Dat houden ze nooit lang vol.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:52 schreef CartWOman het volgende:
Gossie, zie 'm staan.... ik heb echt met 'm te doen. Hij voelt zich schuldig maar is zo overduidelijk verliefd, zoals 'ie Monique nakeek net.
Wat ik al eerder zei: het geklef en geknuffel is vast afgelopen nu.
Ja, een weekopdracht met muziek. Dump 14 doedelzakken het huis in en binnen een week moeten ze foutloos het Wilhelmus spelen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef Bocaj het volgende:
BB zou eigenlijk meer met muziek moeten doen....
Flugie staat voor rechtvaardigheid!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef arneaux het volgende:
WTF. DEze heeft niet eens het juiste nummer Flugel? Lekker bijdehand weer, sjongejongejongejonge. Je bakt er echt niks van.
't is gotfer bijna spannender dan dat hele BB, wie er het eerste een topic opent, en dan wel met het jusite nummer natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef arneaux het volgende:
WTF. DEze heeft niet eens het juiste nummer Flugel? Lekker bijdehand weer, sjongejongejongejonge. Je bakt er echt niks van.
justitie?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
't is gotfer bijna spannender dan dat hele BB, wie er het eerste een topic opent, en dan wel met het jusite nummer natuurlijk.
Sodemieter op. Lekker makkelijk, dan kan iedereen gewoon at random topics openen en dan zeggen :"Jaa deze was eerder, al klopt er geen zak van." Wat een topmoderatie weer.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flugie staat voor rechtvaardigheid!![]()
Geef haar ff de tijd om het nummer te fixen, deze was eerder. Jankerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef arneaux het volgende:
WTF. Deze heeft niet eens het juiste nummer Flugel? Lekker bijdehand weer, sjongejongejongejonge. Je bakt er echt niks van.
Of een nieuwe Thunderdome dubbelaar, leuk voor de streamers ookquote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja, een weekopdracht met muziek. Dump 14 doedelzakken het huis in en binnen een week moeten ze foutloos het Wilhelmus spelen.
Dan ben ik maar lekker een jankerd. En nu weer ontopic jongens anders kunnen we mail verwachten.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geef haar ff de tijd om het nummer te fixen, deze was eerder. Jankerd.![]()
Ach, mijn COS topics zijn ook al een paar keer gesloten terwijl ik toch echt de eerste was (met het juiste nr)quote:Op woensdag 13 september 2006 19:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sodemieter op. Lekker makkelijk, dan kan iedereen gewoon at random topics openen en dan zeggen :"Jaa deze was eerder, al klopt er geen zak van." Wat een topmoderatie weer.
jouw topicnummer was 913094 dat van Bommie 913093.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sodemieter op. Lekker makkelijk, dan kan iedereen gewoon at random topics openen en dan zeggen :"Jaa deze was eerder, al klopt er geen zak van." Wat een topmoderatie weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |