Wacht maar tot ik groot benquote:
Please, dat zijn van die mensen die na 5 minuten fietsen en een croissant met kaas minder per dag al denken dat ze af gaan vallen en daarna nog door het halve topic gecomplimenteerd worden. Pfff.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
iets voor jou, R8?
Slank de herfst in #42
Whehehequote:Op donderdag 14 september 2006 14:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Please, dat zijn van die mensen die na 5 minuten fietsen en een croissant met kaas minder per dag al denken dat ze af gaan vallen en daarna nog door het halve topic gecomplimenteerd worden. Pfff.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen wel. Mijn huidige poging is echter wat drastischer van aard, dus gaat prima lukken denk ik.quote:
Je was een tijd geleden al wel een stuk afgevallen tov het eerste weekendje Ringenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebied mij te zeggen wel. Mijn huidige poging is echter wat drastischer van aard, dus gaat prima lukken denk ik.
Ik maak me al druk als ik 84 weeg en ik ben nog 2 cm langer dan jij bentquote:Op donderdag 14 september 2006 15:18 schreef r8ality het volgende:
Ja, whehe vorig jaar september/oktober. Toen ging het prima. Maar toen woog ik ook wel bijna 110 kilo. Kwestie van 2 boterhammen 's ochtends en 's middags. 's Avonds fatsoenlijk eten en alleen maar sinaasappelsap, thee met melk en yoghurtdrank naar binnen werken. Toen zat ik zo onder de 100 kilo. Daarbij ben ik door het sporten aan de bovenkant wat breder geworden, dat scheelt optisch weer wat. Tot en met nu ben ik een beetje aan het schommelen geweest, maar ik schat dat ik nu zo rond de 99-100 zit. Maar daar mag dus nog wat vanaf.
Engerd.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
Woei, mijn bewegende pennywise heerscht
Ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 13 september 2006 22:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zit mijn theorie eens niet onderuit te halen.
Ik woog ooit 153kg bij een lengte van 189cm.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik woog ooit 92 bij een lengte van 1.68. Zo kan het altijd erger.
Als je je hele leven heel mager bent geweest leg je je grens anders.
Er zijn waarschijnlijk zat meisjes die zullen walgen bij het idee van 72 kilo. Terwijl ik er toch best blij mee ben
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik woog ooit 153kg bij een lengte van 189cm.
D'r is niks mis met verse/diepvries pizza. Zolang er maar geen beleg op ligt van 2000 kcals (Domino'squote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef febster het volgende:
Maar goed bezig Joost, volgende keer zal ik je wel gezonde producten in je handen duwen, en geen verse/diepvries pizza ofzo
Altijd nog gezonder dan een dubbele big tasty met bacon menuquote:Op donderdag 14 september 2006 15:57 schreef r8ality het volgende:
Vroeger at ik dus alleen maar pizza's van Domino's, breadstix, cola en fanta zuipen als een idioot, vadsige broodjes brie e.d. Ik wed dat ik wel eens pizza's gebouwd heb (beetje variatie in beleg) van 3000kcals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |