dat dus, in nederland is elke fiets van iedereen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
Boeiend, dan pak je toch gewoon een ander?
Moet je maar niet zo kut vlag nemen in je avatarquote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef MoChe het volgende:
GVD! kom ik na 8uur college naar buiten om mun fiets te pakken is ie weg... foetsie! gestolen![]()
Oh ja? Mijn fiets niet in ieder geval...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef Orealo het volgende:
[..]
dat dus, in nederland is elke fiets van iedereen.
Of gewoon een goed slot gebruikenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Kinderzitje achterop, dan wordt je fiets niet gestolen![]()
wat wedden we?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Kinderzitje achterop, dan wordt je fiets niet gestolen![]()
Ik vergeet die van mij regelmatig op slot te zetten en blijft altijd staan. Integendeel met de fietsen die ik had voor ik zwanger was en gewoon aan slot had staanquote:
ik heb een keer mijn fiets de hele dag op het perron laten staan, hij was niet op slot, en niet eens gestolen. Zo doe je datquote:Op woensdag 13 september 2006 19:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik vergeet die van mij regelmatig op slot te zetten en blijft altijd staan. Integendeel met de fietsen die ik had voor ik zwanger was en gewoon aan slot had staan![]()
bij mij zat er tijdje terug post-it op mijn zadel, of ik ajb mijn slot wilde losmaken van de fiets die ik aan mijn fiets had vastgezetquote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik heb een keer mijn fiets de hele dag op het perron laten staan, hij was niet op slot, en niet eens gestolen. Zo doe je dat![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij mij zat er tijdje terug post-it op mijn zadel, of ik ajb mijn slot wilde losmaken van de fiets die ik aan mijn fiets had vastgezet![]()
zat er al opquote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Of gewoon een goed slot gebruiken![]()
Als duitser met fiets is het gewoon vragen om moeilijkheden.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef MoChe het volgende:
GVD! kom ik na 8uur college naar buiten om mun fiets te pakken is ie weg... foetsie! gestolen![]()
Gezien je vlag: Ik heb mijn fiets terug gejat die jouw opa had gestolen van mijn oma!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef MoChe het volgende:
Leer mij eens hoe? Dat probeerde ik maandagnacht nog op het station maar het wilde niet lukken. Moest ik 3 km naar huis lopen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
Boeiend, dan pak je toch gewoon een ander?
Je moet zoeken naar de fietsen die er al een tijdje staanquote:Op woensdag 13 september 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leer mij eens hoe? Dat probeerde ik maandagnacht nog op het station maar het wilde niet lukken. Moest ik 3 km naar huis lopen.![]()
OMG, echt zo een domme opmerking altijd.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef Sebasser het volgende:
Sorry, ik zal het niet meer doen.
of tis tyfuswarm en dan kom je ook nog eens helemaal bezweet thuisquote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef AlohaXa het volgende:
Ik haat dat ook altijd... Ben je moe.. wil je naar huis fietsen... en dan is je fiets weg
Dat dus,quote:Op woensdag 13 september 2006 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet zoeken naar de fietsen die er al een tijdje staanMet een rikketik slot pak het stuur in je linkerhand en de bagagedrager in je rechterhand je zet een paar stevige stappen en gooit/duwt de achterkant heel hard tegen de grond na een paar keer breekt het slot en is je fiets vrij
![]()
Edit: Nee nog nooit geprobeert.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |