Ik zou willen dat ik wat meer vet had, dan werd ik niet bij elke druppel regen fucking verkouden.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb het net mogen aanschouwen, er zit nog best veel vet op![]()
Als die dikke een keertje zonder sjaal de deur uitgaat issie ook verkouden dus dat zegt niksquote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik wat meer vet had, dan werd ik niet bij elke druppel regen fucking verkouden.
Weerstand dan. Als het maar helpt.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als die dikke een keertje zonder sjaal de deur uitgaat issie ook verkouden dus dat zegt niks
moet je eens voor de gein XviD afspelen op een HD ready tv...niet eens true HDquote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jah, 17" TFT
Lekker vanuit mn bed kijken
Ik ben vet en word ook verkouden. Maakt geen ruk uit dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik wat meer vet had, dan werd ik niet bij elke druppel regen fucking verkouden.
Zit mijn theorie eens niet onderuit te halen.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben vet en word ook verkouden. Maakt geen ruk uit dus.
Mocht je TT6 nog nodig hebben, hij staat er bijna opquote:Op woensdag 13 september 2006 22:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jah, 17" TFT
Lekker vanuit mn bed kijken
Ik mag zeker niet zeggen dat een borrel per week (40%+ dus) over het algemeen ook wel goed werkt tegen verkoudheid enzoquote:Op woensdag 13 september 2006 22:41 schreef ArTiC het volgende:
conclusie: vet != weerstand
Ik vind het hartstikke knap dat je het volhoudt.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef r8ality het volgende:
Bedankt voor de motiverende reacties weer.
Ik voetbalvrouw.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had voetballer moeten worden
Ik had 'm alquote:Op woensdag 13 september 2006 22:57 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mocht je TT6 nog nodig hebben, hij staat er bijna op![]()
Oeh! Wat is het? *schud kadootje.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:33 schreef r8ality het volgende:
Present.
Strikje erom?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:37 schreef r8ality het volgende:
Je bent zelf een kadootje. Of eigenlijk niet
.
Deze is compleet met nieuwe kaarten, ~900mb.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had 'm al
Heb 'm alleen niet getest op mijn mobiele (met TT5 Plus maps).
Oeh! Hebben!quote:Op donderdag 14 september 2006 08:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Deze is compleet met nieuwe kaarten, ~900mb.
Meldquote:Op woensdag 13 september 2006 22:57 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mocht je TT6 nog nodig hebben, hij staat er bijna op![]()
School?quote:
Ik had 'm via een torrent, maar weet niet meer of daar nou nieuwe maps bij zaten of nietquote:Op donderdag 14 september 2006 09:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Meld
Ik heb alleen de TT6 installs gedownen via je forum, zonder maps
Ist bij jou ook zo druk?quote:
Hij staat op de ftp, om bij de gegevens te komen heb je wel 10 posts nodig, staan in het 'downloads' gedeelte.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Oeh! Hebben!
Waar kan ik 'm downloaden?
Het is hier nooit druk. Duhquote:Op donderdag 14 september 2006 09:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ist bij jou ook zo druk?Ik heb gewoon geen zin.
Vanavond ben ik wel thuis, dan kunnen we je auto ophalen.
Ik weet alleen nog niet of ik thuis eet, als ik mijn auto vandaag op kan halen dan eet ik bij m'n ouders.
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
hooi
Een koffiemanager?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:44 schreef FlowDesign het volgende:
Wat is het eerste dat je 's ochtends doet op je werk?
Komen jullie dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:26 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
Heb je al genoeg drank ingeslagen![]()
Zuipen? Ja? Ik kom.quote:
Ik gijzel Blieb gewoonquote:Op donderdag 14 september 2006 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet jij waar mijn huis woont dan
Doet ie helemaal niks meer, of "tikt" ie? Anders even een klap geven met den hamer.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:08 schreef Ne01984 het volgende:
Mogguh allemaal, paar drukke daagies achter de boeg en fok'en op het werk zit er niet meer inBen er vanmorgen achter gekomen dat mijn startmotor kaduuk is :S
Wanneer ik de sleutel omdraai hoor ik enkel een klik. Wanneer we de auto slepen en ik de koppeling loslaat (2de versnelling) slaat de motor direct aan.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Doet ie helemaal niks meer, of "tikt" ie? Anders even een klap geven met den hamer.
Een klik als in, er schakelt een relais in, of als in, m'n startmotort zit vast? Anders advies van de hamer opvolgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:27 schreef Ne01984 het volgende:
[..]
Wanneer ik de sleutel omdraai hoor ik enkel een klik. Wanneer we de auto slepen en ik de koppeling loslaat (2de versnelling) slaat de motor direct aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |