En als je nou op roodharige valt?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:05 schreef FuifDuif het volgende:
Als 66% vindt dat we blonde vrouwen tegen hun wil in seksueel mogen benaderen, dan moet dat kunnen.
Helaas is dat wel iets haalbaars in dit verpauperde landje.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef renz0r het volgende:
Als 66% van de Nederlanders (van NLse komaf) wilt dat allochtonen weg moeten, dan moet dat kunnen.
Wacht, ik verbrand mijn boeken even, alles voor het goede doel. Neemt hij Balkje, verdonk en Stam mee?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:10 schreef remlof het volgende:als 66% van de nederlanders vinden dat god niet bestaat, dan gaat Donner emigreren
Dat is wel haalbaar denk ikquote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef renz0r het volgende:
Als 66% van de Nederlanders wilt dat vrouwen waarmee ze wel eens willen sexen dat dan daadwerkelijk zouden moeten doen, dan moet dat kunnen
quote:Als tweederde van NL vindt dat we minister Donner moeten opensnijden en aan de hoogste boom moeten hangen, dan mag het!
quote:Als tweederde van NL vindt dat we geen Europese grondwet moeten krijgen, dan houden we nog een aantal referenda tot het minder dan tweederde is!
Zie je een wijffie op straat lopenquote:
Als 66% van Nederland wilt dat jouw topic weer open gaat dan zal het gebeuren!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef Grieskameel het volgende:
Godver, was je me net voor...
[..]
[..]
Als 66% van NL eens dood ging, en van dat wat overbleef stierf 66% aan kanker, en dat wat daarvan overbleef verzoop 66%, en ... nog een aantal keer zo, DAN waren we misschien realistisch als we het hadden over topics op een forum.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Als 66% van Nederland wilt dat jouw topic weer open gaat dan zal het gebeuren!
GMTA![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |