Enne voor Flappie Jappie .. het woord ZUIGERT in een doodnormale discussie als dit gelijk al weer gaan rondstrooien ............. ik had je hoger ingeschat op dit niveau / dit topic .... en het gekke is ............ ik doe dat nog steeds ........ ik hou het maar op een ochtendhumeurtje ( net als je avond humeurtjes , en je nacht humeurtjes )

Ik kan niet wachten op de meeting ... ik zou je zelfs gemeend de hand kunnen schudden , want real life is toch ff wat anders dan FOK/internet voor mij ..... ik hoop van ganse harte voor velen van ons ( hoewel ik dat bij een " poster " als TONG met zoveel " posts " betwijfel ) , maar das weer off-topic nu .
  zondag 17 september 2006 @ 13:52:58 #128
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41887386
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:37 schreef luciano het volgende:
ZO , eerst ff lekker geslapen . en ik zie dat sterretje enige support heeft gekregen .. wel ......like i said b4 , i rest my case your honour .
Time will tell .

Enne voor Flappie Jappie .. het woord ZUIGERT in een doodnormale discussie als dit gelijk al weer gaan rondstrooien ............. ik had je hoger ingeschat op dit niveau / dit topic .... en het gekke is ............ ik doe dat nog steeds ........ ik hou het maar op een ochtendhumeurtje ( net als je avond humeurtjes , en je nacht humeurtjes )

Ik kan niet wachten op de meeting ... ik zou je zelfs gemeend de hand kunnen schudden , want real life is toch ff wat anders dan FOK/internet voor mij ..... ik hoop van ganse harte voor velen van ons ( hoewel ik dat bij een " poster " als TONG met zoveel " posts " betwijfel ) , maar das weer off-topic nu .
Hou nou eens op met dat gestook, gezuig en die steken onder water jeuh!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 17 september 2006 @ 14:06:21 #129
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41887870
quote:
Time will tell .

Lieve schat, als het je nou allemaal zo veel moeite kost ga dan gewoon ergens anders posten

Je probeert een vuurtje op te stoken en er vervolgens olie op te gooien. Je probeert mensen op te jutten en ja je zuigt wel degelijk. Ga ajb iemand anders vervelen

De COS blijft ontopic! Dat mensen zo kinderachtig zijn dat ze persé hun gelijk in het topic willen halen door als een kleuter offtopic te gaan zodra de mods offline zijn zegt meer over hen dan over de mods. We doen er ons stinkende best voor, daar hoef ik geen enkele waardering voor. Dat is namelijk niet mijn doel van modereren. Ik wil het ook gewoon leuk hebben en houden. Dat er mensen zijn die onder het mom van 'modje pesten' vervolgens de zaak voor andere users verpesten steekt me wel degelijk.

Zoals NorthernStar al aangaf hebben we van alles geprobeerd om die paar recalcitrante lui aan te pakken, tot op heden zorgt het alleen voor hilariteit. "let op, anders krijg je mail " Ik lees de opmerkingen en zie wie ze maakt. Ik dacht dit jaar de boel wat losser aan te kunnen pakken. Maar zoals gezegd willen er een aantal het verpesten voor anderen. Ik denk dat het moment misschien wel gekomen is om de notoire recalcitranten maar eens achter de schermen te melden. Als zij kinderachtig kunnen zijn, kan ik het namelijk ook....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 17 september 2006 @ 14:07:18 #130
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41887904
quote:
Time will tell .

Geef nou maar antwoord op die ene vraag en probeer in al jouw goedwillendheid langs mijn onvolkomenheden in discussies zoals daar is het gebruik van het woord "zuigert" heen te lezen.
Misschien dat het dan nog wat met je word hangjas.
pi_41887911
quote:
Op zondag 17 september 2006 07:14 schreef luciano het volgende:

[..]

Vanwege de gezelligheid daar zitten ze er begrijp ik . Dat wil dus zeggen dat het op FOK NIET meer gezellig is voor hen , terwijl dit tot en met BB4 WEL zo was ..... ligt de schuld dan niet bij FOK !!??

I rest my case your honour .
Even iets rechtzetten hier, we zitten NIET op v-o-l vanwege FOK!. Sterker nog, v-o-l is uit een geintje ontstaan, toen BB5 zo plotseling gesloten dreigde te worden. We zitten daar nu met een clubje mensen die plezier hebben in BB en hebben ons eigen plekkie daar nu, dat doet absoluut NIETS af aan FOK! wmb. Heb hier altijd met veel plezier gepost, lees hier nog steeds met plezier mee en afentoe posten ook, al is dat nu stukken minder omdat ik voornamelijk op v-o-l te vinden ben.
Met gezelligheid heeft het ook weinig te maken, aangezien we daar ook al vrij snel duidelijk hebben gemaakt dat (overmatig) offtopic gedoe in de ST (zoals COS daar heet dus) niet wordt getolereerd en wordt verwijderd.Ja, zal voor een aantal best even slikken zijn geweest, maar misschien is het nog niet helemaal doorgedrongen dat ook bij die groep een hoop mensen het overmatige gezwaai irritant vonden, het gebeurde dan ook voornamelijk op de saaie momenten en uiteindelijk juist omdat het constant commentaar opleverde.

V-o-l IMO is gewoon een groep users, aangevuld met nieuwelingen, die eerder op FOK! gezamenlijk de boel heeft gevolgd en dat ook nu weer doet., maar nu op v-o-l (waarom verkassen immers?) Niks mis met FOK! IMO en irriteert me mateloos dat jij bij al je anti FOK! pots v-o-l erbij moet halen. Aangezien ik niets, maar ook totaal niets tegen FOK! heb. True, er zitten ook een paar oldbies van Fok, maar die zitten ook nog steeds hier. Dus wat is nou het hele probleem? Als jij zelf het hier beu bent, post dan ergens anders zou ik zeggen.

Njah goed, wilde me er niet in mengen eigenlijk, maar vind het ondertussen behoorlijk irriterend worden, dat een buitenstaander constant erbij moet slepen dat we daar zitten, omdat FOK! zou falen. 2 fora kunnen prima naast el;kaar bestaan dacht ik zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaptnix op 17-09-2006 14:13:52 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  zondag 17 september 2006 @ 14:09:29 #132
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41887986
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Even iets rechtzetten hier, we zitten NIET op v-o-l vanwege FOK!. Sterker nog, v-o-l is uit een geintje ontstaan, toen BB5 zo plotseling gesloten dreigde te worden. We zitten daar nu met een clubje mensen die plezier hebben in BB en hebben ons eigen plekkie daar nu, dat doet absoluut NIETS af aan FOK! wmb. Heb hier altijd met veel plezier gepost, lees hier nog steeds met plezier mee en afentoe posten ook, al is dat nu stukken minder omdat ik voornamelijk op v-o-l te vinden ben.
Met gezelligheid heeft het ook weinig te maken, aangezien we daar ook al vrij snel duidelijk hebben gemaakt dat (overmatig) offtopic gedoe in de ST (zoals COS daar heet dus) niet wordt getolereerd en wordt verwijderd.Ja, zal voor een aantal best even slikken zijn geweest, maar misschien is het nog niet helemaal doorgedrongen dat ook bij die groep een hoop mensen het overmatige gezwaai irritant vonden, het gebeurde dan ook voornamelijk op de saaie momenten en uiteindelijk juist omdat het constant commentaar opleverde.

V-o-l IMO is gewoon een groep users, aangevuld met nieuwelingen, die eerder op FOK! gezamenlijk de boel heeft gevolgd en dat ook nu weer doet., maar nu op v-o-l (waarom verkassen immers?) Niks mis met FOK! IMO en irriteert me mateloos dat jij bij al je anti posts v-o-l erbij moet halen. Aangezien ik niets, maar ook totaal niets tegen FOK! heb. True, er zitten ook een paar oldbies van Fok, maar die zitten ook nog steeds hier. Dus wat is nou het hele probleem?

Njah goed, wild eme er niet in mengen eigenlijk, maar vind het ondertussen behoorlijk irriterend worden, dat een buitenstaander constant erbij moet slepen dat we daar zitten, omdat FOK! zou falen.
Hear hear

Misschien dat ie het van jou wel aan wil nemen, van mij namelijk niet
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 17 september 2006 @ 14:11:07 #133
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41888051
quote:

[..]

V-o-l IMO is gewoon een groep users, aangevuld met nieuwelingen, die eerder op FOK! gezamenlijk de boel heeft gevolgd en dat ook nu weer doet., maar nu op v-o-l (waarom verkassen immers?) Niks mis met FOK! IMO en irriteert me mateloos dat jij bij al je anti FOK! pots v-o-l erbij moet halen. Aangezien ik niets, maar ook totaal niets tegen FOK! heb. True, er zitten ook een paar oldbies van Fok, maar die zitten ook nog steeds hier. Dus wat is nou het hele probleem? Als jij zelf het hier beu bent, post dan ergens anders zou ik zeggen.

Njah goed, wilde me er niet in mengen eigenlijk, maar vind het ondertussen behoorlijk irriterend worden, dat een buitenstaander constant erbij moet slepen dat we daar zitten, omdat FOK! zou falen.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 17 september 2006 @ 14:14:34 #134
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41888147
quote:
Heeft er iemand vandaag al tegen je gezegd dat je een mooi mens bent. ?
  zondag 17 september 2006 @ 14:29:16 #135
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41888600
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:06 schreef flugeltje het volgende:

[..]

. Ik denk dat het moment misschien wel gekomen is om de notoire recalcitranten maar eens achter de schermen te melden. Als zij kinderachtig kunnen zijn, kan ik het namelijk ook....
Heb nog geen mail gezien van je....ik = lief?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 17 september 2006 @ 14:30:29 #136
691 luciano
ondertitelloos
pi_41888641
TFF , ik voel me vereerd , nog nooit zoveel geciteerd ( dat rijmt btw )

Enne Flugeldear ...... laat maar .........

Enne Jappie ...... laat maar ...........

Als ik een ECHTE zuigert en stokert was geweest , dan had ik allang een andere taal verkondigd hier , en frontaal de aanval gekozen ........... maar ik heb geleerd van de chaos van BB5 ........

Spreken is zilver , zwijgen is goud

( ik kan niet wachten op jullie , hou je bek mond dan eens een tijdje voorlopig de rest van deze BB

Mag ik jullie nu nog steeds de hand schudden en misschien zelfs huggen tijdens een meet ?
Of moet ik mijn geslepen messen uit het vet gaan halen !?
  zondag 17 september 2006 @ 14:30:44 #137
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41888645
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef Jappie het volgende:

[..]

Geef nou maar antwoord op die ene vraag en probeer in al jouw goedwillendheid langs mijn onvolkomenheden in discussies zoals daar is het gebruik van het woord "zuigert" heen te lezen.
Misschien dat het dan nog wat met je word hangjas.
Begrijp niet dat je de moeite nog neemt. Vorig jaar precies hetzelfde zij het over een ander onderwerp. Luci is 1 van die zeldzame mensen die een goede dag hebben als ze anderen een miserable gevoel kunnen geven, elk middel is geoorloofd...stoken, zuigen, liegen en mensen oneigenlijk acties toewijzen...zo bijvoorbeeld die hele vol-leugen van hem
  zondag 17 september 2006 @ 14:32:23 #138
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41888696
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:30 schreef luciano het volgende:
TFF , ik voel me vereerd , nog nooit zoveel geciteerd ( dat rijmt btw )

Enne Flugeldear ...... laat maar .........

Enne Jappie ...... laat maar ...........

Als ik een ECHTE zuigert en stokert was geweest , dan had ik allang een andere taal verkondigd hier , en frontaal de aanval gekozen ........... maar ik heb geleerd van de chaos van BB5 ........

Spreken is zilver , zwijgen is goud

( ik kan niet wachten op jullie , hou je bek mond dan eens een tijdje voorlopig de rest van deze BB

Mag ik jullie nu nog steeds de hand schudden en misschien zelfs huggen tijdens een meet ?
Of moet ik mijn geslepen messen uit het vet gaan halen !?
dit bedoel ik dus...eerst een sporttas explosieven neerleggen en dan de verongelijkte onschuld uithangen
  zondag 17 september 2006 @ 14:34:42 #139
691 luciano
ondertitelloos
pi_41888772
Ik ruik hier 2 wannabe_modjes_in_spe ........... das pas
pi_41888817
quote:
-duidelijk verhaal-
Beeb.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_41888854
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef luciano het volgende:
Maak daar 3 van.

En verder reageer ik niet meer op dat slappe gewauwel van je.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 17 september 2006 @ 14:37:58 #142
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41888879
quote:
Hiero, doe maar mensen in een hokje stoppen. Ten eerste wil je nu doen geloven dat modjes misselijkmakende mensen zijn, en ten tweede roep je dat mensen een wit voetje willen halen, en dat allemaal omdat je je zin krijgt en een negatieve discussie hebt ontketend door je gezuig. Wat win je hier nou mee? Wor je nou echt zo gelukkig van mensen hun plezier vergallen? Je bent in mijn ogen niets meer en minder dan een zielige troll die het forumplezier van anderen verziekt om daarmee schijnbaar aan zijn gerief te komen
  zondag 17 september 2006 @ 14:39:40 #143
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41888899
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:32 schreef versabommie het volgende:

[..]

dit bedoel ik dus...eerst een sporttas explosieven neerleggen en dan de verongelijkte onschuld uithangen
Ik kan er wel om lachen eerlijk gezegd....tenminste daar waar ie mij beschuldigd.

Waar ik slechter mee om kan gaan is dat constante gezuig richting mods....als het nou nog als dol bedoeld zou zijn of beschuldigingen die hout snijden......maar voor dit irritante gedrein zou je bijna het pek en veren weer uit de kast willen halen.
  zondag 17 september 2006 @ 14:40:46 #144
691 luciano
ondertitelloos
pi_41888921
Echte mannentaal dit . Hilde Hulde
pi_41888934
quote:
Rot eens een eind op, jij. Ik ben je spuugzat zolangzamerhand. Zuigen zuigen en nog eens, en weer. En nog een keer dezelfde onzin.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 17 september 2006 @ 14:42:45 #146
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41888980
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:39 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik kan er wel om lachen eerlijk gezegd....tenminste daar waar ie mij beschuldigd.

Waar ik slechter mee om kan gaan is dat constante gezuig richting mods....als het nou nog als dol bedoeld zou zijn of beschuldigingen die hout snijden......maar voor dit irritante gedrein zou je bijna het pek en veren weer uit de kast willen halen.
Tja, sommige mensen kunnen niet waarderen dat mods mensen zijn die uit vrije wil, hun vrije tijd erin steken om dit forum leesbaar en leuk voor iedereen te houden. Ze zien mods als figuren om tegen aan te trappen, en waarom zou ik zo niet weten
  zondag 17 september 2006 @ 14:42:53 #147
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41888982
quote:
word je nou niet moe van jezelf eigenlijk
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_41888984
quote:
Joh! Ik heb het perfecte forum voor je gevonden: KLIK
Daar sterft het van die types zoals jij....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zondag 17 september 2006 @ 14:44:31 #149
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41889031
Ik wou dat Pinball terug was. Die heeft zo'n mooie extension waarbij je bepaalde users kunt blocken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 17 september 2006 @ 14:47:09 #150
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41889113
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:44 schreef Sanne het volgende:
Ik wou dat Pinball terug was. Die heeft zo'n mooie extension waarbij je bepaalde users kunt blocken.
die werkte toch niet meer door de update?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')