Triootje met Rob...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:00 schreef Jappie het volgende:
Yeah...Monique en Tijn....neuken neuken neuken..
![]()
![]()
![]()
Het pijnwijnzwijnquote:Op woensdag 13 september 2006 19:02 schreef Dr_Greene het volgende:
Hilde heeft weer drank nodig..
Wanneer wordt Rob met een hoogwerker in de tuin gehesen???quote:Op woensdag 13 september 2006 19:01 schreef scanman01 het volgende:
JA HOOR .....
ALS je BB al serieus kon nemen, dan is het nu wel voorbij. Alleen al aan het intro is te merken dat BB heeft geluisterd naar Rob.
Ze wilde dat ze bleef, ze doen water bij de wijn (hilde balenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Gistern was het nog dat de meiden de jongens misbruikten... Dat is nu helemaal weg.
Hoor tovh eens hoe de stem nu alles meldt.
Handtekeningen actie?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:04 schreef Jappie het volgende:
Moni is lief......weg stoute Rob...jij zorgt voor onrust...
![]()
Vast nietquote:Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef kissa het volgende:
Is Rob de vader van Moniques kinderen?
Nee de melkboerquote:Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef kissa het volgende:
Is Rob de vader van Moniques kinderen?
...en neem je been mee!!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:04 schreef Jappie het volgende:
Moni is lief......weg stoute Rob...jij zorgt voor onrust...
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:07 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...en neem je been mee!!
Oh nee, dat was een andere...
Als er maar wat te winnen valt hequote:
Precies...dit was toch die psycho stalking "LS" Rob ?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:07 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...en neem je been mee!!
Oh nee, dat was een andere...
Zeker als je die foto van Rob hebt gezien. Pfieuw.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:07 schreef Scope het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar k heb toch wel te doen met Monique...
Mo en Sab genomineerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:08 schreef Dr_Greene het volgende:
Ja, met z'n tweeën in de dagboekkamer...
...SANCTIE!!!!
Die optie is er even nietquote:Op woensdag 13 september 2006 19:09 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Mo en Sab genomineerd.
Publiek stemt Mo weg, en probleem opgelost!!!
He ze is wel 100% echt, weet je wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:07 schreef Scope het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar k heb toch wel te doen met Monique...
nee, geen tijd voor.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:06 schreef n1ek het volgende:
[..]
jij kijkt niet naar de streams of wel?
Dan verdiend hij echt een unbanquote:Op woensdag 13 september 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies...dit was toch die psycho stalking "LS" Rob ?![]()
Die heeft gewoon staat dreigen bij hummiequote:Op woensdag 13 september 2006 19:09 schreef Jesssica het volgende:
ik vind Rob een manipulerende lul
Doe jij even normaal anders ga ik net als scanman heel erg huilen hoor... en klagen natuurlijk bij de FA en de MODS....quote:Op woensdag 13 september 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies...dit was toch die psycho stalking "LS" Rob ?![]()
Publiek stemt Rob weg zal je bedoelenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:09 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Mo en Sab genomineerd.
Publiek stemt Mo weg, en probleem opgelost!!!
Rob is Back.....quote:Op woensdag 13 september 2006 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe jij even normaal anders ga ik net als scanman heel erg huilen hoor... en klagen natuurlijk bij de FA en de MODS....
En dan ga jij daar weer over zeikenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe jij even normaal anders ga ik net als scanman heel erg huilen hoor... en klagen natuurlijk bij de FA en de MODS....
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:12 schreef ruby het volgende:
Dit duurt me weer even te lang. Next scene please.
Zit je liever naar die stomende mamoettanker te kijken dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:12 schreef Ymke het volgende:
Gaan we nu de hele uitzending naar die labiele zusjes zitten kijken?
Vreselijk jankende vrouwen![]()
Ze gaat nogal wat over zich heen krijgen aan aandacht en herrie.Lijkt me geen onlogische gedachtequote:Op woensdag 13 september 2006 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Wat is er zo erg, dat Sabrina het voelt dat ze Monique niet alleen "daar naartoe kan laten gaan" ????
Zeer vaag dit. Sabrina zegt duidelijk dat haar zus dat alleen niet aankan ofzo...
Lees effe het sv van vandaagquote:Op woensdag 13 september 2006 19:12 schreef pfaf het volgende:
Kan iemand even uitleggen waar ze het over hebben? Ik heb het begin gemist...
ik denk dat hij een beetje losse handjes heeft, zeker als dat verhaal waar is dat hij Mo door deur/raam? heeft gegooidquote:Op woensdag 13 september 2006 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Wat is er zo erg, dat Sabrina het voelt dat ze Monique niet alleen "daar naartoe kan laten gaan" ????
Zeer vaag dit. Sabrina zegt duidelijk dat haar zus dat alleen niet aankan ofzo...
Bah, ik krijg nu visioenen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:12 schreef versabommie het volgende:
Mo heeft gewoon een keigrote lul van Tijn nodig!
Wat een botte hond ben jij ookquote:Op woensdag 13 september 2006 19:12 schreef versabommie het volgende:
Mo heeft gewoon een keigrote lul van Tijn nodig!
Ow... mijn eerste gedachte was dat Sabrina het geld niet wilde opgeven... mmmm... erg van mezelf zeg.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn een x aantal dagen geleden met 15 bewoners het huis in gegaan...dit is zeg maar een parodie op BB1 en nu zitten de bewoners alweer zo'n maandje in het huis. Die 2 die je net zag zijn 2 wat wij noemen bewoners.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:12 schreef pfaf het volgende:
Kan iemand even uitleggen waar ze het over hebben? Ik heb het begin gemist...
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:13 schreef Scope het volgende:
[..]
Zit je liever naar die stomende mamoettanker te kijken dan?
wel joh, die komen nog, maar dit was HOT natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
We krijgen de nominaties nu niet te zien zeker
Gadverdamme, is het zo'n type? Weg met die gast. Een echte psychopaat dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat hij een beetje losse handjes heeft, zeker als dat verhaal waar is dat hij Mo door deur/raam? heeft gegooid
Thnx, Jacob, wat heb je van me nodig, dat je zo mijn ego aan het strelen bent?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat hij een beetje losse handjes heeft, zeker als dat verhaal waar is dat hij Mo door deur/raam? heeft gegooid
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef Kinga het volgende:
Ik ben die uitzending met verbazing aant kijken. En heb zeker al 30 keer WHAT THE FUCK IS DIT gezegd....bedoel, wtf! krijgen we nu alleen monique der drama te zien, what about de nominaties? etc....
Vanwege die toestanden van gisteren, that's it.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:15 schreef golfer het volgende:
Maar nog steeds niet duidelijk waarom de weekopdracht nu gestopt is?
Sinterklaas...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:13 schreef Scope het volgende:
[..]
Zit je liever naar die stomende mamoettanker te kijken dan?
Pfff, hear hear.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique is gewoon zo'n standaardslet, waarvan er 13 in een dozijn zitten. In het dagelijkse leven zal ze denk ik ook niet al te monogaam zijn. Ik ken dat soort types![]()
Euro'squote:Op woensdag 13 september 2006 19:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Thnx, Jacob, wat heb je van me nodig, dat je zo mijn ego aan het strelen bent?![]()
dat gevoel heb ik nu ookquote:Op woensdag 13 september 2006 19:16 schreef Jesssica het volgende:
Brrrrr heb echt een naar gevoel over die Rob.
Nou ja ik kan het natuurlijk ook mis hebben.. maar ik denk echt iets in deze richting
Mijn God de aannames en oordelen vliegen al in het rondquote:Op woensdag 13 september 2006 19:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Gadverdamme, is het zo'n type? Weg met die gast. Een echte psychopaat dus.
Je volgt ze wel eens ?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique is gewoon zo'n standaardslet, waarvan er 13 in een dozijn zitten. In het dagelijkse leven zal ze denk ik ook niet al te monogaam zijn. Ik ken dat soort types![]()
die types waar jij om een uurtje of efl mee op de koffie gaat?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
gisteren zou het ook komenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wel joh, die komen nog, maar dit was HOT natuurlijk
BB is gewoon niet voor vrouwen met een partner,zoals ik al eerder zei is het beter dat ze er gewoon 7 mannen al dan niet gehuwd en 7 wulpse losbollige mokkeltjes inzetten. Scheelt een hoop gejank, vrouwen hebben gewoon niet de rationele bagage om dit te trekken. Altijd maar janken en altijd maar direct in de stress...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Gadverdamme, is het zo'n type? Weg met die gast. Een echte psychopaat dus.
Een buitenstaander komt even roet in het eten gooien...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef golfer het volgende:
Top TV.
Eindelijk gebeurde er iets.
Mooi uitgemolken en gemanipuleerd door Hummie.![]()
Nou het gerucht gaat dat Rob wel eens het hele raam door Mo heen heeft gegooid met de telefoon erachteraan!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Mijn God de aannames en oordelen vliegen al in het rond![]()
Het is bij Monique uberhaupt een wonder als daar een lichtje gaat branden...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:16 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Berouw komt na de zonde?Kan ze niet aan de gevolgen voor thuis denken als ze ermee bezig is? Pas als manlief haar laat weten dat hij baalt en haar een ultimatum stelt gaat bij die doos een lichtje branden.![]()
Ik geloof het ter plekke. Heb je z'n hoofd gezien?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Mijn God de aannames en oordelen vliegen al in het rond![]()
Die rode telefoon?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou het gerucht gaat dat Rob wel eens het hele raam door Mo heen heeft gegooid met de telefoon erachteraan!![]()
---> Brandweer...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:18 schreef robert-dirksen het volgende:
Barbequeweer
We hebben morgen ook nog...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap wel dat de Telegraaflezertjes die nu gaan kijken de beelden van Monique willen zien, weet je wel, maar ik vind het dan toch storend dat de nominaties wederom niet te zien zullen zijn, weet je wel.
Ik ben gewoon benieuwd naar de motivaties van de bewoners weet je wel, op wie ze gaan stemmen, weet je wel.
En maandag in de live werd gezegd dat de nominaties dinsdag te zien zouden zijn.
Op dinsdag volgden voornamelijk restbeelden van voor de live, en de nominaties zouden woensdag komen.
En vandaag komen ze vermoedelijk weer niet, en dat ergert me, weet je wel.
quote:
2 volledige off-topic berichten. Kunnen de FA's en de MODS iets tegen deze off-topic mensen doen ...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die types waar jij om een uurtje of efl mee op de koffie gaat?![]()
Een keiharde boodschap voor arme Egbertquote:Op woensdag 13 september 2006 19:20 schreef Scope het volgende:
Big Brother is dit jaar keihard...
ja, en omdat de spanning nu een beetje hoog oploopt wordt de weekopdracht dus gecanceld.
zo jammer dit..ze hadden voor het eerst de bewoners binnen 30 dagen totaal geestelijk kunnen slopenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:20 schreef Scope het volgende:
Big Brother is dit jaar keihard...
ja, en omdat de spanning nu een beetje hoog oploopt wordt de weekopdracht dus gecanceld.
Dan zou ik ook alcohol nodig hebben...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:20 schreef kissa het volgende:
Over 20 jaar ziet Milica er net zo uit als haar moeder Hilda![]()
ROFLOL.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:21 schreef ruby het volgende:
Daar zit Tijn dan met z'n grote toverlul.
...en nog ietsje lager...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:21 schreef Scope het volgende:
Tijn heeft een apart gevoel in zn buik?
Bij verraders steken we hun lelijke bank in de fik!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
2 volledige off-topic berichten. Kunnen de FA's en de MODS iets tegen deze off-topic mensen doen ...![]()
he niet aan de zussies komen hequote:Op woensdag 13 september 2006 19:21 schreef Ymke het volgende:
Die labiele zusje eruit graag
Ga je een mooie fake maken?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:23 schreef Scope het volgende:
Kan iemand ff cap maken van die scene met de twee zuesjs en Tijn?
ja ik denk pas morgen ofzoquote:Op woensdag 13 september 2006 19:23 schreef CartWOman het volgende:
Flikkers, 'ze zijn niet blij thuis' met de gemanipuleerde beelden van BB. Monique namen ze niks kwalijk, hopelijk wordt dat zo nog duidelijk.
Staat goed op z'n CV...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:24 schreef ruby het volgende:
Ow god, Tijn gaat even op de acteertour. "Komt door mij......bareuh"
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:24 schreef versabommie het volgende:
Tijn baalt als een stekker...nu moet hij kiezen...langer wachten met Mo tot ze weer nat is...of moet hij het nu op die sjaggerijnige zeekoe in wording gooien?
DOM DOM! Hij kan in 5 minuten marlies hebben!
Bommie zegde hoer om de tongen eens goed los te maken in cosquote:Op woensdag 13 september 2006 19:23 schreef Bocaj het volgende:
Zusjes zijn liefOok al noemt bommie ze een hoer
Dan zijn er waarschijnlijk vorige week heel wat banken in de fik gestoken....quote:Op woensdag 13 september 2006 19:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bij verraders steken we hun lelijke bank in de fik!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bommie zegde hoer om de tongen eens goed los te maken in cos![]()
dat heet een bommetje Bommietje![]()
ja, leuk ding maar als je ziet hoe ze gaat worden pfffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 13 september 2006 19:25 schreef Scope het volgende:
Zeekoe in wording..... Milica??
De kinderen zijn gebruikt om haar te laten blijvenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:25 schreef T-lex het volgende:
Denk nog steeds dat Rob geen lieverdje is...
Waarom is Sa anders zo bang dat Mo alleen naar huis gaat. Je ziet gewoon in de ogen van Sa dat ze ergens voor vreest...en dat is echt niet die moedertjes op het schoolplein die roddelen over BB.
Mo mag gewoon niet alleen naar huis...krijg de kriebels als ik bedenk wat er dan gebeurt als ze het huis uit zou gaan.![]()
Hij heeft volgens mij de kinderen alleen maar gebruikt om de boel aan te dikken....
juist precies wat ik ook denkquote:Op woensdag 13 september 2006 19:25 schreef T-lex het volgende:
Waarom is Sa anders zo bang dat Mo alleen naar huis gaat. Je ziet gewoon in de ogen van Sa dat ze ergens voor vreest...en dat is echt niet die moedertjes op het schoolplein die roddelen over BB.
Mo mag gewoon niet alleen naar huis...krijg de kriebels als ik bedenk wat er dan gebeurt als ze het huis uit zou gaan.![]()
Hij heeft volgens mij de kinderen alleen maar gebruikt om de boel aan te dikken....
Gisteren een geniale voorzet...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:27 schreef Scope het volgende:
Ja, wel hulde voor Hummie en consorten. Zeldzaam goede afleverig...
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:28 schreef Frank-NL het volgende:
Een van de beste afleveringen tot nu toe
Ik ook!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:27 schreef Ymke het volgende:
Ik word agressief van zulke vrouwen
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:29 schreef Scope het volgende:
Als ze het maar niet gaan afronden met een clifhanger...
Oooow, let's hope so!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
Nou zal die 'vriendin' van e10 ook wel aan de deur gaan kloppen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
Nou zal die 'vriendin' van e10 ook wel aan de deur gaan kloppen![]()
Jij daarentegen mag wel weer gewoon zelf bepalen wat je schrijft.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:29 schreef versabommie het volgende:
trouwens Tijn lijkt wel een kneus maar hij heeft HET wel op de 1 of andere manier, ik d8 doe hetzelfde als tijn, en ik rope tegen mijn vrouw: HEY KIJK EENS, IK HEB ECHT EEN KEIGROTE LUL IN DEZE BROEK....kreeg vervolgens een theedoek in me klauwen geduwt om af te drogen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:29 schreef versabommie het volgende:
trouwens Tijn lijkt wel een kneus maar hij heeft HET wel op de 1 of andere manier, ik d8 doe hetzelfde als tijn, en ik rope tegen mijn vrouw: HEY KIJK EENS, IK HEB ECHT EEN KEIGROTE LUL IN DEZE BROEK....kreeg vervolgens een theedoek in me klauwen geduwt om af te drogen![]()
Helaas, Scope...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:29 schreef Scope het volgende:
Als ze het maar niet gaan afronden met een clifhanger...
dat spijt mij ook, ik had ze nog beloofd aan je, morgen...................misschienquote:Op woensdag 13 september 2006 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Godverdomme....weer geen nominaties!
Wil je zo graag smssen dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Godverdomme....weer geen nominaties!
Jij houd wel veel van je ban he?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom nu maar op met die nominaties i.p.v. alle tijd voor die overspelige snol.
Let eens een beetje op je taalgebruik, het is lang niet zo stoer als jij het wilt laten blijkenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom nu maar op met die nominaties i.p.v. alle tijd voor die overspelige snol.
Welnee.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:25 schreef T-lex het volgende:
Ja, heel waardeloos dat "Lotte" gebeuren. Ik ga maar eens koken.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:33 schreef versabommie het volgende:
Hebben jullie nu ook zo'n rare zwartharige krullengriet met bril op je scherm????
Denk wel meer met dank aan de Telegraafquote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen ze weer zo laag zijn 152.000![]()
Ja en gisteren hadden ze de nominaties al beloofd, ook een gruwelijk nadeel.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef CartWOman het volgende:
Goeie uitzending.![]()
Vind het alleen minder slim om het vervolg morgen uit te zenden, iedereen weet het toch al.
Die gaat idd fluitend naar de finale nu. Zonder enige twijfel.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:08 schreef ruby het volgende:
Nou, Monique kan iig niets meer verkeerd doen voor kijkend Nederland. De lucht is weer geklaard.
Och, de verfilming van Lord of the Rings had ook 3 delen, moet Hummie gedacht hebben...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef CartWOman het volgende:
Goeie uitzending.![]()
Vind het alleen minder slim om het vervolg morgen uit te zenden, iedereen weet het toch al.
dat is ook al bekendquote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wie er genomineerd zijn
Maar ik had graag willen zien, wie wie nomineerd
Wist ik.quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Het is wel verdomme de eerste en de laatste keer dat die Hummie mij aan het janken krijgt![]()
waarom kijk je dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef northernlight81 het volgende:
Meest waardeloze BB uitzending ooit zeg. Alleen gejank en iedereen weet al dat ze blijft.
Was gewoon nog irritanter dan het einde van BB5 waar iedereen de hele aflevering telkens zat te eten.
Daar heb ik nog wel mijn twijfels over. Wat een gans zeg, om te zeggen: ik koester Tijn gewoon, wat een lief mens is dat.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die gaat idd fluitend naar de finale nu. Zonder enige twijfel.
hahahahaha ach wat lief.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wist ik.
* CartWOman frot zakdoek weg.
Maar het gaat alweer, toch?![]()
Wat was er dan? Jankten we? Nee toch?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wist ik.
* CartWOman frot zakdoek weg.
Maar het gaat alweer, toch?![]()
En het welzijn van haar kinderen? Machteloosheid?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:39 schreef Kinga het volgende:
Je bent ook niet zo overstuur als er werkelijk niks had gespeeld tussen haar en Tijn.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik de beelden zag.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die gaat idd fluitend naar de finale nu. Zonder enige twijfel.
nadat bekend was wie er genomineerd waren heeft iedereen wel verteld wie wie genomineerd heeft en dat wasquote:
Nou ze zijn wel mooi een verhaallijn kwijt door die pipo...quote:Op woensdag 13 september 2006 19:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Welnee.
Die man was het zat en is 'in blinde woede' naar BB gegaan gisteren. Daar hebben ze een oplossing in het midden gezocht en het een kadertje gegeven. Was Mo eruit gegaan, dan was die vent een jaloerse klootzak en Mo een hoer, laat staan wat die kinderen over zich heen hadden gekregen. Ze hadden thuis gewoon het bericht nodig dat er echt niks speelde, en al was het niet voor Rob en de kinderen, dan wel voor kijkend Nederland.
En Sab was gewoon bezorgd dat het inderdaad uit de klauwen zou lopen als ze hals over kop het huis was uitgegaan. Typisch gevalletje van 'slaap er nog een nachtje over allemaal' en uiteindelijk prima gesust, met voor alle partijen winst.
Eén van de twee sowieso, want anders stond Etienne niet samen met Hilde genomineerd, maar zouden er meer zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
nadat bekend was wie er genomineerd waren heeft iedereen wel verteld wie wie genomineerd heeft en dat was
Monique -> Hilde
Sabrina -> Hilde
Hilde -> Monique
Milica -> Monique
Jeroen -> Tijn
Rik -> Etiënne
Tijn -> Milica
Semih -> Hilde
Micheline ->
Egbert -> Hilde
Marcia -> Etiënne
Etiënne -> Egbert
Marlies ->
van Marlies en Micheline weet ik zo even niet ik dacht Etiënne![]()
Ja of een uitzending met kijkers rijker. Die verhaallijn kwam namelijk niet echt tot uiting in de cijfers, dus echt schade lopen ze niet op. Ze lopen wél het risico dat door alle aandacht er misschien een nieuwe impuls is voor mensen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:44 schreef PC eend het volgende:
Nou ze zijn wel mooi een verhaallijn kwijt door die pipo...
Kijk je geen streams ofzo ?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
De weekopdracht was vervroegd geslaagd vanwege de spanningen in het huis, maar was op dat moment dat verhaal van Monique wel aan de orde? m.a.w. gebruikt BB niet het verhaal van Monique om de waarheid te omzeilen, namelijk dat ze bv. een dergelijke opdracht wettelijk niet mochten doen.
Een bericht in de telegraaf kan nooit kwaad ja, dat is waarquote:Op woensdag 13 september 2006 19:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja of een uitzending met kijkers rijker. Die verhaallijn kwam namelijk niet echt tot uiting in de cijfers, dus echt schade lopen ze niet op. Ze lopen wél het risico dat door alle aandacht er misschien een nieuwe impuls is voor mensen.
Ze hadden beide door dat hun gevoelens voor elkaar veel te heftig werden en hebben dat ook gezegd. Om dan nu aan te komen met de smoes "Het is ECHT alleen maar vriendschap hoor, verder niets" lijkt me een beetje struisvogelpolitiek,quote:Op woensdag 13 september 2006 19:42 schreef Bluezz het volgende:
Machteloosheid, dat zie ik bij haar.
En iemand die zich rot geschrokken is, pijn in haar hart heeft en op tijd teruggefloten is.
Overigens waren ze allebei fout bezig in mijn ogen, en ging het al veel te ver.
Volgens mij maakten ze zich alleen maar zorgen dat het voor de buitenwereld verkeerd kon overkomen en dat ze daar aan moesten denken (wat ze overigens weer niet deden). Ja sorry Scan, ik verdedig Mo tot mijn dood.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:49 schreef scanman01 het volgende:
Ze hadden beide door dat hun gevoelens voor elkaar veel te heftig werden en hebben dat ook gezegd. Om dan nu aan te komen met de smoes "Het is ECHT alleen maar vriendschap hoor, verder niets" lijkt me een beetje struisvogelpolitiek,
Ja, en dat heeft mooie TV opgeleverd. Wat hadden ze dan moeten doen?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Het meest opmerkelijke is toch wel dat BB duidelijk gezwicht is voor de 'aanklacht' van Rob.
De toon van vandaag over de twee zusjes was 180 graden gedraaid, vergeleken met die van gisteren.
Daarom zei ik al, ik denk dat die man daadwerkelijk pissig die kant op is gegaan, waarna ze het hebben zitten sussen, en 'verdraaid' naar een oplossing die voor iedereen het beste was. Wellicht met de nodige excuses van BB aan het adres van Rob dat ze het verkeerd of aangedikt hebben uitgezonden.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Het meest opmerkelijke is toch wel dat BB duidelijk gezwicht is voor de 'aanklacht' van Rob.
De toon van vandaag over de twee zusjes was 180 graden gedraaid, vergeleken met die van gisteren.
Ik hoor Rob al op je deur kloppenquote:
Weet hij al dat de bel het niet doet?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoor Rob al op je deur kloppen![]()
Het probleem is dat dat dus niet zo is. Ze hebben niets overdreven in mijn ogen. Die twee liepen behoorlijk verliefd tegen elkaar te doen en hebben dat zelfs ook uitgesproken (niet in die woorden, maar het was wel duidelijk).quote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, ik denk dat die man daadwerkelijk pissig die kant op is gegaan, waarna ze het hebben zitten sussen, en 'verdraaid' naar een oplossing die voor iedereen het beste was. Wellicht met de nodige excuses van BB aan het adres van Rob dat ze het verkeerd of aangedikt hebben uitgezonden.
kloptquote:Op woensdag 13 september 2006 19:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij maakten ze zich alleen maar zorgen dat het voor de buitenwereld verkeerd kon overkomen en dat ze daar aan moesten denken (wat ze overigens weer niet deden). Ja sorry Scan, ik verdedig Mo tot mijn dood..
Ja het is erg opmerkelijk, hummie kennende is ze daar niet blij meequote:Op woensdag 13 september 2006 19:51 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet hij al dat de bel het niet doet?![]()
Ik vrees dat daar net iets meer voor nodig is. Er zijn nu 2 opmerkelijke momenten geweest in een paar weken tijd , dat lijkt me te weinig om de afhakers terug te halen. Geen bevalling dit jaar, en het stelletjes concept komt er niet echt uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:55 schreef elcastel het volgende:
Als de kijkcijfers net zo knallen als dit uitzendingtopic, dan heeft BB in ieder geval haar impuls gehad.
wat is in jouw ogen een slettebak?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:58 schreef lionsguy18 het volgende:
Tis niet niks als je als getrouwde vrouw en moeder van kinderen als een slettebak tekeer gaat.
Oh, dus dat ze beide tegen elkaar zeiden dat de gevoelens voor elkaar te sterk werden, was alleen onzin en niet gemeendquote:Op woensdag 13 september 2006 19:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij maakten ze zich alleen maar zorgen dat het voor de buitenwereld verkeerd kon overkomen en dat ze daar aan moesten denken (wat ze overigens weer niet deden). Ja sorry Scan, ik verdedig Mo tot mijn dood..
ahaha bedankt.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
nadat bekend was wie er genomineerd waren heeft iedereen wel verteld wie wie genomineerd heeft en dat was
Monique -> Hilde
Sabrina -> Hilde
Hilde -> Monique
Milica -> Monique
Jeroen -> Tijn
Rik -> Etiënne
Tijn -> Milica
Semih -> Hilde
Micheline -> Jeroen
Egbert -> ?
Marcia -> Etiënne
Etiënne -> Egbert
Marlies -> Etiënne
Nou ja, ze hebben geen beelden gemanipuleerd natuurlijk, wat je ziet is er ook gebeurt. En het ging ook te ver, tenminste, ik zou er als man (ook) moeite mee hebben. Maar dit was wel het ultieme muziekje voor erbij om een beeld te vormen, dat bedoelde ik een beetje.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:57 schreef scanman01 het volgende:
Het probleem is dat dat dus niet zo is. Ze hebben niets overdreven in mijn ogen. Die twee liepen behoorlijk verliefd tegen elkaar te doen en hebben dat zelfs ook uitgesproken (niet in die woorden, maar het was wel duidelijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |