Whehehehe, Fight Clubquote:Op woensdag 13 september 2006 18:16 schreef opgebaarde het volgende:
ga naar een liposuctiebedrijf, ja?
Loop naar achteren, ja?
Loop naar de vuilnisbakken, ja?
Pak wat zakkies vloeibare rotzooi, ja?
Ga terug naar huis, ja?
Pleur die vloeibare zooi in je frituurpan, ja?
En frituren maar![]()
..quote:Op woensdag 13 september 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:
Wat heeft de spelende vrouw nu geleerd?
[afbeelding]
..welke aars schreeuwt eerst....en wordt dan verzocht beter te lezen?!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:15 schreef JoPiDo het volgende:
welke cheap-aars koopt er dan ook vast frituurvet?
de kans op maag- of darmkanker wordt enorm verhoogd als je die blokken schoensmeer gebruikt
...klopt niet wat je zegt....maar je redenering weer wel..quote:Op woensdag 13 september 2006 18:17 schreef Thieske het volgende:
Uhhh het kan aan mij liggen hoor maar vloeibaar frituurvet is toch precies hetzelfde als frituurolie.....?
Als je er maar niet zo'n blok vet in dondert dat weer hard wordt, en uit gaat zetten.
...idd, wij gebruiken alleen olijfolie...ook nog eens veel lekkerder...(smaken verschillen idd)quote:Op woensdag 13 september 2006 18:45 schreef MaGNeT het volgende:
Hangt af van wat voor model pan je hebt. Als je zo'n zwevend verwarmingselement hebt mag je 'm alleen met frituurolie gebruiken omdat ie anders niet echt lekker in de olie hangt in het begin en hij stuk kan gaan omdat het element te warm wordt.
Als je er ééñtje hebt met zo'n bodem- of wandverwarming dan kan je er gewoon van die blokken in tiefen.
Maar ik zweer sowieso bij olie omdat het minder ongezond is.
Ik bak thuis alles in olijfolie, tenzij het niet anders kanquote:Op woensdag 13 september 2006 18:49 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...idd, wij gebruiken alleen olijfolie...ook nog eens veel lekkerder...(smaken verschillen idd)
Maar vast vet maakt de friet wel lekkerder. En daar gaat het om natuurlijk, als je dan toch friet gaat eten wil je wel dat het zo lekker mogelijk is.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:15 schreef JoPiDo het volgende:
welke cheap-aars koopt er dan ook vast frituurvet?
de kans op maag- of darmkanker wordt enorm verhoogd als je die blokken schoensmeer gebruikt
dan moet je naar de snackbar gaan, daar is de lekkerste frietquote:Op donderdag 14 september 2006 09:46 schreef m021 het volgende:
[..]
Maar vast vet maakt de friet wel lekkerder. En daar gaat het om natuurlijk, als je dan toch friet gaat eten wil je wel dat het zo lekker mogelijk is.![]()
Vroeger nog wel - nu gebruiken ze vloeibare olie en is de friet opeens een stuk minder lekker...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dan moet je naar de snackbar gaan, daar is de lekkerste friet
Ik vind het lekkerder in vloeibare olie. Is het niet de gewenning? Smaak went en als iets anders smaakt dan dat je gewend bent, dan is het vaak minder lekker. Valt niet over te twisten natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 10:51 schreef m021 het volgende:
[..]
Vroeger nog wel - nu gebruiken ze vloeibare olie en is de friet opeens een stuk minder lekker...
Merk zou ik zo snel niet weten, in ieder geval een pannetje dat bij de Mediamarkt voor ¤33 staat.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:29 schreef ivetje het volgende:
Welke frituurpan is het??
Dhr. BrauN mag zelfs gratis bij mij komen frituren hoor, hij is immers een goeie vriend van mijn beste BadKeukenTegelquote:Op donderdag 14 september 2006 13:30 schreef nvido het volgende:
Dan had je Dhr. BrauN aan moeten schieten.
Dat is de frituurguru.
Maargoed, als newb hoef je niet alles te weten.
Smaken verschillen. Ik vind dat patat uit vloeibare olie een "chemisch" bijsmaakje heeft. De olie zelf heeft ook zo'n onbestemd groen kleurtje.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerder in vloeibare olie. Is het niet de gewenning? Smaak went en als iets anders smaakt dan dat je gewend bent, dan is het vaak minder lekker. Valt niet over te twisten natuurlijk
Bijsmaakje? Nou, ze doen er echt geen bijen in hoor dus hoe je daarbij komt...quote:Op donderdag 14 september 2006 17:29 schreef m021 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind dat patat uit vloeibare olie een "chemisch" bijsmaakje heeft. De olie zelf heeft ook zo'n onbestemd groen kleurtje.
Hoe wilde je het dan schrijven, meneer de taaldeskundige? Beismaakje?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bijsmaakje? Nou, ze doen er echt geen bijen in hoor dus hoe je daarbij komt...
..eh..tja je moet er natuurlijk niet 3 liter van die gewone olijfolie inmikken....maar speciale olijfolie om te frituren...alleen erg jammer dat 1 fles van 2 liter een euro of 5-6 kostquote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bak thuis alles in olijfolie, tenzij het niet anders kan
Wil dat ook goed frituren?
tja....is 't ook lekkerder..gezonder....etc'derquote:Op maandag 18 september 2006 11:21 schreef BertV het volgende:
Zonnebloemolie is veel goedkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:53 schreef Metalfrost het volgende:
Niet doen. Wordt vaaks niet in dank afgenomen door het superieure wezenlijke vermogen van hen, die wij thans als moderators kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
quote:Op maandag 18 september 2006 11:21 schreef BertV het volgende:
Voor onder de 2 euro het pannetje vol.
Kun je ook nog's verversen VOORDAT het eruit ziet als afgewerkte motorolie.![]()
k, in twee jaar is zonnebloemolie flink in prijs gestegen.quote:Op maandag 18 september 2006 11:21 schreef BertV het volgende:
Voor onder de 2 euro het pannetje vol.
Kun je ook nog's verversen VOORDAT het eruit ziet als afgewerkte motorolie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |