En nu? Ik heb geen flauw benul van wie dit komtquote:Haj! Dit is mijn nieuw num,maar wis mijn oud num niet. Zal een smsje sturen wanneer je het oude weer kan gebruiken. xxx-jes
terug smsen en vragen wie het is?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:38 schreef cyberstalker het volgende:
Ik krijg zojuist dit smsje van een nummer wat niet in mijn telefoonboek voorkomt:
[..]
En nu? Ik heb geen flauw benul van wie dit komt.
terugbellen, weet je direct van wie het isquote:Op woensdag 13 september 2006 18:38 schreef cyberstalker het volgende:
Ik krijg zojuist dit smsje van een nummer wat niet in mijn telefoonboek voorkomt:
[..]
En nu? Ik heb geen flauw benul van wie dit komt.
Maar ik ken helemaal geen breezersletjesquote:Op woensdag 13 september 2006 18:46 schreef cygnusx het volgende:
haj en xxx jes erin. ik zou zeggen, vraag of ze wil afspreken en (hard) doen die breezersletjes. [14.gif]
Whehequote:
Wtf hoe kom je aan mijn nummer?quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wtf hoe kom je aan mijn nummer?![]()
quote:
Aan wie heb jij zo'n hekel dat je zijn nummer hier neer zet?quote:
Mobiel nummerquote:Op woensdag 13 september 2006 18:54 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Aan wie heb jij zo'n hekel dat je zijn nummer hier neer zet?![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn nummer verschilt maar 8 cijfers van![]()
Hey dan ben ik!! Conspiracy!quote:
Ditquote:Op woensdag 13 september 2006 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hey dan ben ik!! Conspiracy!
ben jij?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn nummer verschilt maar 8 cijfers van 0651494729![]()
Ja, maar mijn nummer is alleen 8 cijfers anders dan 0651494729quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:59 schreef Poepoog het volgende:
IK ga even schijten, bel maar naar indien ik nodig ben.
Ok.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:59 schreef Poepoog het volgende:
IK ga even schijten, bel maar naar indien ik nodig ben.
Natuurlijk ga je terugsturen om te zien van wie het komtquote:In 2002 and 2003, frequent users of cell phone text messages began to see an increase in the number of unsolicited (and generally unwanted) commercial advertisements being sent to their cell phones through text messaging.
In the United States, this use is regulated by the CAN-SPAM Act of 2003 and the Telephone Consumer Protection Act of 1991.
Often these messages consist of a simple request to call a number. Normal mobile phone etiquette often results in the call being returned by the user. When they then return the call, they are unaware that they have been fraudulently induced to call a premium-rate line. There is frequently an attempt to get them to hold on the line for as long as possible in order to maximise revenue from this fraud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |